Markės
890 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Regera buvo sukurtas kaip praktiškesnė ir prabangesnė alternatyva spartietiškiems Koenigsegg Agera ir One: 1 modeliams. Koenigsegg teigia, kad Regera bus pats galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje. Šis galiūnas su viduryje įmontuotu varikliu lengvai galėtų varžytis "LMP1" klasėje 24 valandų Le Mano varžybose. Be to tai bus pirmas kartas kai Koenigsegg vienu metu gamins du modelius. Žodis "Regera" švediškai reiškia "valdyti" ir tai kogero pasako viską. Naujasis kelių ir trasų “valdovas” sunkiai suvokiamą 1822 AG galią ir 2000 Nm sukimo momentą. Nors kompanija vengia šį automobilį vadinti hibridu, tačiau Regera išties toks ir yra – jis turi tradicinį 5,0 litro "V8" dviejų turbinų variklį, taip pat tris elektros variklius. Du iš jų sumontuoti prie galinių ratų ir vienas ant alkūninio veleno. Skirtumas nuo kitų hibridinių automobilių yra tas, kad nėra jokios realios pavarų dėžės, tik hidraulinė jungtimi su diferencialu jungiančiu variklį su galiniais ratais. Ši sistema vadinama "Koenigsegg Direct Drive" (KDD) ir kompanija teigia, kad ji yra geresnė nei bet kuri kita hibridinė sistema sukurta iki šiol. Tad šis automobilis ne be reikalo laikomas vienu brangiausiu automobilių pasaulyje, kurio kaina siekia apie 2 milijonu JAV dolerių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-09-12 technologijos.lt

„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?

„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?
Nepaisant to, kad kol bus masiškai pradėtas gaminti naujasis „Tesla Roadster“ greičiausiai praeis dar dveji metai, vien tik kalbos apie šį elektromobilį daro ženklų poveikį automobilių pramonės senbuviams.
 
Duodamas interviu „Top Gear“ Koenigsegg‘as pasakė, kad Tesla su savo naujuoju Roadster metė pirštinę (iškvietė į kovą aut. past.): „Mes jau buvome susiplanavę savo ateities planus, tačiau tada išgirdome apie naująjį Tesla Roadster ir jo beprotiškus įsibėgėjimo rodiklius ir iškart pagalvojome – velnias, tai tikras iššūkis“.
 
„Tesla“ generalinis direktorius Elon‘as Musk‘as, atskleisdamas planus dėl naujojo „Roadster“, teigė, kad jis nori suduoti didžiulį „smūgį“ vidaus degimo variklį turintiems automobiliams ir seniesiems gamintojams. Jo atskleistos būsimo „Roadster“ specifikacijos ir ypač įsibėgėjimo rodikliai daugeliui sukėlė tikrą šoką:

  • Įsibėgėjimas nuo 0 iki 60 mylių per valandą (96,5 km/h) vos per 1,9 sekundės;
  • Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 mylių per (160,9 km/h) tik per 4,2 sekundės;
  • O maksimalus greitis didesnis nei 400 km/h.
Koenigsegg‘as teigė, kad pasižiūrėjęs į skaičius bandė įsitikinti, jog tai apskritai yra įmanoma ir pasijautė sutrikęs: „Mes manėme, kad taip negali būti. Mums buvo įdomu sužinoti ar tai yra įmanoma ir taip, tai – įmanoma. Tada pagalvojome ir ką dabar su tuo daryti? Tai gėdinga situacija.“
 
Tad jis savo inžinierius nuvijo į dirbtuves ir liepė atlikti papildomus skaičiavimus. Dabar Koenigsegg‘as teigia, kad atlikę tam tikrus inžinerinius sprendimus ir jie gali savo automobiliuose pasiekti tokius įspūdingus parametrus, kaip ir naujasis „Tesla Roadster“.
 
Tačiau Koenigsegg‘as neketina atsisakyti vidaus degimo variklio ir mano, kad jų automobiliai galės pilnai konkuruoti: „Mes supratome, kad galime pasiekti su savo varikliais gerokai daugiau – mes palietėme tik patį paviršių. Štai jums pavyzdys: jei bent akimirkai ignoruosime degalų suvartojimo kiekį... mes galime pasiekti pakankamai didelį kompresijos lygį mūsų turbo V8 varikliuose ir be didesnio streso jūsų automobilio varikliui, kadangi didžiausias slėgis nepakis, pridėti papildomus 600 bhp. Ir tam bus sunaudojama tik 5 % daugiau degalų.“ 

 
Koenigsegg Regera

Tokie teiginiai skamba labai optimistiškai ir tikėtina, kad Koenigsegg‘as juos gali paversti realybe. Juolab, kad bendrovė jau šiuo metu gamina „Koenigsegg Regera“ automobilį, kuris nuo 0 iki 100 km/h (0-62 mph) įsibėgėja per 2,8 sekundes, o didžiausias greitis – 410 km/h (255 mph). Tad panašu, jog ateityje automobiliai bus dar greitesni ir nors naujasis „Tesla Roadster“ rinkoje pasirodys tik 2020 metais, jis jau dabar verčia rimtai pasitempti kitus automobilių gamintojus.


technologijos.lt
Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt