Markės
812 iš 1939
Jaguar I-Pace, 2018 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 4
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Tylus ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Neintuityvi infosistema
  • Nekomfortiška pakaba
"Puikus stilius, modernumas, nekuklios medžiagos – visa tai taip ir skatina ranka prisiliesti prie paviršių ir pajusti automobilio prabangą"
Šiais laikais visureigiai parduodami it karštos bandelės, o kokia bandelė be gardžiausio įdaro – elektrinės jėgainės. Tad po Jaguar E-Pace ir F-Pace, Jaguar kompanijai elektrinis visureigis buvo sekantis logiškas žingsnis. Pagal dydį I-Pace stovi tarp E-Pace ir F-Pace, jis yra 4682 mm ilgio, 2139 mm pločio ir 1565 mm aukščio. Krovinių skyriaus tūris yra 656 litrai, o sulanksčius antrą sėdynių eilę - 1400 litrų. Taip pat yra nedidelis 27 litrų tūrio bagažo skyrius po priekiniu kapotu. Visgi neabejotinai pats geriausias dalykas yra tai, jog kūrėjai “nesugadino” automobilio ir dizainą išlaikė beveik identišką koncepciniam automobiliui. Ištiesų automobilis yra nepaprastai patrauklus. Fantastiškos visureigio linijos ir proporcijos suderina rodos nesuderinamus dalykus – ir klasikinį Jaguar stilių, ir visureigio stotą, ir sportiško automobilio dinamizmą, ir net hečbeko praktiškumą. Šis puikus dizainas yra dar ir funkcionalus – paslėptos durų rankenėlės ne tik šauniai atrodo, bet ir mažina oro pasipriešinimą. Kapote esantys išlinkimai nukreipia oro srautą per stogą ir “stumia” pro galinį spoilerį virš galinio lango, taip nuvalantys galinį stiklą ir automobiliui nereikalingas galinis valytuvas. Automobilyje yra įdiegta dirbtinio intelekto sąsaja, kuri atpažįsta jūsų vairavimo stilių, šildymo ir vėdinimo nustatymus ir net jūsų telefono pokalbių istoriją tam, kad iš anksto parinktų jums tai ko jūs tikitės. Puikus išorės dizainas, bet koks interjeras! Puikus stilius, modernumas, nekuklios medžiagos – visa tai taip ir skatina ranka prisiliesti prie paviršių ir pajusti automobilio prabangą. 10 colių informacinės pramoginės sistemos ekranas įtaisytas viršuje, o antrinis aukštos raiškos ekranas yra žemiau – panašiai kaip naujuose giminingos kompanijos Land Rover modeliuose. Gale vietos taip pat užtektinai, nors dėl priekinių sėdynių formos vietos pėdoms yra mažai. Viena iš smagiausių automobilio savybių yra didžiulis panoraminis stoglangis – jūsų pakeleiviai ant galinių sėdynių neabejotinai tai įvertins. Kita dalis, kur Jaguar nenuvylė yra automobilio elgesys kelyje. Baterijų svoris tarp ašių pasiskirstytas santykiu 50:50, o jų montavimo padėtis „nuleido“ svorio centrą žemyn per 130 mm. Pažangi dviguba priekinė ir galinė Integral Link ašys su pneumatine pakaba ir konfigūruojama Adaptive Dynamics sistema užtikrina puikų valdymą ir pagirtiną važiavimo komfortą. Tad nors I-Pace nėra lengvas automobilis sveriantis 2208 kg, tačiau šis elektromobilis nesijaučia toks sunkus kaip 2447 kg Tesla Model X, kuris jaučiasi gana aukštas ir gremėzdiškas. I-Pace turi 90 kWh ličio jonų akumuliatorių ir su viena įkrova įveikia iki 480 km. Iki 80 procentų baterija naudojanti greitą krovimą įsikrauna per 40 minučių. Kraunat bateriją namų sąlygomis iki 80 proc. baterija įsikraus per dešimt valandų. Įkrovus 15 minučių, galima nuvažiuoti iki 100 km. Du Jaguar elektriniai varikliai yra įmontuoti ant abiejų automobilio ašių ir varo visus keturis ratus. Kartu jie generuoja 400 AG ir 696 Nm sukimo momentą. Visa tai elektromobiliui leidžia pagreitėti 100 km/val. per 4,8 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2019 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Koncepcinis modelis atrodė taip:




Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Modestas | 2022-10-21
Jaguar I-Pace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekologiškas, surinkimo kokybė labai gera, intuityvus infosistemos valdymas
Maža erdvė salone
Vairuoti elektromobilį visiškai kitokia patirtis nei vairavimas su įprastu varikliu. Prie važiavimo vienu pedalu reikia priprasti, tačiau taip tapsite geresniu vairuotoju, nes privers pasirinkti atsargesnį vairavimo stilių. Tačiau jei paspaudžiate koją, pagreitis tikrai džiugina. Pavarų keitimo nėra, sukimo momentas pasiekiamas akimirksniu. Kelyje nėra daug visureigių (ar kitų automobilių, išskyrus aišku visokius Porsche ir pan.), kurie įsibėgėjant neatsiliktų nuo I-Pace. Surinkimo kokybė labai gera, nors jaučiasi ne kaip tipiškas Jaguar, o labiau kaip Audi ar Mercedes, o tai nėra blogai. Nuvažiuojamas atstumas labai skiriasi priklausomai nuo aplinkos temperatūros. Esant žemesnei aplinkos temperatūrai (0 laip) atstumas sumažėja, bet nenukrenta žemiau 330 km. Kai aplinkos temperatūra yra 10–15 laipsnių, atstumas yra apie 400 km, o tai tikrai daugiau nei pakankamai kasdieniam naudojimui. Žinoma keliones reikia šiek tiek daugiau planuoti, tačiau navigacija rodo įkrovimo taškus, o naudojant 50 kW įkroviklį nuo 30 % įkrovimo iki 90 % įkraus per valandą. Manau, apskritai tai nedidelis trūkumas norint kažkiek pasaugoti gamtą. Panagrinėjus kelis YouTube vaizdo įrašus, centrinės konsolės sąsaja tampa labai intuityvi ir leidžia individualizuoti jums reikiamus nustatymus. Kameros yra labai aukštos kokybės su aiškiu vaizdu. Tiesą sakant tai labai svarbu nes galinis, o kai kuriais atvejais ir priekinis vaizdas yra ribotas, o gale nėra galinio stiklo valytuvo. Jaguar appsas mano Android telefone veikia stabiliai, nors jos interfeisas ir funkcijos yra šiek tiek pasenusios turint omenyje pažangias automobilyje taikomas technologijas. Tai yra mano pirmasis Jaguar, nes esu turėjęs BMW, Audi ir Porche ir Range Rovers. Tačiau I-Pace gali lengvai konkuruoti su bet kuriuo iš jų. Automobilį vertinu maskimaliai - 5 žvaigždutėmis, pas mane nėra pneumatinės pakabos. Įtariu kad šis automobilis su pneumatine pakaba yra dar geresnis.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2022-08-21
Elektrinis Jaguar EV400 all wheel drive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patinka žmonai, ir nebrangus ir dinamiškas
Ne sportinis automobilis, turite planuoti ilgesnes keliones
iPace pasirodo yra nepaprastai lengva vairuoti bet kokiu greičiu ir visų tipų keliais. Automobilis taip pat yra tylus, pas mane pneumatinės pakabos variantas ir labai patogus tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Mano žmona buvo labai skeptiška kai pirkau šį automobilį, bet jos nuomonė buvo labai greitai pakeista ir dabar primygtinai rekomenduoja automobilį visiems kurie užklausia jos nuomonės. Įsigijęs šį jaguar pakeičiau savo vairavimo stilių, iš dalies siekdamas nuvažiuoti gerą atstumą, bet dar ir dėl to kad tai yra tiesiog maloniau. Taip pat smagu šiek tiek paspausti automobilį. Keista, kad jis toks pat greitas, kaip ir prieš tai turėtas F-Type, bet tikrai nėra protinga perspausti elektromobilio nes jo svoris yra tikrai didelis ir tai jaučiama. Akivaizdu, kad ilgesnėms kelionėms, o jų turėjom tris, reikėjo kitokio automobilio. Reikėjo pasiplanuoti kur yra įkrovimai, bet iki šiol tai padaryti pavyko neblogai. Vis dar nepavyko panaudoti namų įkroviklio - pirmiausia reikia prijungti normalų maitinimą į savo garažą. Todėl naudoju naujai sumontuotą išorinį 13 amperų lizdą kas yra įmanoma, bet turiu būti atsargus, nes pastebėjau, kad stiprintuvo kištukas kartais įkaista.
Pilnas atsiliepimas...
Vilius | 2022-07-16
Jaguar I-Pace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir kokybiškai surinktas, gražus salonas
Ne kelioninis automobilis – trūksta nuvažiuojamo atstumo ir bagažinės
Buvau nusižiūrėjęs naująjį Lexus RX, tačiau atbaidė turbo lagas ir salono triukšmas. Tada mane įkalbino pasibandyti I-Pace. Visai kitokia patirtis. Pasibandžiau ir WOW – pagreitis nerealus, puikus salonas ir nerealiai gražiai atrodantis automobilis. Nuvažiavau 3000 km ir niekas čia negirgžda, nebarška, jokių kitų problemų, išskyrus kai kartą “nulūžo” LCD ekranas kokioms 10 sekundžių. Paprastai automobilį kraunu iš namų, įkrovus nuvažiuoju 350 km, todėl man pakanka vidutiniams nuotoliams. Žinoma jei turite įsukti didelius atstumus kiekvieną dieną, tai I-Pace nebus protingas pasirinkimas. Blogi momentai - bagažinė šiek tiek per maža, negausite aukštos vairavimo pozicijos kaip tikrame visureigyje jei tas svarbu jums. Brangus. Užtai automobilis greitesnis Porsche Macan ar Audi SQ7 – beveik nemokamas malonumas.
Pilnas atsiliepimas...
Edvardas | 2022-05-09
Beveik tobulas elektromobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, ekonomija
Esminių minusų nėra
Buvau tikras benzingalvis, dabar 100 % pakeičiau savo įsitikinimus dėka puikaus Jaguar elektromobilio. Visų pirma visureigis valdomas kaip joks kitas, nuvažiuojamas atstumas tikrai nėra problema. Jei nuvažiuosite kokį 1000 km per mėnesį, tai tikriausiai įkrausite automobilį ne namuose ne daugiau 10 kartų. Nuvažiuojamas atstumas nuo balandžio iki rugsėjo yra apie 400 km, o žiemą nukrenta iki 300-350 km priklausomai nuo temperatūros ir pan, ir čia su 20 colių ratais. Nuo tada kai jį turiu nuvažiavau 10000 km ir išleidau maždau dešimt kartų mažiau pinigų elektrai nei būčiau išleidęs dyzelinui. Žinoma jei namie turit saulės energiją. Tik kelio sukeliamas triukšmas yra šiek tiek per didelis važiuojant dideliu greičiu, bet gali būti toks įspūdis yra dėl to kad nesigirdi variklio, todėl labiau atkreipiate dėmesį į tokius dalykus. Jei turite abejonių dėl I-pace, atlikite ilgą bandomąjį važiavimą, tada pravažiuokite su Tesla, tada grįšite prie Jaguar - pamatysit kad Jaguar jums patiks labiau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt