Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Koenigsegg Agera ir One: 1 modeliams. Koenigsegg teigia, kad Regera bus pats galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje. Šis galiūnas su viduryje įmontuotu varikliu lengvai galėtų varžytis "LMP1" klasėje 24 valandų Le Mano varžybose. Be to tai bus pirmas kartas kai Koenigsegg vienu metu gamins du modelius. Žodis "Regera" švediškai reiškia "valdyti" ir tai kogero pasako viską. Naujasis kelių ir trasų “valdovas” sunkiai suvokiamą 1822 AG galią ir 2000 Nm sukimo momentą. Nors kompanija vengia šį automobilį vadinti hibridu, tačiau Regera išties toks ir yra – jis turi tradicinį 5,0 litro "V8" dviejų turbinų variklį, taip pat tris elektros variklius. Du iš jų sumontuoti prie galinių ratų ir vienas ant alkūninio veleno. Skirtumas nuo kitų hibridinių automobilių yra tas, kad nėra jokios realios pavarų dėžės, tik hidraulinė jungtimi su diferencialu jungiančiu variklį su galiniais ratais. Ši sistema vadinama "Koenigsegg Direct Drive" (KDD) ir kompanija teigia, kad ji yra geresnė nei bet kuri kita hibridinė sistema sukurta iki šiol. Tad šis automobilis ne be reikalo laikomas vienu brangiausiu automobilių pasaulyje, kurio kaina siekia apie 2 milijonu JAV dolerių.
Regera buvo sukurtas kaip praktiškesnė ir prabangesnė alternatyva spartietiškiems SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Koenigsegg modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
GT klasės 2+2 | Gemera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | CCX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Agera | Jesko | |||||||||||||||||||||||||||||||
One:1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Regera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Koenigsegg Regera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis