Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus vairuoti
- Įdomus interjero dizainas
- Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Nuobodus išorės dizainas
- Konkurentai labiau rafinuoti
"Jaguar pasižymi priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva vokiškiems konkurentams"
Naujasis Jaguar XF pasirodė pačiu laiku ketindamas pratęsti savo pirmtako sėkmę, o gal net ir išsikovoti didesnį pripažinimą tarpe vokiškų konkurentų. Naujoko dizainas kiek nuvilia, nes yra be galo panašus į savo pirmtaką. Tiesą sakant priekinė dalis beveik nesiskiria nuo senesniojo, automobilio siluetas išliko toks pat, tik galinė dalis kiek kitokia, kuri iš esmės yra tokia pati kaip mažesniojo XE. Šią strategiją naudoja ne tik Jaguar, bet ir Audi, BMW, tad konkurencinėje kovoje Jaguar neturėtų pralaimėti. Visgi automobilis yra patrauklus, kupė stiliaus kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas yra nepaprastai mažas – vos 0,26. Nors naujasis XF tapo šiek tiek trumpesnis ir žemesnis, tačiau ratų bazė padidėjo, tad interjeras padidėjo, o erdvė ant galinių sėdynių yra pati didžiausia klasėje. Viduje vėlgi panelės dizainas išliko itin panašus į pirmtako – čia vyrauja horizontalios, „švarios“ linijos, vertikalūs paviršiai leidžiantys pasijausti sėdint žemai ir taip sukuriant sportiškumo, jaukumo ir saugumo jausmą. Naudojamos medžiagos yra išskirtinai tik puikiausios kokybės. Salonas sukurtas taip, kad maksimaliai eliminuotų pašalinius garsus. Jaguar XF yra gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema, taip pat tai pirmas Jaguar turintis adaptyvius LED priekinius žibintus vietoje anksčiau buvusių Xenon žibintų. Automobilis lengvas, standus, svoris paskirstytas 50:50, tad nenuostabu, kad jo elgesys posūkiuose yra nepriekaištingas. Ir tai pasiekta neaukojant komforto. Lygiai tą patį galima pasakyti apie elektrinį vairo stiprintuvą – jis tikslus, intuityvus, tačiau kartu lengvas. Jaguar pasižymi puikiu šių priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva išpuoselėtiems vokiškiems konkurentams.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Oskaras | 2022-10-05 |
Eksploatacijos patirtis su dyzeliniu Jaguar XF |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, Kuro sąnaudos, Išvaizda
Bagažinė, ne žvyrkelio automobilis
|
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobiliu pirktu 2018 metais iš Inchcape jau nuvaziavau 80k. Per visus šiuos metus visiškai nieko blogo nenutiko. Reguliariai važiavau priežiūrai tiek pas atstovą arba kitur, automobiliui negailėjau. Priežiūros kainos identiškos vokiečių trijulei. Geriausias dalykas šiame automobilyje – sąnaudos mieste 7,8 važiuojant normaliai, trasoje 6.8. Mašina paprasta ir nėra nieko kažko sudėtingo ar ko nebūtų pas vokiečius. Pasirinkau Jaguar vien dėl to, kad visi kiti atsibodo ir norėjosi kažko naujo. Iš įdomesnių dalykų - yra įdiegta Jaguar nuotolinio valdymo programa, kuri išsaugo visą kelionių istoriją su kuro apskaita ir pan. Salonas nepaisant baltos spalvos per 4 metus pasirodė gana atsparus ir netepus. Bet jūs turite prižiūrėti odą. Tiems, kurie renkasi tokį Jaguarą patariu neklausyti kitų patarėjų, nes ten visada bus skeptiškų nuomonių, o patiko drąsiai imkite. Kalbant apie nuvertėjimą, tai yra daugiau spėlionės ir tiesiog dar vienas nerimtas argumentas pirkti kokį BMW ar Audi. Ištiesų šio prekės ženklo gerbėjų pas mus yra ir jų tikrai nemažai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar XF TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis