Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Šis išskirtinis automobilis pavadintas kompanijos įkūrėjo tėčio vardu – štai tokia padėka ir pagarba už palaikymą siekant atrodytų neįmanomų tikslų įkurti nuosavą superautomobilių kompaniją"
Kalbant apie Koenigsegg automobilius, geriausia vardinti skaičius arba sumuštus rekordus – jie daugiausia pasako apie konkretų modelį. Koenigsegg Jesko charakteristikos yra tokios: senas geras 5,0 litrų twin-turbo V8 variklis su maksimalia 1578 AG galia ir 1500 Nm sukimo momentu, kurie pasiekiami naudojant E85 degalus. Dar įspūdingesnis yra maksimalus 482 km/h greitis. Tiesa, naudojant įprastą benziną galia sumažėja iki 1262 AG, tačiau skaičius vistiek įspūdingas. Jesko bus kogero paskutinis tik benzinu/etanoliu varomas Koenigsegg automobilis. Kad išvengti turbo varikliams būdingos „turbo duobės“, Jesko aprūpintas 20 litrų tūrio suspausto oro karboniniu balionu iš kurio pateikiamas oro srautas, kad reikiamu momentu įsuktų turbinas. Kitas įdomus agregatas - pačios Koenigsegg kompanijos pasigaminta 90 kg sverianti pavarų dėžė. Ji yra devynių pavarų ir tai nieko nuostabaus. Bet nuostabu tai, kad ji turi septynias sankabas. Jei mums įprasta dvigubos sankabos pavarų dėžė leidžia itin greitai keisti pavaras į esančias greta, tai septynių sankabų pavarų dėžė leidžia jungti bet kurią pavarą iš bet kurios per 20-30 milisekundžių. Pavarų perjungimo menteles spaudžiant lengvai, pavaros keičiamos viena po kitos, tačiau jeigu paspausite aštriau, automobilis jungs tą pavarą, kuri bus tinkamiausia tuo momentu. Jesko “apginkluotas” daugybe spoilerių, tame tarpe savo milžinišku dydžiu išsiskiriančiu bumerango formos galiniu oro aptaku. Visas aerodinamikos paketas sukuria 800 kg prispaudimo jėgą važiuojant 249 km/h greičiu, 1000 kg jėgą važiuojant 275 km/h greičiu, o maksimalus prispaudimo svoris prilygsta automobilio svoriui - 1400 kg judant maksimaliu greičiu. Šis išskirtinis automobilis pavadintas kompanijos įkūrėjo tėčio vardu – štai tokia padėka ir pagarba už palaikymą siekant atrodytų neįmanomų tikslų įkurti nuosavą superautomobilių kompaniją.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Koenigsegg modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
GT klasės 2+2 | Gemera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | CCX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Agera | Jesko | |||||||||||||||||||||||||||||||
One:1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Regera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Koenigsegg Jesko TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis