Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Lincoln LS. Buvo gaminamas ir S-Type R, kuris buvo tikimasi kovos su BMW M5 ir Mercedes e55. "R" versija turi V8 390 AG variklį ir galėjo akseleruotis 0-100 km/h per 5.6 s. 2004 metais S-Type buvo nežymiai atnaujintas – pakeistos radiatoriaus grotelės, galiniai žibintai, gavo aliumininį variklio dangtį ir naują 2.7l V6 dyzelinį variklį.
S-Type yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gaminamas ant platformos, kuria dalinasi su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šiuo metu vis dar galima šį automobilį užsisakyti Jungtiniuose Arabų Emiratuose.
Šį automobilį yra paminėjęs reperis Kanye West albumo „Late Registration“ dainoje „Hey Mama“, kur yra tokia eilutė: "Imma get you a jag, whatever else you want; just tell me the kind of S-Type Donda West like".
Net ir šis didelis Jaguar buvo naudojamas žiede:
Šį automobilį yra paminėjęs reperis Kanye West albumo „Late Registration“ dainoje „Hey Mama“, kur yra tokia eilutė: "Imma get you a jag, whatever else you want; just tell me the kind of S-Type Donda West like".
Net ir šis didelis Jaguar buvo naudojamas žiede:
Patalpino: Jag | 2015-02-04 |
Jaguar S-TYPE 2.7D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tylus, solidus, komfortiskas su protingomis kuro sanaudomis automobilis
nera
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas |
Bendras automobilio aprašas |
Jaguar s-type 2.7 Biturbo dyzelis (152kw 435nm) 6 pavaru ZF deze. Puikus automobilis. Labai tylus komfortiskas, greicio visai nesijaucia. Puiki trauka, pirmas automobilis kuriame galios tikrai netruksta, nors turejau kelis ir galingesnius (daugiau kw)! Greita, sklandziai, svelniai veikianti deze. Galima "plaukti" arba azartiskai vaziuoti. Salonas kokybiskas, solidus, lieciamas didelis ekranas, medzio apdaila, jei neklystu riesutmedis lakuotas sukuria prabangos ispudi. Isore asmeniskai man labai patinka - klasika nesensta. Pakaba tikrai komfortiska. Apskritai man akimis vieni pliusai. Kuro suvartojimas perkant toki automobili neturetu buti aktualu, jei kam idomu - ziemos metu (webasto) miesto rezimu 18-19 litru siekia, labai graziai vaziuojant - 12.. Uzmiescio salygomis greitis iki 100 - 7, nuo 100 - ... 9-11.. Tikrai puikus automobilis, labai rekomenduoju! |
Variklis |
Trauka visame sukiu diapazone. Nera kazkokiu dideliu ypatybiu, kaip ir kievienam auto prieziura. Geri tepalai, filtrai ir tt. Stovi dirzas, ne grandine! Turbinos 2, nekelia jokiu problemu. Galios fanatams- galima "isoperuoti" aplinkosauginius filtrus +20ag, galima liaudiskai "cipuoti" bus 260ag. Beje garsas motoro labai malonus. Palyginimui: trauka geresne nei saab 9-5 aero 184kw automato, audi alroud 2.7 biturbo benzino automato.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Man brangiausiai kainavo pavaru dezes tepalo keitimas, tepalas tik originalus litro kaina apie 200lt telpa 11l, + filtras, tarpines.. Keiciau tik "del saves", o ne kad kazkas blogai buvo. Apkritai visi imanomi tepalai, skysciai, filtrai buvo pakeisti tik nupirkus auto. Pakabos detaliu kainos gal kiek didesnes, bet tikrai nera taip baisu, kainos tokios kaip ir kitu tokios klases automobiliu. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip ir kiekviena automobili pries perkant tikrinti, nera kazkokiu isskirtinumu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 70)
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar S-Type TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis