Laimis | 2024-08-01 |
74kw 2000m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus,patvarus
Korozija,negražus
|
Jau pasenias modelis vosom prasmėm,nebent kas jieško darbinio arklio o poto į metalą tinka.
Atlenkias priekine keleivio ir galinias sutalpinau 6 spintelių virtuvinį komplektą.į metalo laužą nuvežiau 900kg ir neišsiskietė.Buvau pamiršias tepalo papildyti,atlaikė puikiai.
Niekada nevažiuokite "ant" kuro lempos nes nusprogs siurblys 100%. Galios labai mažai ypač kai įsėdi iš galingesnio ,poto apsipranti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laurynas | 2023-11-01 |
Patikimas, bet jau senas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nebrangus išlaikymas, patikimas
Didelis nuvertėjimas, rūdys, mieste neekonomiškas
|
Paprastas senas 2l dyzelis 74kw, važiuoklė patikima ir tikrai nebrangus išlaikymas. Ekaploatuota 7metus 2004m. 2l DTI Automatas.
Didelis nuvertėjimas. Rūdys pavažinėjus LT keliais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laurynas | 2023-09-15 |
Blogiau negali būti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tokių net nėra :)
Nelaiko kuro siurbliai, prasti varikliai, gendanti stabdžių sistema, labai prasta izoliacija, žiemą greitai atvėsta salonas, lėtai šyla salonas - galima sakyti šiluma neegzistuoja, korozija, kieta ir nepatogi važiuoklė
|
Kadangi varydavau automobilius iš užsienio, keletą tokių Zafirų buvo patekę ir į mano rankas. Vieną iš dvejų parvarytų nutariau pasilaikyti sau, kadangi atrodė talpus ir praktiškas. Tačiau su juo buvo visko, daug neišsiplėsiu, kadangi sekančiuose komentaruose jau žmonės minėjo tas pačias problemas. Šiuose automobiliuose genda vos ne viskas, kas tik yra. Teko turėti visokiausių automobilių, kurių gamybos laikotarpis buvo 1995-2007, tačiau prastesnio automobilio už Zafirą, net nežinau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-04-22 |
2002 2.2 92kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas
Minusas ,kad nera pliusu
|
Dar tokios nelaimes nesu turejas pati geriausia diena buvo kai jos atsikraciau. Opel apskritai neberizikuociau bepirkt gyvenime. Is serviso i servisa ir bedos rimtos, pastovus kuro siurblio gedimai, variklio keitimas, tepalo ausintuvui perejus tepalo prudas ant trinkeliu ne savo kieme... apie 5m. Nebera auto, bet vis primena kasnors: kolega kelinta kart jau kuro siurbli tvarkos ir vis sako paskutinis kartas. Gatvej girdimas tel pokalbis: kiek opel zafira siurblio kaina... jai kur su ja vaziuodavau tai tik i autoservisus arba is ju i darba veluodamas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-11-25 |
opel zafira 2000m 2ltr dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
talpa
rudija prastai traukia prastas vidus, kulisa beda, megsta stabdziai uzstrigt
|
Masina labai talpi ir bagazui vietos ir zmonems 60kw bukas traukia prastokai gana nemazai kuro ryja. 280000 rida tai turbut lengviau isvardint kas netaisyta ir siurblys ir turbina ir kulisa, stabdziai stringa kaladeles diskai nuo to dazniau keiciami pirkti naujesnio modelio
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-30 |
Neuzmusamas arklys
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auksta sedesena, pigus remontas, talpi
Silpna trauka, kuro sanaudos didokos
|
Isigijau pries du metus. Spidas rode 234000 km, bet akivaizdziai turi buti daugiau. Ieskojau darbinio arklio zvyrkeliams, tai pirkau akivaizdu lavona. Taip sudrozto ir nusikto salono nebuvau mates. Nu ka, pataisiau kulysa, dirzas, tepalai, stabdziu diskai, luze laidai, elektros jungikliu blokai.. Nu sudejau grubiai 1000. Ir ka, pravaziavau 17000km. Ojojoj kokiais keliais ir purvais. Po prikelimo, per 2 m. pakeiciau stabdziu diskus prieky ir dusles bakeli. Rudziu nerasta. Daugiau servisas nerado prie ko prisikabinti. Niekas nebarska. Isibegejus rieda smagiai. Minusas silpna trauka ir didokos kuro sanaudos, mieste apie 11-12 l. Isidesiu dujas ir varysiu, kol nusibaigs variklis. Tada darysiu kapitalini ir toliau drosiu. Turiu subaru, tai patikekit, kas sakot, kad zafiros dalys brangios, nezinot, kiek kainuoja subaru :-). Zafiros dalys dziaugsmas piniginei.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-28 |
Zafira 2,0 tdi 74 kw automatas 2005
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
daug galim prisidet , greit prišyla šaltu oru, iki modu cinkuotas
kietas,apsisukimo kampas didelis,deze 4 begiu, ilgi begiai
|
automobili pirkau 2019 kovo menesi pravaziavau gal dar tik kokius 8000km,o jau noris galva i siena daužyt...syryt nuvarius i servisiuka vaziuokles paziuret ..luze abi priekines spyruokles...liga, nesuprantu nei kur nei kada,vazineju labai ramiai, pries 2 savaites buvo pradeje leist tepalus ,,,alkuninio riebokslis...liga ,siurblys tvarkytas po menesio vazinejimosi...liga, egr pradejo bludyt ,paskambinau meistrukams...liga, nezinau kiek dar tesis mano kantrybe,bet šioje loterijoje pralosiau žiauriai dar itariu reiks ieskot kur vaakumai dinge nes vaziuoja kaip 3 priekabas temptu visu ligų remontas brangus ,nes meistrai ta zino ir nesismulkina,....nes tik girtas vokietis penktadienio vakara galejo sumastyt ded kompa i siurbli, iir statyt variklyje yra toks liaudiskas anekdotas priejei prie opelio atsidarei kapota ir gali pradet verkt...nezinojau kol neisigijau, cia jumoras is serviso oficialaus.....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-01 |
Opel Zafira - puiki šeimos mašina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nebrangios, ilgaamžės, į kainą neįskaičiuotas "vardas"
Kai labai prisirišau - nesinori parduoti, o tada anksčiau ar vėliau prasideda byrėjimas
|
1,8 l benzininis variklis su dujomis, manau tinka ramiam žmogui, o visur skubančiam tai tikrai ne ta mašina. Pirkau, kai mašinai (iš Italijos) buvo 13,5 metų už 6500 litų (apie 1,9 tks eurų) ir jau važinėju daugiau nei 6 metus. Įsidėjau dujas ir pravažiavau apie 75 tks. su jomis. Dujų naudoja 9-10 litrų. Iki 19 metų viskas buvo OK - na aišku, dariau remontus, kurie nebuvo skausmingi piniginei, nes mačiau prasmę remontuoti, o va byrėjimas prasidėjo po 19 gimtadienio. Vis dar važinėju, bet jau norisi atsikratyti. Visos Zafira bėdos jau kitų aprašytos, tad nesinori kartotis. Apremontavau mašiną (apie 700 eurų per tris mėnesius) ir neaišku ar gedimai sustojo nors kuriam ilgesniam laikui. Jau visai neapsisprendęs kiek laaiko važinėsiu - bet atminty išliks kaip puiki mašina, nebrangiai įsigyta, didesnio finansinio dėmesio pareikalavusi kai jau sulaukė amželio. Vėl pirkčiau Zafirą, bet kadangi taip ilgai važinėta, šeima nori kažko kito.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-09 |
Opel Zafira A 2,2 DTI 2004
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukšta sėdėsena. Man labai patogu, nes turiu problemų su nugara. Geras 2,2 92 kW variklis, puiki trauka, nėra labai rajus. Klusni ant kelio. Žodžiu, patogus šeimininis vienatūris
Žemokas priekis. Gana daug smulkių gedimų
|
Pirkau 2015 m balandžio mėn. iš perekūpo Šiauliuose. Atvežta iš Olandijos. Išorė puiki, nei rūdelės, salonas švarus tvarkingas. Variklis 2,2 DTI 92 kW. Atrodė įtartina, kad stipriai reikia minti stabdį, bet įtikino, kad stovėjus - prasimankštins. Parsivaręs aišku pakeičiau alyvą, filtrus, galinius stabdžių diskus ir kalades. Stabdžiai pagerėjo, bet minimas liko apysunkis (apie tai bus toliau :)) Po kurio laiko užlinko kondicionieriaus kompresorius, iš šroto kitas kainavo 40 e + remontas ir sistemos pildymas dar 70 e. Pirmų metų pabaigoje keičiau priekinių amortikų spyruokles, galinius amortikus ir spyruokles, antrais metais jau keičiau ir priekinius amortikus. Manau, kad tai eksploataciniai keitimai, nes kiek pravažiavus neaišku (kai pirkau rodė kaip visų - 203000 km). Toliau per keturis metus keičiau keletą traukių, stabilizatorių, kairės pusės granatą, generatoriaus įtempėjo guolį, termostatą, 1 pakaitinimo žvakę ir dar eilę smulkmenėlių. Didžiausias remontas - šių metų pavasarį baigėsi sankaba - keitimas į naują - 450 e. Pravažiavus 55000 km vėl keičiau galines kaladėles (TWR firmos, tarnauja puikiai). Einant tech apžiūrą balandžio pradžioj - sprogo prarūdijęs stabdžių vamzdelis, keičiau visus - 60 e. Taip, kad išlaidų per 4 metus gana daug.
Variklis 92 kilovatų kol kas be didelių problemų, traukia puikiai. Alyvą ir filtrus keičiu kas 10000 km. Važinėju įvairiais režimais (ne tik pensininko), EGR ir kt. problemų kol kas nebuvo. Vidutinės mišrios kuro sąnaudos - 6,8 l/100 km.
O dabar apie sunkų stabdžių pedalą. Po daugiau kaip pusmečio servise vis tiek surado, kad kiaura stabdžių stiprintuvo pūslė. Ją pakeitus viskas tapo OK. Aprašiau viską aukščiau. Po 4 m eksploatacijos gal gaučiau už ją 1500, kai pirkau už 2750. O kadangi dabar kaip ir viskas suremontuota - tai pirmyn į kelionę. Vis tik patariu tikrinti servise ir neskubėt perkant. Nors, tai sakau ir sau ir kitiems - dėvėto automobilio pirkimas - loterija. Sėkmės visiems :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-01-25 |
Zafira 2TDI, 2003 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukšta, talpi, dinamiška, turi kablį.
Dažniausiai labai didelė rida. Sunkiai jungiasi pirmas bėgis, EGR, turbina, sankaba, centrinis užraktas, kuro siurblys, silpni stabdžiai, guoliai.
|
Zafira 2TDI, 2003 metai. Nuvažiavome su ja 100 000 km per 4 metus. Net neabejoju, kad visų jų spidometrai prieš atvykstant į Lietuvą pakoreguojami ir visi sutartinai rodo 240 000, tai galite drąsiai mažiausiai 150 000 pridėti. Patiko - aukšta, talpi, kai reikia - 7 vietos, dinamiškai važiuoja. Gan taupi - 6 l dyzelio (vidurkis), daug ką galima susiremontuoti pačiam. Bėdos: Dažni remontai (vos ne kartą į mėnesį tekdavo taisyti), silpni stabdžiai, nepatikimas EGR, kartais nei iš šio nei iš to dingstanti trauka, gendantis centrinis užraktas. Nuolatos vežiodavausi krūvą raktų, kai ką pavykdavo pasitaisyti greitai, tačiau vis tiek neišvengiamai porą kartų sugedo taip, kad teko tempti.
Jei ne didelė rida ir su ja susijusios nuolatinės bėdos, tai būtų geras variantas. Tačiau reikalaujantis nuolatinių investicijų.
Teko keisti beveik viską. Brangiausia sankaba - 700 Eur. Generatorius - 200 Eur., oro srauto matuoklis - 100 eur. Kas mėgsta tvarkytis mašinėlę pats - Zafira geras variantas. Per ketverius metus išmokau išsiardyti pusę variklio kelyje. Nenutiko didžiausia bėda - nesugedo kuro siurblys ir turbina. Sėkmė! Netikėti nurodoma rida. Pabandyti, pavažinėti įvairiais greičiais, įsitikinti ar veikia visi bėgiai. Jei nėra traukos - nepirkti, nes gali būti didelių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |