Markės
910 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Itališko pavadinimo „Sesto Elemento“ į lietuvių kalbą versti net nereikia - jis reiškia „šeštąjį elementą“. Bet kodėl automobilis taip pavadintas paaiškinti reikia – šeštasis elementas periodinėje elementų lentelėje yra anglis. Tai žinant tampa aišku, kad automobilis pagamintas iš anglies pluošto. Monokokas, kėbulas, priekinė smūgį sugerenti struktūra, net pakaba, vairo mechanizmas, išmetimo sistema ir net ratai yra pagaminti iš anglies pluošto, o visas automobilis sveria vos 999 kg ir tai yra tik šiek tiek daugiau nei mažytis Fiat 500! Nereikia pamiršti, kad didžiają dalį šio svorio sudaro didelis 5,2 litro V10 variklis pasiskolintas iš Gallardo ir generuojantis 578 AG (425 kW) galią bei 540 Nm sukimo momentą. Tokia didelės galios ir itin mažo svorio kombinacija suteikia beprecedentinį svorio ir galios santykį, kuris yra vos 0,57 AG/kg (arba 1,75 kg/AG). Lamborghini teigia, kad automobilis 100 km/h pasiekia, per Formulės 1 bolidams prilygstantį laiką – 2,5 sekundės. Sesto Elemento interjeras yra tiesiog plikas. Čia beveik nieko nėra, net sėdynės yra tiesiog paminkštinimai priklijuoti prie anglies pluošto monokoko. Mes žinome, kad superautomobilių rinkoje automobilio kaina yra tuo didesnė kuo mažiau įrangos jis turi ir kuo egzotiškesnės medžiagos naudojamos. Tad nenuostabu, kad kiekvienas iš 20 pagamintų Sesto Elemento kainuoja nuo 2,2 iki 2,9 milijonų JAV dolerių. Ir mes žinome, kad ši kaina ateityje stipriai augs.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2010-09-30

Paryžius. Ilgai laukėm ir sulaukėm – „Lamborghini Sesto Elemento“

 Paryžius. Ilgai laukėm ir sulaukėm – „Lamborghini Sesto Elemento“
Paryžiaus automobilių parodoje ne visi stendai gali pasigirti ypatingu dėmesiu. Bet prieiti ir nufotografuoti naujausią „Lamborghini“ buvo tikras išbandymas. Tiesa sakant, dar prieš savaitę visi tikėjosi „Lamborghini“ stende pamatyti „Murcielago“ pakeisiantį „Jota“ automobilį. Deja, jo premjeros dar teks palaukti, o automobilis sulaukęs tokio didelio žurnalistų dėmesio yra naujasis „Sesto Elemento“.

„Lamborghini“ bosas labai džiaugiasi šiuo automobiliu. Pasak jo, tai yra sportinių automobilių ateitis, o ypatingos modernios technologijos demonstruoja jo vadovaujamos kompanijos požiūrį į ateitį.

„Šis superautomobilis rodo kaip ateityje atrodys greiti automobiliai – jis suderina ekstremaliai mažą svorį, ekstremaliai modernias technologijas ir ypač didelį vairavimo malonumą. Šiame modelyje panaudotus techninius sprendimus mes būtinai perkelsime visiems mūsų modeliams“, – pasakojo Stephanas Winkelmannas.

Kol dar nepamiršome, pasakysime, kad šis automobilis yra koncepcinis – greitu metu keliuose jo nepamatysime. Tačiau lenktynių trasai jis pasirengęs, o techniniai parametrai sufleruoja, kad joje jis nebus dažnai aplenktas.

Labiausiai pritrenkiantis „Lamborghini Sesto Elemento“ parametras yra jo svoris – lygiai 999 kg. Tai maždaug 200 kg mažiau nei šiuo metu gaminamas lengviausias markės automobilis.

Iš anglies pluošto pagaminto automobilio gale yra V10 variklis išvystantis 570 Ag, o jo galia tenka visiems keturiems ratams. Vienai šio automobilio arklio galiai tenka tik 1,75 kg svorio.

„Lamborghini“ šiam modeliui pavadinimą sugalvojo pažiūrėję į periodinę cheminių elementų lentelę. Anglis ten pažymėta šeštu numeriu. O būtent anglies pluošto panaudojimas ir išskiria iš automobilį iš kitų.

Tiesa sakant, „Lamborghini“ yra pirmoji pasaulyje kompanija, kuri be kitų pagalbos gali pati sumodeliuoti, pagaminti ir išbandyti šią lengvą, bet stiprią medžiagą.


Lamborghini modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Visureigiai    Urus
  Sportiniai V10   GallardoHuracan 
  Sportiniai V12 DiabloMurcielagoAventadorRevuelto
   Centenario  
  Supercar   Reventon Sesto Elemento  
   Sián FKP 37 
    Countach LPI 800-4 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt