2019-11-06 |
Jaguar S-Type 3.0 V6 2000 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, komfortas, gera garso izoliacija
Maža bagažinė, ne visi servisai apsiima remontuoti
|
Vairuoju šį automobilį beveik 2 metus, tad pateiksiu savo subjektyvią nuomonę. Beje iš karto galiu paneigti kai kur sklandantį mitą, kad tai labai gendantis ir labai rūdyjantis automobilis. Mano atveju rūdžių ant kėbulo jokių (gal kad automobilis iš Italijos turi kokią reikšmę), nors automobilis jau metų turi nemažai. Bendri įspūdžiai: puikus, labai kokybiškas salonas, niekas negirgžda, viskas veikia, malonus interjeras, komfortiškos nenusidėvėję odinės sėdynės, tiesa, gale vietos mažoka, jei priekyje sėdi aukštesnis ir gale nori toks pat atsisėsti. Gera garso izoliacija, kelyje variklio, kitų garsų iš lauko nesigirdi visiškai, gal tik kiek padangos. Važiuoklė minkšta ir labai stabilus ant kelio, net žiemą, slidžiame kelyje, turint omenyje, kad galiniai varomi ratai. Neblogas pravažumas, net keista, nesu jokiame sniege užbuksavęs, gal kad galas gana užkrautas, akumas, dujų balionas, naujos padangos. Pats važiavimas komfortiškas, pirmą kartą pajudėjus iš karto prisiminiau seną gerą mersą W123, labai panašus automobilio elgesys, tik variklis čia kur kas eiklesnis :) Automatas palyginus su naujesniais automobiliais kiek lėtesnis, bet tai netrukdo. Kas liečia variklį tai žinant kilovatų kiekį (175 kW) lyg tai turėtų eiti geriau, nors kaip man visiškai pakanka. Reikalas tas, kad automatas dirba ekonomiškumo vardan matomai, nes greit sujungia pavaras, perjungiant pavaras apsukos neviršija 2500 aps/min, važiuojant 100 km/h - 2000 aps/min, kaip dyzelio :) tad labai aktyviai neįsibėgėsi, dar gal įtakos turi nemažas svoris, techpase 2190 kg. Kitas reikalas įjungus Sport režimą, tada gali sukti iki kokių 6000 aps/min, variklis tarsi atsigauna, bet ir kuro sąnaudos tada dvigubos. Šiaip variklis yra pagamintas amerikietiško Ford Duratec pagrindu tik dujų skirstymo mechanizmas, galvutė jau Jaguar gamybos, atmosferinis, be turbinų. Variklis iš atsiliepimų geras, buvo ilgai gaminamas, dedamas ir į kitus Jaguar, Lincoln, Mazda modelius. Dujų paskirstymas, kiek teko rasti informacijos, dviem grandinėm, į kiekvieną pusę atskira, kaip žinote variklis V formos. Iš italų jau buvo sumontuotos dujos Bendrai paėmus važiavimą tai labiau limuzinas, nei sportiškas automobilis, tad aktyvaus važiavimo mėgėjams, jaunimui vargu ar jis patiks. Arba jei jau tokie jo labai norit pirkit tik su 4 l varikliu arba dar geriau R versiją. O norintiems komforto, ramaus,"valjažinio" važiavimo mėgėjams automobilis turėtų patikti. Kuro sąnaudos mišriame režime 12-15 l dujų, užmiestyje 8-10 l dujų važiuojant ramiai ir pernelyg nenukrypstant nuo taisyklių (90-120 km/h). Įjungus kruizą ar šiaip pastoviai riedant galite pamatyti ir 7-8 l /100 km kompiuterio rodomose momentinėse sąnaudose. Kiek po miestą nežinau, tokiu režimu nevažinėju, man tai neaktualu, visas važiavimas beveik užmiestis. Pilasi tepalas 5w30 pagal gamintoją, telpa kažkur 6 litrai,variklis tepalo nedegina, nuo keitimo iki keitimo litro tepalo nesupyliau.
Minusai. Maža bagažinė, tiksliau negili. Jei plotis normalus, į ilgį galima irgi nemažą daiktą padėti, dar galinės sėdynės susilanksto, tai į aukštį vaizdžiai tariant jei padėtumėte dėžė alaus su buteliais, tai ant jos viršaus nebelabai ką uždėtumėte. Nepernelyg daug vietos ant galinės sėdynės didesniems žmonėms, nors tai daugelio automobilių bėda, bet kaip tokiam automobiliui norėtųsi daugiau.
Dar vieną dalyką pastebėjau, bet čia jau labiau techninis reikalas. Kaip žinote kas kažkiek laiko benzininiams auto reikia keisti žvakes, gali tekti ir uždegimo rites. Jei prie vienos pusės priėjimas geras, tai kad pakeisti iš kitos, tektų nuimti įsiurbimo kolektorių. Nesudėtingai tai darosi, kaip pažiūrėjau, bet vis dėlto, kas darys servise gali būti brangiau, nes sudėtingesnis darbas, plius tada kolektoriaus tarpines tektų keisti. Jos nebrangios, internete iki 10€, bet vis dėlto. Pats su tuo dar nesusidūriau, šiaip pastebėjimas. Aišku, automobilis retesnis, gali tekti kai kurių dalių paieškoti labiau, internete, Gali kai kas, jei nerandate ar norite pigiau tikti nuo Ford ir Mazda, ypač kas liečia važiuoklę. Dabar apie remontus ir kainas. (Tiesa, gyvenu nedideliame mieste, remontuoju vietiniuose servisuose, tad didmiesčių, ypač Vilniaus gyventojams servisų kainos gali būti ir kiek kitos). Visada tik nusipirkus iš užsienio parvarytą automobilį reikia ką nors remontuoti. Man normaliai neveikė kondicionierius ir šildymas (ot italai, kaip jie važinėjo?), teko keisti 2 zonų vožtuvų bloką, kur sueina 5 šlangos ir yra 2 vožtuvai, nežinau kaip jis tiksliai lietuviškai (angl Water Heater Control Valve). Šrote prašė 100€, pirkau naują iš Anglijos, su atsiuntimu buvo nepilnai 70€. Buvo dar pigesnių, iš Kinijos galima gauti net 50 nesumokėjus, bet neaiški kokybė ir ilgai keliauja. Plius reikėjo keisti kondicionieriaus radiatorių (100€), kažkokios smulkmenos dar, kondicionieriaus sistemos užpildymas, darbas serviso, viso tas reikalas kainavo beveik 300€. Nebeveikė normaliai centrinis durų užraktas, kaltos buvo 2 durų spynelės, šrote gavau visas 4 už 45€, pasikeičiau pats, dabar gerai. Tinka ir nuo angliško, jei kam reikės. Ir viskas, toliau kaip ir kitiems auto, tepalų, filtrų keitimas variklyje ir pavarų dėžėje, padangos. Po metų keičiau stabdžių kaladėles galiniams ratams, kainos LT internetinėse parduotuvėse už komplektą abiems ratams nuo 11€ iki 70€,, variantų daug, pirkau per vidurį už 28€, bent jau žinomo gamintojo. Servise meistras pakeitė už 10€. Beje sudūriau su tokia problemėle, ne visi servisai apsiima remontuoti šį automobilį, meistrai tiesiai sakė, pirmąkart mato tokį auto ir bijo imtis. Didmiesčiuose gal tokios problemos ir nėra. Bet kas jau ėmėsi, sakė kad šiaip konstrukcija paprasta, "senoviška" ir nieko labai sudėtingo ten nėra. Ir paskutinis atvejis šią vasarą nutrūko variklio dangčio trosas. Ten yra 2 trosai, vienas eina nuo kabinos rankenėlės iki pirmos kapoto spynos, antras, tarp abiejų spynų, kas ir nutrūko. Gavau šrote už 15€, pasikeičiau pats. Štai ir visi gedimai per 2 metus, manau kaip ir daugeliui automobilių. Kainos remontų man nepasirodė didelės, jums spręsti pagal save. Prie variklio ir pakabos lįsti dar nereikėjo, viskas ten gerai, labai prastų kelių, žvyrkelių automobilis prie manęs praktiškai nematė, pakabą paprašius patikrina keičiant tepalus. Tiesa, dar pirkau originalių, lygiai tokių pat, kaip yra, lietų ratų komplektą šrote su visomis vasarinėmis padangomis, kad montuoti nereikėtų žieminės-vasarinės. Komplektas kainavo 100€. Tikrinti kaip ir kitus perkamus automobilius. Domėjausi šiuo automobiliu plačiau, kaip kas ir iš kitų patirties, tad sakyčiau šiam automobiliui reikėtų didesnį dėmesį atkreipti į kėbulo stovį, ar buvo remontuotas ir kaip, ar nesurūdyjęs, metų vis dėlto yra antikorozijos super ten nebuvo. Taip pat patikrinti elektros įrengimus, mygtukus, ar viskas veikia. Patikrinti automatinės dėžės veikimą, ypač ar nesmūgiuoja perjungus. Dėl variklio greičiausiai problemų nebus, pakaba irgi jei kas nesunkiai tvarkoma. Akcentuočiau labiausiai kėbulą ir elektrą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jag | 2015-02-04 |
Jaguar S-TYPE 2.7D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tylus, solidus, komfortiskas su protingomis kuro sanaudomis automobilis
nera
|
Jaguar s-type 2.7 Biturbo dyzelis (152kw 435nm) 6 pavaru ZF deze. Puikus automobilis. Labai tylus komfortiskas, greicio visai nesijaucia. Puiki trauka, pirmas automobilis kuriame galios tikrai netruksta, nors turejau kelis ir galingesnius (daugiau kw)! Greita, sklandziai, svelniai veikianti deze. Galima "plaukti" arba azartiskai vaziuoti. Salonas kokybiskas, solidus, lieciamas didelis ekranas, medzio apdaila, jei neklystu riesutmedis lakuotas sukuria prabangos ispudi. Isore asmeniskai man labai patinka - klasika nesensta. Pakaba tikrai komfortiska. Apskritai man akimis vieni pliusai. Kuro suvartojimas perkant toki automobili neturetu buti aktualu, jei kam idomu - ziemos metu (webasto) miesto rezimu 18-19 litru siekia, labai graziai vaziuojant - 12..
Uzmiescio salygomis greitis iki 100 - 7, nuo 100 - ... 9-11..
Tikrai puikus automobilis, labai rekomenduoju! Trauka visame sukiu diapazone. Nera kazkokiu dideliu ypatybiu, kaip ir kievienam auto prieziura. Geri tepalai, filtrai ir tt.
Stovi dirzas, ne grandine! Turbinos 2, nekelia jokiu problemu. Galios fanatams- galima "isoperuoti" aplinkosauginius filtrus +20ag, galima liaudiskai "cipuoti" bus 260ag. Beje garsas motoro labai malonus. Palyginimui: trauka geresne nei saab 9-5 aero 184kw automato, audi alroud 2.7 biturbo benzino automato.. Man brangiausiai kainavo pavaru dezes tepalo keitimas, tepalas tik originalus litro kaina apie 200lt telpa 11l, + filtras, tarpines..
Keiciau tik "del saves", o ne kad kazkas blogai buvo. Apkritai visi imanomi tepalai, skysciai, filtrai buvo pakeisti tik nupirkus auto. Pakabos detaliu kainos gal kiek didesnes, bet tikrai nera taip baisu, kainos tokios kaip ir kitu tokios klases automobiliu. Kaip ir kiekviena automobili pries perkant tikrinti, nera kazkokiu isskirtinumu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|