Lamborghini Revuelto nėra dar vienas mažomis serijomis gaminamas Lamborghini modelis, kokių pastaraisiais metais kompanija pristatė tikrai nemažai. Tai naujasis Lamborghini kompanijos flagmanas pakeičiantis net 11 metų gamintą Aventador modelį. Lamborghini Aventador buvo pagaminta net 11.000 vienetų ir buvo itin sėkmingas modelis su daugybę įvairių versijų tokių kaip LP, S LP, SVJ, taip pat ribotos serijos modelių gamintų ant Aventador bazės – tokių kaip Veneno, Centenario, Sián FKP 37 ir Countach LPI 800-4. Tad naujas flagmano pristatymas yra gana retas įvykis kompanijos veikloje turint omenyje, kad per pastaruosius 57 metus pradedant nuo ikoniško Miura modelio, buvo vos penki Lamborghini modelių gamos flagmanai. Artėjant kompanijos šešiasdešimtmečiui, Revuelto bus dovana susidomėjusiems klientams ir kogero bus pagrindinis Lamborghini modelis sekantį dešimtmetį. Nors Lamborghini Revuelto automobilyje yra daug Lamborghini technologinių naujovių, kurių pagrindinė yra iš tinklo įkraunama hibridinė jėgainė, tačiau svarbiausia kogero yra tai, kad mes vis dar turėsime galimybę išgirsti V12 variklį. Lamborghini naujajame modelyje pritaikė tradicinę komponuotę - automobilio centre sumontuotas 6,5 litro V12 variklis panašus į Aventador variklį. Dabar variklis sukuria 825 AG galią ir 725 Nm sukimo momentą, o sūkių riba padidinta iki įspūdingų 9500 aps./min. Tai yra galingiausias V12 variklis Lamborghini istorijoje. Variklis išilgai buvo pasuktas 180 laipsnių kampu, buvo visiškai atnaujinta aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisija, kuri randasi už variklio. Kaip minėjome Revuelto turi iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, o tai reiškia jog 825 AG vidaus degimo variklis ne vienintelis suka automobilio ratus. Įkraunama hibridinė sistema naudoja santykinai mažą 3,8 kWh bateriją sveriančią 70 kg. Ji sumontuota pačiame automobilio centre - tarp keleivių esančiame transmisijos tunelyje kur įprastai būtų pavarų dėžė. Hibridinę sistemą sudaro trys elektros varikliai - du ant priekinės ašies, bei vienas sumontuotas pavarų dėžės viršutinėje dalyje. Pastarasis gali sukti galinius ratus, tačiau atskira sankaba leidžia jam atsijungti nuo pavarų dėžės ir siekiant užvesti variklį arba įkrauti traukos akumuliatorių gali dirbti tik starterio-generatoriaus režimu. Kiekvienas elektros variklis turi po 150 AG galią ir 150 Nm sukimo momentą. Trys elektros varikliai ir V12 variklis kartu sukuria 1015 AG galią, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekia per 7 sekundes ir gali pasiekti didesnį negu 350 km/val. maksimalų greitį. Inžinieriai atsisakė tradicinės visų varančiųjų ratų transmisijos ir pasirinko E-4WD sistemą: atbulinės eigos pavarą varo tik priekiniai elektros varikliai, bet prireikus galia gali būti padidinta ir galinio elektros variklio pagalba. Elektriniu režimu automobilis gali nuvažiuoti nedaug - vos 10 kilometrų. Beje, laikant nuspaustą kairiają pavarų perjungimo mentelę galima panaudoti „nuolatinį pavarų perjungimą žemyn“ - taip itin greitai pasiekiant mažą pavarą reikalingą įvažiuojant į posūkį.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Tai naujas kompanijos flagmano pristatymas ir tai gana retas įvykis kompanijos veikloje turint omenyje, kad per pastaruosius 57 metus buvo vos penki Lamborghini modelių gamos flagmanai - ikoniškas Miura, šokiruojantis Countach, grėsminga Diablo, solidus Murciélago ir ištobulintas Aventador"
|
Lamborghini modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Visureigiai | Urus | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V10 | Gallardo | Huracan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Diablo | Murcielago | Aventador | Revuelto | ||||||||||||||||||||||||||||
Centenario | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Reventon | Sesto Elemento | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sián FKP 37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Countach LPI 800-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lamborghini Revuelto TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis