Markės
536 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškiausias savo laikų mini automobilis
  • Paprastas ir pigus
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Asketiškas salonas
  • Prasta garso izoliacija
  • Prasta įranga
"1990 metais buvo pristatyta dviejų vietų Panda Elettra, kuri buvo varoma tik elektriniu varikliu! Akumuliatoriai buvo sumontuoti vietoje galinės sėdynes ir užėmė dalį variklio skyriaus, kuriame buvo sumontuotas 19 AG (14 kW) galios elektros variklis. Įdomu tai, kad variklis galią perdavė per įprastą sankabą ir greičių dėžę."
Dar 70-ųjų pabaigoje Fiat generalinis direktorius Carlo de Benedetti paprašė garsaus automobilių kūrėjo Giorgetto Giugiaro iš „Italdesign“ kompanijos suprojektuoti mažą automobilį kuris pakeistų populiarų tačiau pasenusį Fiat 126. Reikalavimai buvo aiškūs: gamybos išlaidos turėjo būti minimalios, automobilis turėjo būti erdvus ir praktiškas, panašiai kaip itin populiarus konkurentas Renault 4 modelis. Projektavimo metu Giugiaro sumanė paprastą kampuotą ir erdvų automobilio kėbulą, maksimaliai paprastas sėdynes, beveik visiškai plokščias grindis, nemažą bagažinę ir asketišką saloną. Galinė sėdynė buvo reguliuojama 7 skirtingais būdais ir ją buvo galima ištiesti taip kaip ištiesiama sofa. Jei reiktų įvardinti kas automobilizme yra tikras minimalizmas – tai Fiat Panda būtų idealus to pavyzdys. Pats Giorgetto Giugiaro Panda apibūdino taip: “Panda yra tarsi džinsai - paprastas, praktiškas drabužis be jokio apsimestinio prašmatnumo. Tai lyg karinis sraigtasparnis – lengvas, racionalus ir skirtas konkrečiam tikslui”. Pirmoji Fiat Panda karta buvo pristatyta 1980 metais. Tuomet šis automobilis iš kitų Fiat išsiskyrė dar ir tuo, kad vietoje galinių varančiųjų ratų komponuotės buvo pasirinkta priekinių varomųjų ratų. Tai yra pigesnis ir praktiškesnis sprendimas, kuris suteikia dar ir daugiau erdvės viduje. Buvo gaminamos dvi Panda versijos: „Panda 30“ varoma 652 cm3 varikliu ir „Panda 45“, kurios darbinis tūris buvo 903 cm3. Pirmosios kartos Panda sulaukė didelio pasisekimo visoje Europoje: ji iškovojo antrąją vietą 1981 metų Europos metų automobilio rinkimuose į priekį praleidusi tik Ford Escort. Nenuostabu, kad toks paprastas, pigus ir praktiškas automobilis buvo gaminamas daugiau nei du dešimtmečius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pirmoji Fiat Panda karta buvo pristatyta 1980 metais. Tuomet šis automobilis iš kitų Fiat išsiskyrė dar ir tuo, kad vietoje galinių varančiųjų ratų komponuotės buvo pasirinkta priekinių varomųjų ratų.

1990 metais buvo pristatyta dviejų vietų Panda Elettra, kuri buvo varoma tik elektriniu varikliu! Akumuliatoriai buvo sumontuoti vietoje galinės sėdynes ir užėmė dalį variklio skyriaus, kuriame buvo sumontuotas 19 AG (14 kW) galios elektros variklis. Įdomu tai, kad variklis galią perdavė per įprastą sankabą ir greičių dėžę. Automobilio svoris padidėjo iki 1150 kg, kas vistiek yra maždaug dvigubai mažiau už šiuolaikinius elektromobilius. Tokie eksperimentiniai tų laikų elektromobiliai žinoma buvo pasmerkti nesėkmei dėl nepraktiškumo, didelės kainos ir dėl to, kad nebuvo vsiškai jokios infrastruktūros.


Fiat Panda Elettra

Pirmosios kartos Panda sulaukė didelio pasisekimo visoje Europoje: ji iškovojo antrąją vietą 1981 metų Europos metų automobilio rinkimuose į priekį praleidusi tik Ford Escort.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 19
Panda (141A) 1000 (44 Hp)
950 4x4 (48 Hp)ekonomija
Panda Van 1000 (44 Hp)
KĖBULAS 1100 Selecta CLX (55 Hp)
Kėbulo tipas Hečbekas
Durų skaičius 3
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 270/630
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Monoįpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, skersai
Darbinis tūris, cm3 1108
Cilindrai/vožtuvai 4/8
Galia, AG/KW/aps 55/41/5500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 86/3250
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 17.5
Maksimalus greitis, km/h 140
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 3408
Plotis, mm 1494
Aukštis, mm 1420
Svoris/Max svoris, kg 745/1150
Atstumas tarp ašių, mm 2159
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Helical spring
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Galiniai stabdžiai Būgniniai ABS
Priekinės padangos 155/65 R13 S
Galinės padangos 155/65 R13 S
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 6.7
Degalų bako talpa, l 40
Autoterminų paaiškinimai...
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt