Markės
1192 iš 1918
Mini Cooper-One, (R56/57) 2006 - 2014
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.322% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Originalus interjeras
TRŪKUMAI
  • Nedaug pakitęs dizainas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Nedidelė bagažinė
"Būtina paminėti, kad šis MINI yra įvertintas 5 žvaigždutėmis Eure NCAP saugumo testuose"
Mini yra gerai žinomas britų automobilių brendas, kurį dabar valdo BMW kompanija. Legendinis automobilis susilaukė antros kartos ir gaminamas hečbeko ir kabrioleto kėbulais. Nepaisant to, kad automobilis išliko labai panašus į 1 kartos naujajį MINI, antros kartos modelis yra visiškai naujas projektas su naujomis kėbulo detalėmis, interjeru ir varikliais. MINI kaip ir jo pirmtakas turi tokią pačią komponuotę – skersai sumontuotą keturių cilindrų variklį ir priekinius varomuosius ratus. Varikliai yra pasiskolinti iš PSA Peugeot Citroen kompanijos ir yra galingesni, bei gerokai ekonomiškesni. Automobilio ilgis padidėjo 60 mm, nauji galiniai ir priekiniai žibintai, naujos priekinės grotelės, interjere – naujas prietaisų skydelis, variklio užvedimas mygtuko pagalba, daugiau erdvės gale sėdintiems ir 10 L didesnis bagažo skyrius. Viso gaminami tokie variantai: silpniausias "Mini One" (1.4 L), dyzelinis "MINI One/D" (1.6 L), sportiškesnis "MINI Cooper" (1.6 L, iki 100 km/h per 9.1 s) ir galingiausias turbo variantas "MINI Cooper S" (1.6 L Turbo, 175 AG galios, iki 100 km/h per 7.1 s). Turbo variklis yra tas pats, kokį turi Peugeot 207 GTi/RC modelis. MINI skiriasi ne tik varikliais, bet ir kai kuriomis stiliaus detalėmis - Cooper S turi savitą oro gaudytuvą ant variklio gaubto, dvigubą išmetimo vamzdį, Cooper turi daugiau chromo detalių nei One variantas. Automobiliukas yra išties modernus, tačiau kartu puikiai išlaikė senojo Mini dvasią. Tai nedidelis, dinamiškas, puikaus retro stiliaus miesto automobilis. Būtina paminėti, kad šis MINI yra įvertintas 5 žvaigždutėmis Eure NCAP saugumo testuose. Automobilį kaip ir seną gerą Mini galima užsisakyti su įvairiomis stogo spalvomis, juostomis einančiomis per variklio gaubtą, dideliais ralio stiliaus papildomais žibintais ir t.t. Tai puikus automobilis stilių ir istoriją vertinantiems, bei mėgstantiems dinamiką.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokį MINI vairuoja „Twilight“ žvaigždė Kristen Stewart, aktorės Katie Holmes, Renee Zellweger ir dainininkė Britney Spears.


Kristen Stewart
Patalpino: Patarėjas | 2023-11-09
2013 Mini Cooper S - 1.6T 135kW (R56 kėbulas, N-18 variklis)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pravažumas stebėtinai geras, policija niekada nekreips dėmesio :)
  • Dinamiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
Greitai iš vidaus apsineša langai
  • Prasta garso izoliacija
  • Maža bagažinė
  • Brangus išlaikymas
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
MINI - automobilis entuziastams ir ne tik. Pats brand'as yra atpažįstamas visiems ir nesvarbu kokią nuomonę, bet ją turi kiekvienas. Ir tai jau daug ką pasako. Iš savo asmeninės patirties rekomenduoju, nes tai yra puikus miesto automobilis ir netgi geras biudžetinis startas į sportinių auto pasaulį. Cooper S yra bene optimaliausia dinamikos, kuro sąnaudų ir galios versija iš visų benzininių variklių gamos. Minis itin manevringas ir stabilus. Užmiestyje galios pakanka taip pat, kaip ir mieste, viršyti greitį automagistralėje nebaisu :). Tiesa, pakaba dėl to tikrai kieta. Išmetimo garsas neblogas, pakankamai tylus, tačiau riaumojimas tikrai girdisi, taip pat kaip ir turbo anti-lag'o pokšėjimas. Įprastoje padėtyje vairas lengvas, sport režime pasunkėja ir tampa staigus + turbo boost. Kiekvieną kartą įsėdęs nusišypsau, vairuoti vienas malonumas. Stebina didelis komplektacijos pasirinkimas. Teko bandyti tikrai nemažai skirtingų mašinų ir šis paliko didelį įspūdį. Palyginimui - ilgai norėjau BMW E90 (E92 ir E93), dyzelius ir benzinus iki 3.0 bandžiau visus ir galiu pasakyti - nekeisčiau. MINI vairai siauresni ir "lengvesni", tačiau staigesni ir geriau atsako į tavo norus. Trumpa bazė yra super, matomumas geresnis, o apie parkingo ypatumus... Mieste niekada nėra vietos pasistatyt mašiną.. Jums, ne man :D Dėl talpumo... Sutalpinau 2,05m spintelę iš IKEA. Surinkimas kokybiškas, medžiagos viduje itin geros. Durų uždarymo garsas primena seno mersedeso, niekas nebarška ir nekliba, visi mygtukai labai malonūs. To visada pasigesdavau mažuose, "žemos" klasės automobiliuose. Nors MINI ženklas iš esmės asocijuojamas su aukštesnės klasės vardais. Iš esmės per metus laiko ir 20,000km automobilis nei karto nepavedė, tačiau remontas jau kainavo sąlyginai nemažai, nes teko keisti grandinę. Nors automobilis tuo metu buvo nuvažiavęs mažiau nei 100,000 km Žinoma, privalau paminėti, jog galimai prie viso džiaugsmo tikrai prisideda tai, kad rinkoje pirkau ją vieną brangiausių, su gausia komplektacija ir 6 bėgių mechanine pavarų dėže. Niekada nebandžiusiems nuoširdžiai siūlau išmėginti Mini Cooper S, nes tai išskirtinis automobilis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Iš praktinės pusės šis automobilis man nėra labai pasisekęs, teko išleisti nemažai pinigų, tačiau išlaidos logiškos ir buvo atlikta nemažai darbų ne pigiausiuose servisuose ir ne pigiausiomis dalimis. Po didesnių darbų kol kas viskas gerai, elektronikos gedimų nebuvo. Per metus laiko nuvažiuota 20,000km, beveik 50/50 miesto ir užmiesčio keliais. Kuro sąnaudos - apie 10l/100km, užmiestyje - 8l/100km (važiuojant 130-140 km/h). Mažiau išspausti galima, bet kukliai. Remonto ir einamos išlaidos - apie 2000 eurų. Buvo pakeista grandinė su komplektu, sutvarkyta visa važiuoklė (diskai, kaladėlės, amortizatoriai, traukės, granata), naujas akumuliatorius, galinio lango valytuvo varikliukas, žinoma, tepalų keitimas, valytuvai... Daug pinigų, bet daug ir darbų. Apart amortizatorių, visa kita buvo atlikta pačioje pradžioje tik nusipirkus, tad nėra taip, kad aš neišvažiuoju iš serviso. Registracijos mokestis ir tarša - viso labo 28 eur (LT registracija + 136g Co2) ; draudimas irgi pigus. Brangiausiai atsieina variklio skyriaus problemos. Dėl tos priežasties rekomenduojama dairytis facelift (LCI) versijos, kuri turi N18 variklį, mažiau linkusį perkaisti. Na ir iš esmės, išlaikymas panašus į 3 serijos BMW.
Patarimai perkančiajam
- Pats auto iš esmės nėra brangus įsigyti, tačiau norint geros komplektacijos - teks mokėti gerokai daugiau. - Mini Cooper S, kaip ir kitų automobilių sport versijos, parsiduoda lėtai, klientų ratas specifinis. Jeigu norite atsakingai išleisti savo pinigus, siūlau ilgiau pastebėti kainas ir mašinas esančias skelbimuose, nes jos ten kartais užsibūna. - Rekomenduoju dairytis į facelift (LCI) versijas - Atidžiai patikrinti variklį, geriausia patikimam servise. P.S. visų Miniukų varikliai ne itin gražiai dirba, tad neišsigąskit, jeigu kompensatoriai ar kažkas garsiai dirba - jie tokie yra
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Mini modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   Cooper-OneCooper-OneCooper-OneCooper-One
  ClubmanClubman 
  Kupė    Coupe  
  Mini krosoveriai    Paceman  
  Krosoveriai   CountrymanCountrymanCountryman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt