Markės
542 iš 1918
Fiat Punto, 1999 - 2003
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.53% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 7
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Fiat Punto yra nedidelis miesto automobilis gaminamas nuo 1993 metų. Antros kartos Punto pradėtas gaminti 1999 metais – naujas dizainas stipriai automobilio nepakeitė, tuo tarpu važiuoklė ir interjeras yra visiškai nauji. Naujas Punto taip pat tapo pirmu Fiat, kuris vėl turi apvalų “Fiat” ženkliuką, kuris pakeitė senajį švenčiant Fiat kompanijos jubiliejų. Galingiausias Punto turi 1.8 HGT variklį, kuris gali pasiekti maksimalų beveik 130 mylių per valandą greitį ir įsibėgėti iki 100 km/h per 8.2 sekundės. Antros kartos Punto turi elektrinį vairo stiprintuvą, o ne hidraulinį kaip daugelis kitų automobilių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-02-18
Lietuvoje neįvertintas?! Nereiškia, kad prastas!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patrauklus stilius, erdvus salonas ir bagažinė, gera kaina, normalus patikimumas, geri itališki JTD dyzeliai, gana tvirta pakaba, patikimas 1,2 variklis
daug smulkių gedimų, prasta apdaila ir surinkimo kokybė, skurdi kai kurių mašinų įranga, trūksta patvarumo.
Bendras automobilio aprašas
kadaise šis mažos klasės automobilis nubrėžė naujus italų markių gamintojų standartus. kai fiat išgyveno sunkmetį, jis iš jo išvedė, o buvo daug rizikuojama!!! jis tapo netgi Europos metų automobiliu. daug kam patiks, kad B segmento atstovė turi tokį erdvų saloną, ganėtinai talpią bagažinę. kaip tai sugebėjo fiat gamintojai padaryti - technologinės išmonės reikalaujantis klausimas. jei tai dvivietė mašina - vietos gale nedaug, bet jei keturduris variantas - vietos daugiau nei golfe. mašina turi tikrai nemažai nervinančių smulkmenų ir trūkumų, bet jie pigiai šalinami. be to, fiat remontuoja bet kuris servisas, detalių deficito nebėra. salonas erdvus, bet surinktas iš pigių barškančių plastmasių, kurios barška mašinos.KIETA pakaba dunksi per duobes. pakaba tikrai erzina, nes ji tarsi be eigos - nelygumus sugeria netolygiai. bėdų daro elektrinis miesto stiprintuvas, kuris per kamščius palengvina vairaračio sukimąsi (mygtukas panelyje). punto privalumas - žema pirkimo kaina. tiesa, dizainas taip pat gali patikti ne visiems, ypač pleišto formos užpakalis.
Variklis
varikliai visuomet buvo fiat koncerno stiprioji pusė, tik jie myli gerą priežiūrą. tiek benzininiai, tiek dyzeliniai yra vykę ir dinamiški, išskyrus senus variklius, tokius kaip 1,9 dyzelį be turbinos, turintį 44 kw (labai triukšmingas ir tinka tik mieste). benzinu varomi varikliai geri, tik yra modifikacijų, kurios ryja perdaug benzino. geriausias benzininis - bazinis 1,2 l 44kw. jis labai nedinamiškas, bet puikus ir taupus, tinkamas mieste, retai sugenda. patariu vengti 1,4 variklio - ryja perdaug (kartais virš 8l 100km)!!! 1,7 dohc tipo benzininis - dinamiškas ir gana patikimas, bet neatleis už prastą priežiūrą ir pareikalaus daug benzino, ypač mieste. geriausia rinktis patikimus JTD (dar vadinamus Multijet dyzelius su common rail įp.sistema). 1,9Jtd turi net tris galingumus, bet visi yra geri, tik reikia juos patikrinti ir investuoti į jų būklę. jie dinamiški ir labai taupūs, įvertinti ne vienu apdovanojimu, galima čipuoti. (galia nuo 59 kw iki 74 kw). nuo 2003 m fiat montavo puikų 1,3 JTD 52kw dyzelį, montuojamą į Opel mašinas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
dalys nepigios, bet yra nebrangių neoriginalių, o remontas nebrangus, išskyrus variklio skyrių. mašina pakankamai solidi, o kas nusiperka sudrožtą - pats kaltas. nepatiks neišbaigtumas, bet tai galima atleisti. alyvos filtras kainuoja 17lt, oro - 22lt, stabdziu trinkelės - 140lt (priekinės), sankaba - virš 400 lt, amortikai 2 vnt - 230lt, priekinė fara - apie 250lt. (neoriginalios dalys)
Patarimai perkančiajam
patikrinti elektros bloką, dyzelinius variklius ir vengti stereotipų. mašina nenuvils, jei bus naudojama pagal paskirtį. ją malonu vairuoti. smulkūs itališkoms mašinoms būdingi defektai egzistuoja, bet tai nėra tas senasis Punto, kuris byra nuolat. kartais nevenkite investuoti, nes fiatas mėgsta priežiūrą. puiku, kad mašina nebijo korozijos, tiesa, abejoju, ar ji saugi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt