Markės
890 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Regera buvo sukurtas kaip praktiškesnė ir prabangesnė alternatyva spartietiškiems Koenigsegg Agera ir One: 1 modeliams. Koenigsegg teigia, kad Regera bus pats galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje. Šis galiūnas su viduryje įmontuotu varikliu lengvai galėtų varžytis "LMP1" klasėje 24 valandų Le Mano varžybose. Be to tai bus pirmas kartas kai Koenigsegg vienu metu gamins du modelius. Žodis "Regera" švediškai reiškia "valdyti" ir tai kogero pasako viską. Naujasis kelių ir trasų “valdovas” sunkiai suvokiamą 1822 AG galią ir 2000 Nm sukimo momentą. Nors kompanija vengia šį automobilį vadinti hibridu, tačiau Regera išties toks ir yra – jis turi tradicinį 5,0 litro "V8" dviejų turbinų variklį, taip pat tris elektros variklius. Du iš jų sumontuoti prie galinių ratų ir vienas ant alkūninio veleno. Skirtumas nuo kitų hibridinių automobilių yra tas, kad nėra jokios realios pavarų dėžės, tik hidraulinė jungtimi su diferencialu jungiančiu variklį su galiniais ratais. Ši sistema vadinama "Koenigsegg Direct Drive" (KDD) ir kompanija teigia, kad ji yra geresnė nei bet kuri kita hibridinė sistema sukurta iki šiol. Tad šis automobilis ne be reikalo laikomas vienu brangiausiu automobilių pasaulyje, kurio kaina siekia apie 2 milijonu JAV dolerių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-09-28 technologijos.lt

Pasitrauk į šalį, „Chiron“ - „Koenigsegg“ pagerino 0-400-0 km/val. rekordą

Pasitrauk į šalį, „Chiron“ - „Koenigsegg“ pagerino 0-400-0 km/val. rekordą

„Koenigsegg Regera“ ką tik sulaužė „Agera RS“ rekordą - automobilis viena pavara pasiekė 400 km/val. greitį, o tada visiškai sustojo per neįtikėtinai trumpą laiką.
 
Prieš kelias savaites „Bugatti Chiron“ pasiekė naują maksimalaus greičio rekordą - hiperautomobilis įsibėgėjo iki 490,48 km/val. greičio. Yra automobilių gamintojų, kurie norėtų pavogti „Bugatti“ karūną, tačiau nelabai yra kur - viena iš vos kelių vietų, kur rekordo bandymas yra įmanomas, priklauso „Volkswagen“ ir jie nei „Koenigsegg“, nei kitų gamintojų įsileisti nenorės.

Tačiau „Koenigsegg“ tai mažai rūpi - rekordus galima laužyti ir savame kieme. Ant uždaryto pakilimo tako įsibėgėjusi „Koenigsegg Regera“ ką tik sulaužė 2017-ųjų „Agera RS“ 0-400-0 km/val. rekordą. Prieš dvejus metus Nevadoje „Agera RS“ užfiksavo 33,29 sekundžių laiką, o dabar „Regera“ tai padarė per 31,49 s. Automobilį vairavo švedų lenktynininkas Sonny Perssonas.

Tai yra neįtikėtinas pasiekimas. „Koenigsegg Regera“ viena pavara (nes tiek jų ir teturi) iki 400 km/val. įsibėgėjo per 22,87 s. Tačiau Christianas von Koenigseggas teigia, kad tai nėra labai geras laikas - trasa nėra labai lygi ir Perssonui teko manevruoti tarp didžiausių iškilumų. Jei bandymas vyktų ant geresnio paviršiaus, „Regera“ greitai sulaužytų savo rekordą.



Labai svarbu paminėti ir tai, kad bandymuose dalyvaujanti „Regera“ buvo visiškai standartinė, neskaitant pridėtų saugos lankų. Tai yra, hiperautomobilis turėjo ir keleivio sėdynę, oro kondicionierių ir kitas komforto sistemas. „Bugatti Chiron“ savo rekordą pasiekė būdamas stipriai modifikuotas - keleivio sėdynės vietoje buvo telemetrijos įranga.

„Koenigsegg Regera“, greičiausiai, yra tobulas automobilis tokiems rekordams, nes jis neturi pavarų. Vietoje įprastos pavarų dėžės montuojamas paties Christiano von Koenigseggo išradimas - „Koenigsegg Direct Drive System“. Tai - elektros variklio, baterijų ir hidraulinės jungties sistema. Techniškai, „Regera“ turi vos vieną 2,73:1 santykio pavarą (velenas apsisuka 2,73 kartus, kai ašys apsisuka tik kartą). Šios sistemos centre - hidraulinė jungtis, kuri leidžia velenui slysti važiuojant lėtesniu greičiu. Iki 50 km/val. hidraulinė jungtis yra labiau atvira, važiuojant didesniu greičiu ji užsiveria. Tuo tarpu važiuojant atbulomis automobilis yra varomas tik elektra.

Elektros variklis kompensuoja ir galios nuostolius, atsiradusius dėl variklio sukimosi žemesniais sūkiais. Vidaus degimo varikliai aukščiausią galią pasiekia prie aukštesnių sūkių, tačiau „Regera“ atveju tai reikštų, kad lėtai judančio automobilio variklis išvysto mažai galios. Elektros variklis išlygina galios kreivę ir leidžia „Koenigsegg Regera“ automobiliui greitai bėgėtis be jokių su pavarų perjungimu susijusių trikdžių. Pati sistema (variklis, hidraulinė jungtis, baterijos) sveria tik 84 kg daugiau nei tradicinė 7 pavarų transmisija.

Daugiau apie „Koenigsegg Direct Drive System“ technologiją



Šis rekordas kada nors bus sulaužytas. Juk „Regera“ yra GT automobilis, o štai „Jesko“ bus tikrasis „Agera“ pasekėjas. Kita vertus, kada nors visus šiuos rekordus pasiims elektromobiliai. Tačiau iki to momento „Koenigsegg Regera“ turėtų būti laikoma pirmaujančia kovoje su „Bugatti Chiron“. Juolab, kad „Koenigsegg“ filmukas buvo linksmesnis.


technologijos.lt
Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt