Markės
741 iš 1762
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ar naujas QX50, nedidelis, ekonomiškas ir simpatiškas krosoveris pagaliau pralauž ledus Europoje? Gamintojas teigia, kad QX50 turi naują kintamo suspaudimo laispnio jėgainę, kuri pasižymi benzino teikiama galia ir dyzelinio variklio ekonomiškumu. Ar tai gali būti tiesa? Nors kiti gamintojai, tokie kaip Mazda irgi numatę automobilius su kintamo suspaudimo laipsniu, tačiau Infiniti juos aplenkė. Žinoma, “ant popieriaus” QX50 atrodo įspūdingai: 2,0 litro benzininis variklis su turbina generuoja 268 AG galią. Pakankamą, kad pasiektų 0 – 100 km/h greitį per 6,3 sekundės ir pasiektų didžiausią 230 km/h greitį. QX50 gaminamas tiek su dvejų, tiek su keturių ratų pavarų sistema, tačiau visose jose yra pritaikytos CVT automatinės pavarų dėžės su galimybe pavaras perjungti ranka taip imituojant įprastą aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę. Tai bus vienintelis QX50 variklis, nes nebus jokių kitų dyzelinių ar hibridinių variantų. Ištiesų nauja jėgainė yra labai įspūdinga – variklis dirba itin tolygiai, turi gerą sukimo momentą prie žemų apsukų, tačiau gali ir puikiai akseleruoti jei prireikia lenkti lėčiau važiuojantį automobilį. Esant įprastoms eismo sąlygoms variklis dirba itin darniai su CVT pavarų dėže, o vėjo ir padangų keliamas triukšmas yra gerai izoliuotas iš salono. Nedidelis krosoveris atrodo gana rafinuotas ir pateisina prestižinį įvaizdį turintį Infiniti vardą. Tačiau nieko nėra tobulo – kad ir kaip puikiai būtų suderintas variklis su pavarų dėže, visgi prie aukštų sūkių CVT “dronas” dūzgia labiau nei tikiesi gauti pagreičio. Žinoma, tikrai nėra taip blogai kaip kelių metų senumo CVT pavarų dėžėse. Visgi sunku būtų įsivaizduoti BMW ar Mercedes vyriausią inžinierių, kuris patvirtintų tokį pavarų dėžės veikimą. Be to, nors automobilio kėbulas gana stabilus posūkiuose, visgi “steer-by-wire” vairo mechanizmas kartu su nauja išmania "Propilot Assist" sistema skirta pusiau autonominiam vairavimui, suteikia nemalonų atitrūkimo nuo kelio pojūtį. Tiesa, automobilio interjeras kogero yra geriausias kokį kada nors matėme Infiniti automobilyje. Ką jau ką bet interjerus ši kompanija moka gaminti. Priekinės panelės stilius, apdailos medžiagos ir kokybė yra išties gera. Du lietimui jautrūs ekranai - žemesnis automobilio valdikliams ir viršutinis navigacija, yra gana intuityvūs ir lengvai valdomi. Taip pat salone rasite daug vietos – ne tik priekyje, bet ir gale. Infiniti teigia, kad vietos gale sėdinčių kojoms yra daugiau nei Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60 ar Mercedes GLC modeliuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Konkurentų: 24
Audi Q3 2019 - dabar
Benzinas: 1.5 litroDyzelinas: 1.5 litro
Audi Q4 e-tron 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
BMW X1 2015 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litro
BMW X2 2017 - dabar
Benzinas: 1.5 - 2 litroDyzelinas: 2 litro
Buick Encore 2019 - dabar
Benzinas: 1 - 1.3 litro
Cadillac XT4 2018 - dabar
Benzinas: 2 litro
Chevrolet Equinox 2017 - dabar
Benzinas: 1.5 - 2 litroDyzelinas: 1.6 litro
Ford Edge  2014 - dabar
Benzinas: 2 - 3.5 litro
GMC Terrain 2017 - dabar
Benzinas: 1.5 - 2 litroDyzelinas: 1.6 litro
Hyundai Tucson 2020 - dabar
Benzinas: 1.6 - 2.5 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
Jaguar E-Pace 2017 - dabar
Benzinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
Jeep Compass 2017 - dabar
Benzinas: 1.4 - 2.4 litroDyzelinas: 1.6 - 2 litro
Kia Niro 2016 - dabar
Elektra: n/d litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
Land Rover Evoque 2018 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litro
Lexus NX 2014 - dabar
Benzinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2.5 litro
Lincoln Corsair 2020 - dabar
Benzinas: 2 - 2.3 litroBenzinas / Elektra: 2.5 litro
Mercedes-Benz EQA 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Mercedes-Benz EQB 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Mercedes-Benz GLA klasė 2013 - 2019
Benzinas: 1.6 - 2 litroDyzelinas: 2.2 litro
Mercedes-Benz GLA klasė 2019 - dabar
Benzinas: 1.3 - 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 1.3 litro
Mercedes-Benz GLB klasė 2019 - dabar
Benzinas: 1.3 - 2 litroDyzelinas: 2 litro
Subaru XV 2017 - dabar
Benzinas: 1.6 - 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
Volkswagen T-Roc 2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kabrioletas, Visureigis Lankytojų atsiliepimai: 2
Benzinas: 1 - 2 litroDyzelinas: 2 litro
Volvo XC40 2018 - dabar
Benzinas: 1.5 - 2 litroDyzelinas: 2 litroElektra: n/d litro

Infiniti modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Kompaktiniai    Q30
  Vidutiniai   G35G SedanQ50
  Dideli   MM 
  Kupė   G35G Coupe Q60
  Krosoveriai   EXQX50
  Dideli krosoveriai    QX60
  Visureigiai   FXFX  
  Dideli visureigiai   QX56QX56
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt