Markės
723 iš 1723
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ar naujas QX50, nedidelis, ekonomiškas ir simpatiškas krosoveris pagaliau pralauž ledus Europoje? Gamintojas teigia, kad QX50 turi naują kintamo suspaudimo laispnio jėgainę, kuri pasižymi benzino teikiama galia ir dyzelinio variklio ekonomiškumu. Ar tai gali būti tiesa? Nors kiti gamintojai, tokie kaip Mazda irgi numatę automobilius su kintamo suspaudimo laipsniu, tačiau Infiniti juos aplenkė. Žinoma, “ant popieriaus” QX50 atrodo įspūdingai: 2,0 litro benzininis variklis su turbina generuoja 268 AG galią. Pakankamą, kad pasiektų 0 – 100 km/h greitį per 6,3 sekundės ir pasiektų didžiausią 230 km/h greitį. QX50 gaminamas tiek su dvejų, tiek su keturių ratų pavarų sistema, tačiau visose jose yra pritaikytos CVT automatinės pavarų dėžės su galimybe pavaras perjungti ranka taip imituojant įprastą aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę. Tai bus vienintelis QX50 variklis, nes nebus jokių kitų dyzelinių ar hibridinių variantų. Ištiesų nauja jėgainė yra labai įspūdinga – variklis dirba itin tolygiai, turi gerą sukimo momentą prie žemų apsukų, tačiau gali ir puikiai akseleruoti jei prireikia lenkti lėčiau važiuojantį automobilį. Esant įprastoms eismo sąlygoms variklis dirba itin darniai su CVT pavarų dėže, o vėjo ir padangų keliamas triukšmas yra gerai izoliuotas iš salono. Nedidelis krosoveris atrodo gana rafinuotas ir pateisina prestižinį įvaizdį turintį Infiniti vardą. Tačiau nieko nėra tobulo – kad ir kaip puikiai būtų suderintas variklis su pavarų dėže, visgi prie aukštų sūkių CVT “dronas” dūzgia labiau nei tikiesi gauti pagreičio. Žinoma, tikrai nėra taip blogai kaip kelių metų senumo CVT pavarų dėžėse. Visgi sunku būtų įsivaizduoti BMW ar Mercedes vyriausią inžinierių, kuris patvirtintų tokį pavarų dėžės veikimą. Be to, nors automobilio kėbulas gana stabilus posūkiuose, visgi “steer-by-wire” vairo mechanizmas kartu su nauja išmania "Propilot Assist" sistema skirta pusiau autonominiam vairavimui, suteikia nemalonų atitrūkimo nuo kelio pojūtį. Tiesa, automobilio interjeras kogero yra geriausias kokį kada nors matėme Infiniti automobilyje. Ką jau ką bet interjerus ši kompanija moka gaminti. Priekinės panelės stilius, apdailos medžiagos ir kokybė yra išties gera. Du lietimui jautrūs ekranai - žemesnis automobilio valdikliams ir viršutinis navigacija, yra gana intuityvūs ir lengvai valdomi. Taip pat salone rasite daug vietos – ne tik priekyje, bet ir gale. Infiniti teigia, kad vietos gale sėdinčių kojoms yra daugiau nei Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60 ar Mercedes GLC modeliuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Infiniti modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Kompaktiniai     Q30
  Vidutiniai    G35G SedanQ50
  Dideli    MM 
  Kupė    G35G Coupe Q60
  Krosoveriai    EXQX50
  Dideli krosoveriai     QX60
  Visureigiai    FXFX  
  Dideli visureigiai    QX56QX56
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt