Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Opel Vectra ir su Cadillac BLS. Tai mažiausias Saab išskyrus trumpą laiką gamintą modelį 9-2X, kuris buvo gaminamas ant Subaru Impreza bazės. Šis modelis buvo paskutinis Saab, kuris turėjo kompanijos vystytą H serijos variklį. Pirmos kartos 9-3 iš esmės yra atnaujintas paskutinės kartos Saab 900. Išorėje pakeitimai buvo labai nežymūs, tačiau patobulintas automobilio valdymas ir saugumas. Automobilis komplektuojamas su standartinėmis šoninio smūgio oro pagalvėmis ir galvos apsauga. Ir Saab 9-5, ir Saab 9-3 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį. Vėliau dar geriau pasirodė Volvo S40 automobilis. 9-3 automobilis buvo gaminamas ir su nauju žemo slėgio turbo varikliu, be to pirmakart Saab gavo dyzelinį variklį pasiskolintą iš Opel Vectra.
Saab 9-3 yra kompaktiškas prabangus automobilis gamintas su trijų ar penkerių durų hečbeko ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. 9-3 dalinosi savo platforma su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Saab 9-3 kartu su Saab 9-5 ir Volvo S70 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį.
Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.
Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.
Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Patalpino: Gilbertas | 2014-09-22 |
SAAB 9-3 2,2 Tid |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, kaina, patogumas, kuro sąnaudos, išvaizda
nėra kavos puoduko laikiklio.
|
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Per du su puse metų gedimų neišlindo, daryti tik einamieji - stabdžiai, tepalai, dirželiai. Pakaba gana komfortiška, bet kartu ir stabili posūkiuose. Salonas patogus, sėdynes minkštos, sudėti beveik visi įmanomi to laikmečio privalumai. Erzinančios smulkmenos - vairas reguliuojasi tik nuo savęs pirmyn atgal, o ne aukštyn-žemyn. Garsiai dirbantys valytuvai - gana triukšmingai nusileidžia ir trenkiasi į apačią. Ir didžiausias minusas man, - tai nėra kavos puoduko laikiklio. Visa kita super ir atitiko mano lūkesčius. Prieš pirkdamas SAAB visi gąsdino, kad brangus remontas, bet taip ir neteko sužinot kiek jis kainuoja. O einamieji nė kiek nesiskiria kainom nuo eilinių vokiečių - A4, Vectros, Golf. |
Variklis |
Patikimas, tik linkes pasitepaluoti pro viršutinę tarpinę. Kaip meistrai, keisti tarpines neapsimoka, nes jos tiesiog nelaiko daugiau keletos tūkstančių kilometrų. Jei jau pasirinkai toki variklį tai susitaikyk, kad gražiai jis neatrodys. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėja gana nedaug, nes jau dabar šie automobiliai nėra brangūs (greičiausia dėl ne visiems priimtino dizaino) |
Patarimai perkančiajam |
Kaip ir kiekvieną automobilį patikrinti servise labai rekomenduotina. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis