Markės
73 iš 1939
Audi A5 (8T/8F) 2007 - 2016
Audi A5, (8T/8F) 2007 - 2016
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 8
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas, gerai surinktas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja, be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies"
Audi A5 gamintas kupė arba kabrioleto kėbulais konkuruoja su BMW E92 3 serijos kupė arba kabrioletu ir Mercedes-Benz CLK-klase. Automobilis buvo gaminamas ant ketvirtos kartos A4 platformos su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Ši Audi modulinė išilginė platforma pasižymi tuo, kad neturi ankstesniems Audi būdingos iškyšos prieš priekinius ratus. Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja - tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi reiškia geresnes automobilio valdymo savybes. Svorio pasiskirstymas tarp A5 ašių yra beveik idealus - 52:48. Nors automobilis gaminamas ant A4 platformos, tačiau A5 dizainas yra kitoks. Visgi ir šis automobilis išlaiko Audi būdingą stilių - turi dideles vieno rėmo radiatoriaus groteles priekyje ir LED diodus priekiniuose žibintuose. Automobilis spinduliuoja galia ir tvirtu stotu. Interjere – prietaisų skydelis analogiškas tam, kokį turi A4 modelis, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Visų varomųjų ratų sistema normaliomis sąlygomis 60 procentų galios atiduoda į užpakalinius ratus suteikdama pojūtį, kad automobilis varomas tik galiniais ratais. A5 yra trečias kupė automobilis Audi gamoje, šalia antros kartos TT ir R8. Galingiausias variantas turi 3.2 L V6 FSI benzininį 265 AG (261 hp/195 kW) galios variklį. Minusai? Mažos galinės sėdynės kupė automobiliui juk ne minusas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A5 buvo gaminamas ant ketvirtos kartos A4 platformos. Ši Audi modulinė išilginė platforma pasižymi tuo, kad neturi ankstesniems Audi būdingos iškyšos prieš priekinius ratus. Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja - tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi reiškia geresnes automobilio valdymo savybes.

Audi A5 yra pirmasis kompanijos prabangus kupė automobilis nuo 1996 metų, kuomet buvo užbaigta Audi Coupe (B4) gamyba.

Žiniasklaida Audi A5 visuotinai gyrė už puikų dizainą, kokybišką surinkimą, dinamiką ir visų varomųjų ratų sistemą.

Audi A5 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi A5 DTM:


Tokį Audi vairavo dainininkė Katy Perry ir aktorė Lindsay Lohan.


Katy Perry


Lindsay Lohan
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
Egidijus | 2023-05-18
Puikus automobilis kiekvienai dienai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, puikus valdymas, geros degalų sąnaudos, solidi pakaba, neblogai elgiasi ant slidžios kelio dangos, išskirtinė išvaizda ir komfortas
Patikimumas yra ant klaustuko, priežiūros išlaidos gali būti gan brangios
Elegantiškas patogus kupė su padoria dinamika - maždaug tokios asociacijos man kyla pagalvojus apie A5 modelį. Bendrai galiu pagirtį automobilį - tokio vientisumo, pusiausvyros tarp svarbiausių sąvybių ir komforto iš jo nesitikėjau. Neapsigaukite dėl plataus šio kupė kėbulo – išvaizda apgaulinga. Šiiap jau tai gana nedidelis automobilis. Nors ir ne BMW, bet A5 turi gana gerą dinamiką ir valdymą. Turbininio variklio daugiau nei pakanka tiek pajudant iš vietos, tiek lenkiant. Puikus variklio reagavimas prie žemų sūkių. „Quattro“ visų ratų pavara su Torsen diferencialu užtikrina stabilų įsibėgėjimą ant bet kokios kelio dangos, sistema taip pat suteikia kiek daugiau sukimo momento galiniai ašiai, o tai suteikia smagesnius pojūčius vairuojant. Manau daugeliui BMW fanų tai gali būti geras argumentas atkreipti dėmesį į Audi A5. Vingiuotame kelyje automobilis žvalus ir suteikia pasitikėjimo, galima netgi šiek tiek užmesti galą jei drąsos turi. Pakaba surinkta solidžiai ir gerai sureguliuota, reakcijos aštrios. Automobilis tvirtai stovi ant kelio, tarsi prilipęs prie asfalto, jaučiasi stabilumas. Viduje automobilis taip pat labai draugiškas keleiviams. Nesvarbu ar keliaujate ilgoje ar tiesiog trumpas miesto pravažiavimas, patogios sportinės sėdynės leis jums jaustis komfortiškai ir praleisti daugiau laiko prie vairo be sustojimų. Žodžiu kelionės nevargina, o už vairo dar ir pailsi. Salone viskas patogu ir savo vietose. Pats geriausias dalykas man yra tai, kad šis kupė pasižymi geru balansu tarp vairavimo malonumo ir smagumo, tačiau kartu išlieka labai patogus. Sakyčiau A5 yra puikus automobilis kiekvienai dienai. Žinoma, svarbiausia susirasti gyvą variantą, o ne vos vos riedančią mašiną, kuri mačiusi šilto ir šalto.
Pilnas atsiliepimas...
2022-11-13
Patogi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi, manevringa, sportiska,
gal biski tepaliuka valgo
labai graži audi, kaip sakant nesigailiu kad nusipirkau, vidus gražus, apdaila kaip naujos niekas nebilda nesigirdi, kaip sakau audi yra audi, nekeisčiau i joki Bmw ????????, vazineju jau koki 6men ir bedu nera, minksta patogi ir kaip sakau moteris gali vairuoti,
Pilnas atsiliepimas...
2022-11-13
audi vartkliai 2ltr Tfsi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogi, stilinga, manevringa,
degina tepalus
kaip ir girdžiu blogu atsiliepimu apie šiuos varyklius, bet va turiu as ir aisku tepalus valgo bet man ne beda jei tik tokia problema, dapilsiu tu tepalu, ne be pirma audi kur valgo skaniai juos, gal kas žino kas dar jose bedu yra, nes seip vaziuoti su ja smagu, patogu bent jau man, turejau pries tai audi tt 165kw kvatro tai paliginus A5 kuro valgo max 8 mieste aisku nelakstau sporto rezimu , laukiu atsiliepimu is tokiu varykliu turetoju, aciu
Pilnas atsiliepimas...
Ovidijus | 2021-11-16
2009, 6 mėnesiai eksploatacijos, 3.2 CVT (265 AG)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškesnis nei atrodo, galingas variklis. nepapratai gražus dizainas
Variklis gali būti rajus jei pamiršite pataupyti
Neabejotinas kabrioleto pliusas yra tas, kad jei stovi kamštyje ir pasidaro liūdna, galite atidaryti stogą ir įjungti muziką :) Pasirodo kabrioletas nėra toks nepraktiškas kaip galvojau - automobilis automatiškai sureguliuos salono temperatūrą ir net esant minusinei temperatūrai nėra šalta. Nežinau ar šis automobilis turi stiprių minusų. Kažkam gali nepatikti minkštas stogas, bet man jis yra tikra klasika. Na, priežiūros kaina yra didesnė nei kupė, nors šiame automobilyje niekas nesutriko ir panašu taip ir bus jei bus prižiūrimas normaliai. Be standartinės priežiūros, nieko neteko daryti. Benzino valgo nemažai - apie 17 litrų šimtui mieste jei paspaudžiate ir 14–15 litrų jei važiuojate ramiai. Gal ir neblogai kaip trilitriui benzinui, bet tikrai ne pats ekonomiškiausias variantas. Automobilis stebėtinai greitas ir patikimas. Elektronika veikia protingai - automobilis yra absoliučiai puikiai valdomas bet kokioje situacijoje.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-10
Audi A5 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, gera garso izoliacija, interjero medziagos, komfortiskas, grazus dizainas (sita dalis sakyciau stipriausia, tikrai grazus automobilis o man dar kaip turinciam fetišą lempoms, tai užskaitau šio automobilio ir lempas ypač priekines)
nestabilus kelyje, prastokai valdomas, mažas salonas, brangus pirkti, ir dar brangesnis išlaikymas (ypač jei užslėpta avarija)
Sidabrinės spalvos gražuolė, viskas čiki piki bet dar neturėjau pirmos žiemos su ja, bet jau neužkalnų. Va girdėjau anksčiau ir čia mačiau atsiliepimus dėl langų žiemą - kad tai vienintelė problema su šiuo automobiliu. Tad nežinau kodėl rekomenduojama tik 66% šią mašiną, manau turėtų būti geresnis įvertinimas. Buvo mačiusi avariją pas praeitą saviniką, kurią nuslepė, Bet dabar viskas sutvarkyta kaip nauja. Tik neaišku dėl padangų, manau per daug plonos, kai uždėti R19 ratlankiai (255/35) bet R18 jau dėti nebesinori išmeginus 19 - dėl padangų plonumo ir plokštumo nelygiuose keliuose nestabilumo problemos, tikrai tikėjausi iš šios mašinos daugiau stabilumo, o gal tai kažkaip susiję su patirta avariją (pvž neįžiūrimas kėbulo pagr rėmų geometrijos pokytis ar panašiai). atsargiai ypač perkant lietuvoje pasitikrinti ar neturėjus avarijų - vežimas patikrai pas betkokį meistrą, ar tai carvertical sistemoje patikrinimas gali nieko nereikšti - vistiek sugebėjo nuo manęs užslėpti avariją - tam žmonės yra labai kruopštūs, ypač lietuviai...
Pilnas atsiliepimas...
2021-04-12
Audi A5 kupė quattro 2014 m. 2L 165 kw triptronic 8 pavaros benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška, sportiška, stilinga, patikima, jaunatviška, traukianti 165 kw.
Vienintelį tarkim minusą pajutau turėdamas šitą automobilį tai esant šaltai žiemai, uždarius priekines dureles, esant prišalimui langai pilnai neužsifiksuoja dėl ledukų tarpuose ar už gumų, bet važiuojant susitvarko atšilus.
Sveiki, noriu pasidalinti savo nuomonę apie šitą automobilį. Rinkausi tik iš vokiškų mašinų markių apie 6 metų senumo, galvojau apie F10 BMW, Mercedes ir Audi. Pradėjęs domėtis ir žinant situaciją kas darosi su BMW vagystėmis, pasiklausęs brokerės Kasko draudimo kainų ir gyvenant ne nuosavame name, o daugiabučių namų rajone noras pirkti BMW išblėso, Mersai žavėjo, bet kainos, eksplotacija gąsdino, nelabai sužavėjo ir interjero stilius. Taigi liko Audi, buvau toks gandų prisiklausęs, kad Audi nekažką, BMW tai mašinų mašina ir t.t. ir vieną kartą eidamas Kauno automobilių turguje su tikslu apžiūrėti Audi A4, A6 pamačiau tokiam aptvertam kieme stovinčią juodą Audi, pasiklausius moters ar galima įlipti ir apžiūrėti taip ir padariau. Kiek pamenu tai buvo juoda A5 max. apie 2010 m. dyzelis, jausmas iškart atėjo geras, durelės buvo tokios plačios, storos, matėsi kokybiškas surinkimas, vairas toks tvirtas, odinis, sėdinės odinės, sportiškos įgaubtos, interjeras visas jautėsi kokybiškas su puikiu mygtukų išdėstymu, įjungęs audio sistemą labai likau patenkintas, žodžiu supratau, kad va būtent tokio sportiško automobilio ir noriu. Taigi pradėjau skanuoti autopliusą ir ieškoti sau tokio automobilio, dyzelis atkrito, nes patinka tik benzininės mašinos..be to, dyzelių A5 tada buvo vos keli variantai. Tikslas buvo surasti nuo 2013 metų SLINE premium komplektaciją ir su atnaujintu benz. varikliu, seni variantai mano žiniomis rydavo tepalą, plius pilni LED žibintai priekį, gale taipogi atnaujinti... suradau du variantus, bet vienas pardavėjas atkrito, nes buvo išvažiavęs į užsienį trumpam ir norėjo rašyti lb mažą sumą parduodant mašiną, tas man netiko, sukėlė iškart įtarimų. Kadangi neturėjau patirties perkant mašiną pasiimiau pažįstamą ir nuvažiavus nuo 13 eurų nusiderėjom iki 12 eurų plius rotor vasariniai pilki lieti ratai 19 col.kurie man atrodo gražiausiai ant juodų audinių, mašinos net nevežėm į servisą, dėl ko perkant nerimavau, kad nebūtų kokių siurprizų. Praėjus metams dar jokių bėdų nebuvo... Taigi mašina buvo iš JAV kaip ir dauguma daužtos, avarija nebuvo didelė matoma iš nuotraukų, patikrinus WIN buvo berods 2 šeimininkai, tvarkingai servise viskas keista ir neatsukta rida. Rida apie 135000 km. Pilnos komplektacijos Sline su Olufsen Bang garso sistema, kamera, parktronik gale, led žibintai, AC ir t.t. Perkant nebuvo vežama į servisą, buvo apžiūrėta vizualiai, išbandyta kelyje, viskas pasiteisino, nes per metus laiko neišlindo joks gedimas. Nusipirkus būtinai pakeičiau automatinės dėžės triptronic 8 pavarų alyvą (200 eurų) ir žinoma standartiškai variklio plius filtras dar 90 eurų. Esant ridai jau 147000 km keisiu variklio grandinę kiek minėjo apie 400 eurų kainuos su viskuo, o toliau bus matyti. Mieste kuro sąnaudos kaip ir dauguma tokių mašinų galvoju, 4 varomi plius automatas, rodo 12 l/100 km, normaliai, užmiestyje ir pan. 9, 8 l kuro sąnaudos tikrai neblogos. Pirkit gausios komplektacijos nenudrožta ne su kokiu vaniliniu salonu ir tas nuvertėjimas nelabai jausis, stebint autopliuse po metų kainos vistiek tokių metų stovi ne ką mažesnės. Mašina yra kitokia nei A4 ar A6, nors turi daug panašumų kaip A4, bet išvaizda, vairavimas, ji tikrai stabili kelyje labai komfortiška mašina ir tau tų 350 NM tikrai užteks, nes paspaudi tai šauna į priekį :)Patarimas būsimam pirkėjui, rinkis šitą mašiną jei nori sportiškumo jausmo, merginoms nuo tokių mašinų drėgsta, kalbu iš patirties, jei keliauji kur į užsienį laikinai darbuotis irgi geras variantas. Nepirk šitos mašinos jei dažnai tenka vežti 3 ar 4 keleivius, nuolat klausysi jų bambenimo kaip sunku išlipti ir aukštesnis draugas virš 180 cm sėdintis gale skųsis, kad galva liečia lubas, bet į porankį atsirėmęs šitą problema išsprendi, plius nepirk tokios mašinos jei turi šeimą, mažą vaiką bus nepatogu. Pirk nuo 2012 metų atnaujintą Sline Triptronic ( ne Multitronic,) gausios kompletacijos variantą ir mėgausiesi šitu automobiliu visomis prasmėmis su savo širdies drauge.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-27
Audi a5 2.7 2008 dyzelinas automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportine isvaizda
Traukos nera,nepatikimas variklis,pasenes moraliskai vidus,nelikvidumas
Sveiki,teko vazinetu su draugo a5 apie puse metu,papasakosiu apie savo ispudzius,automobilis viduje mazas mano ugis 195cm tai ganetinai sunkiai telpu,gale vietos nera nors yra dvi sedynes ten labiau daiktams pasideti arba vaikams kedutese,trauka neispudinga,priekiniai varantys ratai,patiko kuro sanaudos kurios nedideles apie 8litrai vidutines,automobilio isvaizda dar ganetinai grazi bet jau prie naujesniu auto moraliskai atrodo sena,vidus irgi jau nekazka,mano draugas pirko si automobili pries 1.5metus kazkur tai mokejo 10k euru dabar toks auto kainuoja apie 7-8,nusipirkus sugedo kuro sistema tai kainavo remontas apie 3k.... Nelabai sekmingas pirkinys. As pats nerekomenduociau sio automobilio nebent galite nupirkti pigiau nei rinkos kaina,tokie automobiliai nera labai likvidus kadangi jie nera universalios paskirties,jeigu jau perkate pataupykite ant naujesnio kebulo tai automobilis bus "sviezesnis",galite pirkti is usa. Nuvertejimas didelis kol pasieks savo kainos dugna manau uz metu kainuos apie 4-6k euru :) Pirkite naujesni modeli kuris eina nuo 2013metu,o sito laikas jau praeejo,ir nepirkite is paskutiniu pinigu nes remontas jam labaaai brangus
Pilnas atsiliepimas...
Kajus | 2011-08-21
A5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda, galia, ekonomija, valdymas
girdisi variklio garsas
sis audi gaminys yra labai pasisekes ir daugelio zmoniu pamiltas. sia masina pirkau is salono 2009 metais. ir esu labai juo patenkintas, sanaudos labai mazos, mieste Vilniuje ji valgo 8.5 lito dyzelino, uzmiestyje vaziuojant 6 begiu apie 120km/h borto kompiuteris rodo 5.5 litro. variklis 3.0tdi, 6 begiu mechanine deze, kuri suteikia siai masinai labai gera isibegejima. si masina yra ir labai patogi, ilgose kelionese nepavargsti nei kiek variklis kaip ir minejau 3.0tdi, turintis 260ag, 175kw, kuris iki simto isibegi per nepilnas 6 sekundes. variklis nebijo dideliu sukiu, taciau turi minusa gan dideli, kad labai jau girdisi tas dyzelio garsas patarciau negaileti siek tiek pinigeliu ir nuvaryti i specializuota servisa, kad visa masina ,, iskratytu" nes isties masinos dalys kainuoja nesveikai daug, o ypac apdailos detales
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt