Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- 1000 Nm sukimo momentas
- Puikus išskirtinis ir solidus dizainas
- Itin retas modelis
TRŪKUMAI
- Prastai valdomas lyginant su konkurentais
- Salonas pernelyg panašus į kitų Volvo modelių
"Tai galingas, tačiau net 2,3 tonos sveriantis GT klasės automobilis, kuriam teks konkuruoti su pripažintais konkurentais, tokiais kaip S klasės Mercedes-Benz kupė kėbulu, hibridiniu BMW i8 ar itin prabangiu 8 serijos BMW ir net su Bentley Continental"
Net jei pavadinimas „Polestar“ jums nėra girdėtas, tai nėra visiškai naujas gamintojas - ši kompanija iki 2015 metų buvo atskira Volvo automobilių tobulinimo kompanija, gaminusi sportinius Volvo modelius dalyvaujančius įvairiose lenktynėse. Trumpame laikotarpyje po 2015 metų buvo išleisti keli sportiški serijiniai Volvo S60 Polestar modeliai turintys 350 AG galią ir išskirtinės “cyan” spalvos kėbulą. Lietuviško atitikmens neturinti “cyan” spava žinoma yra artima švedų vėliavos spalvoms, o pats pavadinimas „Polestar“ mums sako, kad kompanija susijusi su šiaure ir žvaigždėmis. Žinoma, tai yra švedų kompanija, kuri dabar priklauso Volvo/Geely korporacijai ir kuri turi žvaigždes siekiančių ambicijų tapti išskirtinių prabangių automobilių gamintoju. Prabanga visais laikais asocijavosi su aukštomis technologijomis, o šiais laikais aukštosios technologijos automobilių pramonėje pirmiausiai sietinos su elektromobiliais, tad nenuostabu kad ši sportinius genus turinti kompanija gamins elektromobilius. Pirmasis Polestar modelis lakoniškai pavadintas „Polestar 1“ nėra pilnai elektromobilis – tai iš tinklo įkraunamas hibridas. Ant galinės automobilio ašies sumontuoti du elektros motorai, sukantys galinius ratus, o priekinius ratus suka 2 litrų vidaus degimo variklis. Visi šie varikliai ir baterijos yra gana sunkūs, tad masės prieaugį gamintojas kompensuoja anglies pluošto kėbulo detalėmis, kurios leis sutaupyti net 230 kg ir kiek nuleis automobilio svorio centrą žemyn. Priešingai nei kiti iš tinklo įkraunami hibridai, kurie vien elektriniu režimu nuvažiuoja labai nedidelį atstumą, „Polestar 1“ su viena įkrova įveikia net 150 km atstumą, o tai prilygsta senesnių kartų elektromobilių nuvažiuojamam atstumui. Tokio nuotolio pakaks daugumai kasdienių kelionių mieste. Jeigu to nepapaks, tai atliks 2 litrų benzininis keturcilindris 382 AG variklis, kuris kartu su elektros varikliais visiems keturiems ratams perduoda bendrą 600 AG galią ir įspūdingą 1000 Nm sukimo momentą. Įspūdinga galia ypač “Volvo” automobiliui. O su Volvo kompanija „Polestar 1“ turi daug ką bendro – priekinė bei galinė automobilio dalis savo stilistika atkartoja pastarojo meto Volvo modelius, ypač Volvo S90 modelį. Taip pat ir „Polestar 1“ interjeras yra identiškas minėtam Volvo modeliui. Žinoma, Polestar modelis atrodo daug įspūdingiau – platus, žemas kupė siluetas, paslėptos durų rankenėlės, panoraminis stogas suteikiantis nepaprastas emocijas keleiviams. Tačiau visa tai turi savo kainą ir ji yra net 155.000 USD. Be to Polestar šiuos automobilius suteiks tik nuomos pagrindais – dėl to jie netaps pirkėjų nuosavybe. Kelyje automobilis yra išties greitas – nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4.2 sekundės, o keturių cilindrų variklis skamba išties puikiai. Tačiau neapsigaukite dėl „Polestar" pavadinimo duoto šiam automobiliui – tai nėra sportinis automobilis. Tai galingas, tačiau net 2,3 tonos sveriantis GT klasės automobilis, kuriam teks konkuruoti su pripažintais konkurentais, tokiais kaip S klasės Mercedes-Benz kupė kėbulu, hibridiniu BMW i8 ar itin prabangiu 8 serijos BMW ir net su Bentley Continental. Atrodytų neįkandami konkurentai „Volvo based“ modeliui. Panašu į tiesą, tačiau „Polestar 1“ turi gana solidžią hibridinę jėgainę, tai yra itin retas automobilis kurio pagaminta vos 1500 vnt. ir reikia pripažinti visgi „Polestar 1“ yra kažkoks kitoks ir išskirtinis. Ir tai yra svarbu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Polestar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kupė | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Polestar 1 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis