Markės
915 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Tai naujas kompanijos flagmano pristatymas ir tai gana retas įvykis kompanijos veikloje turint omenyje, kad per pastaruosius 57 metus buvo vos penki Lamborghini modelių gamos flagmanai - ikoniškas Miura, šokiruojantis Countach, grėsminga Diablo, solidus Murciélago ir ištobulintas Aventador"

Lamborghini Revuelto nėra dar vienas mažomis serijomis gaminamas Lamborghini modelis, kokių pastaraisiais metais kompanija pristatė tikrai nemažai. Tai naujasis Lamborghini kompanijos flagmanas pakeičiantis net 11 metų gamintą Aventador modelį. Lamborghini Aventador buvo pagaminta net 11.000 vienetų ir buvo itin sėkmingas modelis su daugybę įvairių versijų tokių kaip LP, S LP, SVJ, taip pat ribotos serijos modelių gamintų ant Aventador bazės – tokių kaip Veneno, Centenario, Sián FKP 37 ir Countach LPI 800-4. Tad naujas flagmano pristatymas yra gana retas įvykis kompanijos veikloje turint omenyje, kad per pastaruosius 57 metus pradedant nuo ikoniško Miura modelio, buvo vos penki Lamborghini modelių gamos flagmanai. Artėjant kompanijos šešiasdešimtmečiui, Revuelto bus dovana susidomėjusiems klientams ir kogero bus pagrindinis Lamborghini modelis sekantį dešimtmetį. Nors Lamborghini Revuelto automobilyje yra daug Lamborghini technologinių naujovių, kurių pagrindinė yra iš tinklo įkraunama hibridinė jėgainė, tačiau svarbiausia kogero yra tai, kad mes vis dar turėsime galimybę išgirsti V12 variklį. Lamborghini naujajame modelyje pritaikė tradicinę komponuotę - automobilio centre sumontuotas 6,5 litro V12 variklis panašus į Aventador variklį. Dabar variklis sukuria 825 AG galią ir 725 Nm sukimo momentą, o sūkių riba padidinta iki įspūdingų 9500 aps./min. Tai yra galingiausias V12 variklis Lamborghini istorijoje. Variklis išilgai buvo pasuktas 180 laipsnių kampu, buvo visiškai atnaujinta aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisija, kuri randasi už variklio. Kaip minėjome Revuelto turi iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, o tai reiškia jog 825 AG vidaus degimo variklis ne vienintelis suka automobilio ratus. Įkraunama hibridinė sistema naudoja santykinai mažą 3,8 kWh bateriją sveriančią 70 kg. Ji sumontuota pačiame automobilio centre - tarp keleivių esančiame transmisijos tunelyje kur įprastai būtų pavarų dėžė. Hibridinę sistemą sudaro trys elektros varikliai - du ant priekinės ašies, bei vienas sumontuotas pavarų dėžės viršutinėje dalyje. Pastarasis gali sukti galinius ratus, tačiau atskira sankaba leidžia jam atsijungti nuo pavarų dėžės ir siekiant užvesti variklį arba įkrauti traukos akumuliatorių gali dirbti tik starterio-generatoriaus režimu. Kiekvienas elektros variklis turi po 150 AG galią ir 150 Nm sukimo momentą. Trys elektros varikliai ir V12 variklis kartu sukuria 1015 AG galią, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekia per 7 sekundes ir gali pasiekti didesnį negu 350 km/val. maksimalų greitį. Inžinieriai atsisakė tradicinės visų varančiųjų ratų transmisijos ir pasirinko E-4WD sistemą: atbulinės eigos pavarą varo tik priekiniai elektros varikliai, bet prireikus galia gali būti padidinta ir galinio elektros variklio pagalba. Elektriniu režimu automobilis gali nuvažiuoti nedaug - vos 10 kilometrų. Beje, laikant nuspaustą kairiają pavarų perjungimo mentelę galima panaudoti „nuolatinį pavarų perjungimą žemyn“ - taip itin greitai pasiekiant mažą pavarą reikalingą įvažiuojant į posūkį.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS (LB744) 6.5 V12 (1015 Hp) HPEV 4WD
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas / Elektra
Variklio tipas V12
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 3
Darbinis tūris, cm3 6498
Cilindrai/vožtuvai 12/48
Galia, AG/KW/aps 825/615/9250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 725/6750
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 150/112
Pirmo el.variklio maks. Nm 350
Antro el.variklio galia, AG/KW 150/112
Antro el.variklio maks. Nm 350
Bendra galia, AG/KW 1015/757
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 2.5
Maksimalus greitis, km/h 350
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4947
Plotis, mm 2033
Aukštis, mm 1160
Svoris/Max svoris, kg 1772
Atstumas tarp ašių, mm 2779
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 265/35 ZR20
Galinės padangos 345/30 ZR21
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
Lamborghini modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Visureigiai    Urus
  Sportiniai V10   GallardoHuracan 
  Sportiniai V12 DiabloMurcielagoAventadorRevuelto
   Centenario  
  Supercar   Reventon Sesto Elemento  
   Sián FKP 37 
    Countach LPI 800-4 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt