Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Tylus ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Brangus
- Neintuityvi infosistema
- Nekomfortiška pakaba
"Puikus stilius, modernumas, nekuklios medžiagos – visa tai taip ir skatina ranka prisiliesti prie paviršių ir pajusti automobilio prabangą"
Šiais laikais visureigiai parduodami it karštos bandelės, o kokia bandelė be gardžiausio įdaro – elektrinės jėgainės. Tad po Jaguar E-Pace ir F-Pace, Jaguar kompanijai elektrinis visureigis buvo sekantis logiškas žingsnis. Pagal dydį I-Pace stovi tarp E-Pace ir F-Pace, jis yra 4682 mm ilgio, 2139 mm pločio ir 1565 mm aukščio. Krovinių skyriaus tūris yra 656 litrai, o sulanksčius antrą sėdynių eilę - 1400 litrų. Taip pat yra nedidelis 27 litrų tūrio bagažo skyrius po priekiniu kapotu. Visgi neabejotinai pats geriausias dalykas yra tai, jog kūrėjai “nesugadino” automobilio ir dizainą išlaikė beveik identišką koncepciniam automobiliui. Ištiesų automobilis yra nepaprastai patrauklus. Fantastiškos visureigio linijos ir proporcijos suderina rodos nesuderinamus dalykus – ir klasikinį Jaguar stilių, ir visureigio stotą, ir sportiško automobilio dinamizmą, ir net hečbeko praktiškumą. Šis puikus dizainas yra dar ir funkcionalus – paslėptos durų rankenėlės ne tik šauniai atrodo, bet ir mažina oro pasipriešinimą. Kapote esantys išlinkimai nukreipia oro srautą per stogą ir “stumia” pro galinį spoilerį virš galinio lango, taip nuvalantys galinį stiklą ir automobiliui nereikalingas galinis valytuvas. Automobilyje yra įdiegta dirbtinio intelekto sąsaja, kuri atpažįsta jūsų vairavimo stilių, šildymo ir vėdinimo nustatymus ir net jūsų telefono pokalbių istoriją tam, kad iš anksto parinktų jums tai ko jūs tikitės. Puikus išorės dizainas, bet koks interjeras! Puikus stilius, modernumas, nekuklios medžiagos – visa tai taip ir skatina ranka prisiliesti prie paviršių ir pajusti automobilio prabangą. 10 colių informacinės pramoginės sistemos ekranas įtaisytas viršuje, o antrinis aukštos raiškos ekranas yra žemiau – panašiai kaip naujuose giminingos kompanijos Land Rover modeliuose. Gale vietos taip pat užtektinai, nors dėl priekinių sėdynių formos vietos pėdoms yra mažai. Viena iš smagiausių automobilio savybių yra didžiulis panoraminis stoglangis – jūsų pakeleiviai ant galinių sėdynių neabejotinai tai įvertins. Kita dalis, kur Jaguar nenuvylė yra automobilio elgesys kelyje. Baterijų svoris tarp ašių pasiskirstytas santykiu 50:50, o jų montavimo padėtis „nuleido“ svorio centrą žemyn per 130 mm. Pažangi dviguba priekinė ir galinė Integral Link ašys su pneumatine pakaba ir konfigūruojama Adaptive Dynamics sistema užtikrina puikų valdymą ir pagirtiną važiavimo komfortą. Tad nors I-Pace nėra lengvas automobilis sveriantis 2208 kg, tačiau šis elektromobilis nesijaučia toks sunkus kaip 2447 kg Tesla Model X, kuris jaučiasi gana aukštas ir gremėzdiškas. I-Pace turi 90 kWh ličio jonų akumuliatorių ir su viena įkrova įveikia iki 480 km. Iki 80 procentų baterija naudojanti greitą krovimą įsikrauna per 40 minučių. Kraunat bateriją namų sąlygomis iki 80 proc. baterija įsikraus per dešimt valandų. Įkrovus 15 minučių, galima nuvažiuoti iki 100 km. Du Jaguar elektriniai varikliai yra įmontuoti ant abiejų automobilio ašių ir varo visus keturis ratus. Kartu jie generuoja 400 AG ir 696 Nm sukimo momentą. Visa tai elektromobiliui leidžia pagreitėti 100 km/val. per 4,8 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis automobilis 2019 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Komfortiškas
- Gera įranga
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar I-Pace TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis