Markės
807 iš 1921
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir nuo Jaguar šaknų neatitolęs kėbulo dizainas
  • Įspūdingas valdymas
  • Puikus V8 variklis
TRŪKUMAI
  • Važiavimo kokybė su didžiausiais ratais yra prasta
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
  • Didesni varikliai yra bauginamai neekonomiški
"Kalbant apie automobilio matmenis, jie yra kažkur tarp kompaktiško Porsche Boxster ir didesniojo Porsche 911 kabrioleto, todėl ir tikslius F-Type konkurentus sunku nusakyti"
Jaguar F-Type yra gaminamas ant sutrumpintos XK modelio platformos. Tai lengvas, puikiai valdomas dvivietis sportinis automobilis varomas galiniais ratais ir ginkluotas V6 ir V8 varikliais. F-Type dvelkia nepriekaištingu stiliumi kokį kadaise turėjo legendinis E-Type modelis: paprastos, tačiau puikiai išbaigtos banguojančios linijos, „jaguariškas“ priekis ir originaliai atrodantys galiniai žibintai. Kalbant apie automobilio matmenis, jie yra kažkur tarp kompaktiško Porsche Boxster ir didesniojo Porsche 911 kabrioleto, todėl ir tikslius F-Type konkurentus sunku nusakyti. Vairo mechanizmas veikia tiksliai, sukibimas su keliu puikus, o svoris paskirstytas idealiu santykiu 50:50. Automobilio važiuoklėje plačiai naudojami aliuminio lydyniai, o stabdžių diskai yra patys didžiausi kokius tik turėjo serijinis Jaguar. Jaguar F-Type tikrai suteiks malonių akimirkų vairuotojui, nors ir visapusiškai prilygti tobulai išdirbtam Porsche 911 negali. Gamintojas siūlo vieną iš trijų variklių – „standartinis“ F-Type turi kompresorinį 3 litrų darbinio tūrio V6 variklį, kurio galia siekia 340 AG. F-Type S kiek galingesnis – jo variklio galia siekia 380 AG, o galingiausias F-Type V8 S turi tikrai solidų 5 litrų darbinio tūrio V8 variklį, kurio galia siekia visus 495 AG. Visos modifikacijos komplektuojamos su 8 laipsnių automatine „Quickshift“ pavarų dėže. Automobilis su 340 AG varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 5,3 sekundės, su 380 AG varikliu per 4,9, o F-Type V8 S modifikacija – vos per 4,2 sekundės. Praktiškumas yra silpnoji Jaguar F-Type pusė – nepatogus bagažo skyrius siekia vos 196 litrus, o pakėlus stogą jaučiamas erdvės stygius ir abiems keleiviams. Tiesa, elektrinio stogo mechanizmas beveik neįtakoja bagažo skyriaus erdvės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar E-Pace ir F-Type galinės dalys:



Keletas įdomių šio Jaguar versijų:



400 Sport Coupé


Project 7

Automobilis naudojamas žiedinėse varžybose:



2014-11-07

„F-Type“ šeima pagausėjo: „R Coupe“ bus varoma ir keturiais ratais

„F-Type“ šeima pagausėjo: „R Coupe“ bus varoma ir keturiais ratais
Pirmoji bendrovės istorijoje keturiais ratais varoma sportinė kupė „Jaguar F-Type R Coupe“  debiutavo ne automobilių parodoje, bet Pietų Afrikos Respublikoje plytinčioje Hakskin Pano dykumoje, kur bandymų programą įgyvendina Didžiosios Britanijos komanda „British World Land Speed Record Team“. Debiutas apsiėjo be meridianų ir žiūrovų, nes „F-Type R Coupe“ dykumoje padėjo derinti potencialaus pasaulio greičio rekordininko „Bloodhound SSC“ komunikacijos sistemas. 
 
Bandymai žymi „Jaguar“ ir pasaulio rekordo siekiančios organizacijos „The Bloodhound Project“ techninio bendradarbiavimo pradžią. Automobiliu „Bloodhound SSC“ pilotas Andy Greenas sieks įveikti 1000 mylių per valandą (1609 km/h) greičio ribą. Šiuo metu greičio sausumoje rekordas taip pat priklauso tam pačiam Andy Greenui, kuris automobiliu „Thrust SSC“ 1997 metais pasiekė 1227,99 km/h greitį.  
 
 
„F-Type R Coupe“ elektronikos ribojamas maksimalus greitis yra 300 km/h, o iki 97 km/h sportinė kupė įsibėgėja per 3,9 sekundės, tačiau tokios dinamikos visiškai pakako išbandyti originalią „Bloodhound SSC“ komunikacijos sistemą maksimaliai realias aplinkybes atitinkančiomis sąlygomis. 
 
Komunikacijos įrangą, kuri vėliau bus sumontuota rekordiniame automobilyje, inžinieriai įtaisė  „Jaguar“ ir reaktyviniame lėktuve, kuris kartu su kupė dalyvavo bandymuose. „Jaguar“ dykuma lėkė maksimaliu greičiu, o lėktuvas skrido 500 mylių per valandą greičiu nedideliame aukštyje. Bandymų dalyviai teigia, kad įranga veikė puikiai. 
 
„Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuris, išlaikydamas žavintį galiniais ratais varomos sportinės kupė charakterį, turėtų dar didesnes dinamines galimybes. Gautas rezultatas apibūdinamas taip: kontroliuojamas, praktiškas ir stulbinamai dinamiškas automobilis bet kokioms oro ir kelio sąlygoms“, - pažymėjo Ianas Hobanas, „Jaguar“ linijos direktorius.  
 
„F-Type R Coupe“ dykumoje vairavo buvęs pasaulio rekordininkas ir „The Bloodhound Project“ direktorius Richardas Noble‘as, kuris sakė: „Mes labai džiaugiamės partneryste su „Jaguar“. Manau, kad mes puikiai derame, nes „Jaguar“ dega tokia pat aistra inovacijoms, technologijoms, greičiui ir automobilių sportui. Kartu mes jau sukūrėme puikią komandą ir didžiuojamės „Jaguar“ logotipais ant „Bloodhound SSC“ bortų“. 
 
 
Pasaulio rekordo britų komanda sieks 2015 metų pabaigoje. 
 
Naujasis visais ratais varomas „Jaguar F-Type R Coupe“ bus taip pat pristatytas Los Andželo automobilių parodoje lapkričio 19 dieną. Ten pat bus demonstruojama visa „F-Type“ šeima, kuri nuo 2015 metų jau turės 14 narių. 
 


Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt