Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Atnaujintas 9-5 neįnešė įpatingų naujovių, tačiau jis išliko toks koks visada buvo – stilingas, dinamiškas ir komfortiškas. 9-5 gaminamas sedano ir universalo kėbulais, o į jį montuojami žemo slėgio turbo varikliai su itin mažu kenksmingųjų dalelių kiekiu išmetimo dujose. Iš išorės automobilis pasikeitė priekiniais ir galiniais žibintais. Žinoma Saab 9-5 buvo vienas saugiausių automobilių pasaulyje. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD. Automobilis be kita ko garsėja ir puikiu standartinės įrangos sarašu.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
2018-01-30 |
Džiuginantis šeimyninis automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Džiugina.
Žiūrėti aprašyme.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Saab 9-5 1,9 TiD Vector universalas su automatine pavarų dėže. Pagamintas 2006, pirmą kartą registruotas 2007 balandį. Šeimos automobilis, naudojamas kasdien. Pirkau pravažiavusį 238.000 km, pats nuvažiavau kol kas apie 3000 km. Komplektacija nors ir nėra pati gausiausia, bet iš esmės turi viską, ko man reikia. Yra automatinė pavarų dėžė, autopilotas, elektra valdomos odinės šildomos ir ventiliuojamos sėdynės (vairuotojo – su atmintimi), dviejų zonų automatinė klimato kontrolė, galiniai parkavimo davikliai, radijas/CD/MP3/Aux-in grotuvas, bluetooth sąsaja telefonui, „ragai“ ir t.t. Nėra navigacijos ekrano, xenon žibintų, lietaus daviklio, automatiškai pritemstančio veidrodėlio, gal dar kelių smulkmenų, kurios šiame modelyje gali būti. Apskritai Saab man patinka. Jis kiek senamadiškas, bet mane tai netgi truputį žavi. Atrodo solidžiai, neiššaukiančiai, tačiau drauge išskirtinai. Apie techninius dalykus informacijos pilnas internetas, tad nesiplėsdamas išdėstysiu tik savo asmenines pastabas. Man patinka: 1. Bendras važiavimo pojūtis. Pakaba nei per kieta, nei per minkšta. Gal tai nuskambės banaliai ir nuvalkiotai, bet važiuojant tikrai apima „lėktuvo“ jausmas. Tai nėra „laivas“, bet ir toli gražu ne sportiškas automobilis. Posūkiuose „nosis“ nenoriai sukasi reikiama kryptimi, bet važiuojant ilgus atstumus autostradomis ši mašina tikrai nenuvargins. Na, rimtai, beveik lėktuvas... 2. Tvirtas sudėjimas. Važiuodamas jautiesi užtikrintai ir saugiai. 3. Rūdžių nėra. Pats nustebau, bet jų tiesiog nėra. 4. Talpi bagažinė, be to galinės sėdynės susilanksto suformuodamos lygias grindis. Labai patogu. 5. Prieš pirkdamas skaičiau, kad interjere panaudotos prastokos medžiagos. Aš joms beveik neturiu priekaištų. Pas mane niekas nebarška, necypsi, nenusitrynę, liečiasi maloniai. Išskyrus kai kuriuos dalykus (plačiau parašysiu prie to, kas nepatinka). 6. Patogios sėdynės. Stambesniam žmogui jos gali pasirodyti per siauros, bet man labai tinkamos ir gerai palaikančios posūkiuose. 7. Gražiai skamba garso aparatūra. Ne aukščiausio lygio, bet man pakankama. 8. Kol kas niekas nesugedo. Man nepatinka: 1. Sėdynių pozicija. Kad ir kokia patogi būtų pati sėdimoji vieta, visgi sėdynių reguliavimas 200 cm žmogui nėra tinkamas. Galbūt tai susiję su elektriniu valdymo mechanizmu, bet negaliu sėdynės nei atitraukti atgal, nei nuleisti žemyn tiek, kiek man reikia iki tikrai patogios pozicijos. Prie visos šios „puokštės“ priekaištų dar ir galvos atrama nepasikelia kiek reikėtų... 2. Sėdynių oda neatrodo atspari. Galbūt iki manęs ji nebuvo tinkamai prižiūrima, bet dabar vairuotojo sėdimosios dalies šonas paplyšęs, nors žiūrėdamas niekaip nesugalvoju nuo ko taip galėjo atsitikti. 3. Posūkių ir valytuvo rankenėlės jungiamos traška taip garsiai, kad galite būti ramūs, jog niekas pas jus mašinoje kelionėje neužmigs. Kaip tokios klasės mašinai tikrai nesolidu. 4. Labai keistas autopiloto valdymas. Sunkiai įpratau ir vis dar truputį erzina. 5. Automatinės pavarų dėžės darbas nežavi. Kompiuteris kartais neapsisprendžia kuri pavara bus optimalesnė ir jas isteriškai kaitalioja. Jei reikia staigiai pagreitėti, tai triukšmo ir apsukų būna daugiau nei pagreičio. Beje, Sport režimas tai kiek pataiso. 6. Norėtųsi, kad būtų ekonomiškesnis. Bet turint omeny didelį svorį ir automatinę pavarų dėžę, 8,5 l/100 km vidutinės sąnaudos yra proto ribose. 7. Norėtųsi daugiau variklio galios. Šiaip jos pakanka, bet kartais tiesiog norėtųsi... Apibendrinant – tobulų nėra ir negali būti. Bet gerosios savybės yra kur kas reikšmingesnės už trūkumus. Kaip ir žmona – kartais paerzina, bet visumoje džiugina. ;) O tai ir svarbiausia. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas: paskirstymo diržo komplekto su vandens pompa keitimas + alyvos keitimas + filtrai (alyvos, kuro, oro, salono) + įsiurbimo kolektoriaus sklendžių "operacija" + generatoriaus laisvos eigos sankabos keitimas = 500 EUR. Kuro sąnaudos: 50% mieste + 50% užmiestyje = 8,5 l/100 km Nuvertėjimas: per pastaruosius 3 mėnesius dar nenuvertėjo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis