Markės
917 iš 1834
Lexus GS (S190) 2005 - 2012
Lexus GS, (S190) 2005 - 2012
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.44% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Plati įranga
  • Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški varikliai
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
"Tai pirmasis Lexus su visais varomaisiais ratais"
Trečios kartos GS buvo pristatytas 2006 metais su 3.0 L V6 ir 4.3 L V8 varikliais. Komplektuojami su 3.0, 4.3 litro benzininiais varikliais arba su Lexus hibridine pavara automobiliai išsiskiria puikiais techniniais duomenimis. GS modelis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema – tai pirmasis Lexus su visais varomaisiais ratais. Šis GS modelis taip pat yra pirmasis Lexus turintis taip vadinamą “L-finesse” dizaino stilių. Jam būdingas dinamiškas stilius, persipinančios subtilios linijos – automobilis pranašauja kokios krypties laikysis Lexus dizaineriai artimiausioje ateityje. GS interjeras – įmantrios prabangos, modernaus stiliaus ir geriausių to meto technologijų derinys. GS sedanai taip pat yra pirmi Lexus turintys “SmartAccess keyless” užrakto sistemą – toks automobilis užvedamas mygtuko paspaudimu. Tačiau 2007 metais vartotojų atsiliepimų reitinguose Lexus nukrito iš 1 vietos į 5. Tai susiję su nepatikima visų varomųjų ratų ir garso sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 9
2022-09-11
2006, 450H, Žvėris avies kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įranga, dinamika, patikimumas
Kai kurie niuansai
Automobilis buvo įsigytas norint išbandyti Lexus markę. Sąlyginai nebrangus įsigyti ir techniniai skaičiai patraukė akį, ypač žinant, kad tai hibridinis modelis. Pabandžius labai sužavėjo dinamika ir varavimo pojūtis. Automobilis tikrai turi stiprų characterį paspaudus greičio pedalą, bet tuo pačiu ir paliekantis puikų kokybės ir komforto jausmą. Jaučiasi jo dydis vairuojant, bet puikiai galima manevruoti bet kokiame staute ar aikštelėje. Labai geras pasukamumas. Bendras jausmas, kad tikrai yra aukštesnės klasės automobilis. Labai komfortiškas ilgose kelionėse ir puikiai tinka “rinkti” kilometrus. Per šiek tiek daugiau nei metus automobilis buvo intensyviai naudojamas ir pravažiuota apie 35k+ kilometrų, tad savo funkciją atliko puikiai. Sakyčiau, kad tikrai labai neblogas kokybės, komforto ir kainos santykis. Taip, automobilis šiai dienai jau yra motališkai pasenęs, bet technologijų gausa ir komforto įranga nepadarytų gėdos net ir lyginant su naujais automobiliais: nepamainoma atstumo palaikymo sistema(kalba eina apie 2006 metų automobilį!!!), reguliuojama pakaba, sėdynės su memory funkcija net keleiviui, taip pat yra šildomos ir vėdinimos, su minkšta ir patvaria oda. Negalima nepaminėti garso sistemos - Mark Levinson. Skamba puikiai(galiu lyginti su Peugeot 407 coupe, kur irgi turėjo puikią JBL garso sistemą), švarus garsas, surround, originalus sub, tiesiog klinikinio švarumo garsas apgaubiantis klausytojų ausis. Trumpai tariant - automobilis pateisino lūkesčius, tikrai kelia šypseną vairuojant ir turi pasidižiavimo bei džiūgesio efektą. Keletas akmenukų į šios kartos Lexus GS daržą: 1) salono pašaliniai garsai - medžiagos puikios, tačiau salone ir panelėje buvo girgždėsių, kurie labai erzino. Lengvai ištaisoma per kelias valandas net ir pačiam, bet reikia žinoti, kurias konkrečiai dalis papildomai sutvirtinti, prisukti ir panašiai. Pažiūrėjus youtube kelis video galima lengvai atlikti ir pačiam; 2) trumpos šviesos - bi xenon su visais privalumais, apšvietimu į posūkio pusę ir panašiai, bet man norėtųsi, kad būtų galingesnės; 3) kritulių daviklis - galėtų būti jautresnis, nes dažnu atvėju reikia pačiam spausti rankenėlę, kai smarkiau lyja, nors davikliui atrodo, kad dar nereikia vakyti :) 4) bagažinės dangčio svoris - na jis tiesiog per sunkus; 5) bagažinės talpa - čia komentarų nereikia, nes ten baterija, bet galėjo kažkaip našiau tą erdvę suprojektuot; 5) salonas - jei šviesus, reikia neapleisti ir dažniau prižiūrėti, nes įsisenėjuses dėmes sunku pašalinti; 6) klimato valdymas - viskas su juo kaip ir gerai, tiesiog kažkokia keista oro srauto padavimo ir valdymo “filosofija” :) 7) veidrodėliai - gan didelė “akloji” zona; 8) kėbulo svyravimas - auto gan minkštai važiuoja, bet ne kiekvieno skoniui toks važiavimas. Man asmeniškai aukso viduriukas yra įsijungus sport rėžimą - tuomet pakankamai pakietėja pakaba ir auto tampa stabilesniu kelyje; Papildomos pagyros: 1) sėdynes - puikios reguliavimo savybės, labai maloni oda, minkštos, oru pripučiamos, vėdinamos, super patogios (žinau, kad visi labai giria SAAB sėdynes, pats turėjau SAAB 93 Aero ir labai patiko, tačiau Lexus’o sėdynės yra tiesiog next level); 2) kuro sąnaudos - dažnai važinėju ir mieste ir tarp miestų - tikrai galima pasiekti apie 7-8l vidutines. Atsižvelgiant į auto galią ir svorį, tai puikus rezultatas; 3) vairas - jeigu rasit su medžio imitacija, tai tikrai rekomenduoju - optimalus storis ir dydis, malonu sukioti :) 4) trauka - standartiniu rėžimu automobilis jos turi pakankamai, tačiau sport ir hybrid power kombinacija automobilį paverčia tikrai “pasiutusiu”. Plati šypsena paspaudus greičio pedalą garantuota :) jau minėjau, kad dinamika yra super. 6) CVT dėžė. Taip, ji gal šiek tiek garsiau dirba prie tam tikro greičio, bet iškart perduodama galia, jokių perjunginėjimų ar “galvojimų” nėra. Man asmeniškai labai didelis pliusas šios dėžės ypač važiuojant mieste; 7) forma ir dizainas - tikrai išsiskiria bendram staute. Net ir dabar atrodo gan futuristiškai; 6) techologijų gausa - jųbdaug, sunku išvardinti ir stebina pagal metus; 7) aplinkos izoliacija - garso izoliacijos atžvilgiu nėra ji fantastiška, bet jausmas, lyg važiuotum savotiškam “kokone” kažkaip atpalaiduoja ir ramina. Ypač po darbo važiuojant ir pasileidus muziką atrodo lyg per tą kelionę gali pailsėt ir atsipalaiduot. Gal čia tik man taip, bet tas auto kažkokį terapinį poveikį turi, kad nesinori nei spaust, o tiesiog patogiai su šypsena cruise’int link namų. Tas ypač veikia ilgose kelionėse :) Priežiūra ir remontas: aušinimo sistemą reikia profilaktiškai pasitikrinti, laiku keisti tepalus. Dažniau dėvisi padangos ir kaladėlės, nes auto svoris yra gan didelis. Standartiškai žemo profilio r18 padangos, tad reikalauja aukštesnio slėgio ir geriau montuoti aukštesnės kokybės padangas (aš naudoju Continental žiemines ir Michelin vasarines, tai tik geriausi atsiliepimai, nes geras sukibimas žiemą ir komfortiškas važiavimas šiltuoju sezonu), tačiau premium segmento yra brangesnės. Auto aptarnavimą vidutiniškai atlieku kas 6 mėn., tai sakyčiau sąskaita dažniausiai apie 200-300€ būna, priklausomai nuo to ar kažkokių smulkmenų pasitaiko, kurias reikia sutvarkyti. Nieko labai išskirtinio lyginant su kitų markių automobiliais. Patikimas automobilis, nors ir rida jau nemaža. Dažnai tenka keliauti tarp didmiesčių ir nėra nei karto nuvylųsi ar būtų reikėję stoti dėl neaiškios problemos. Prieš perkant: 1) būtinai patikrinti bateriją. Kainuoja max 20€, bet gali padėt išvengt papildomų išlaidų ateityje; 2) automobilis neturi rodyti jokių klaidų skydelyje, nes dažnai pardavėjai slepia didesnes bėdas po daviklių klaidomis - jei nors vieną klaidą rodo, tai būtina daryt diagnostiką; 3) kuro sąnaudos neturi viršyti gamintojo numatytų vidurkių, nes didesnės sąnaudos gali byloti apie baterijos pabaigą. Net ir dinamiškai važiuojant jos neturi atrodyti labai didelės. Aš net žiemą nepasiekiu didesnių nei 9.4l mišriu rėžimu; 4) patikrinti įprastą akumuliatorių. Jis nėra brangus, bet svarbus pilnavertiškam automobilio funkcionavimui; 5) VVTI sistema - jeigu kažkokie matomi tepalo židiniai, reiškias leidžia. Nebrangus remontas, tačiau yra dažna problema; 6) neišsigasti jeigu gan garsiai užsiveda, kai šaltas - tiesiog taip suprojektuotas, kol sukeliamas reikiamas tepalo spaudimas; 7) patikrinti ar tolygus padangų nusidėvėjimas, nes jei netinkamas suvedimas, labai įtakoja vairavimo savybes ir byloja apie netvarkingą pakabą arba važiuoklę; Bendrai automobilis labai nustebino iš gerosios pusės. Puikiai tinka kasdieniam ramiam važiavimui, ekonokiškas pagal galią ir svorį, bet visada žinai, kad paspaudus greičio pedalą šoks į priekį be menkiausios dvėjonės. Tobulas derinys tarp galios, komforto ir stilaaus.
Pilnas atsiliepimas...
2021-03-03
Lexus GS450h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai galingas, labai patikimas, kaip tokiam varikliui, tai ekonomiškas, gausi įranga, nepavargsti tolimose kelionėse.
Važiuoklė ir garso izoliacija nėra tokia minkšta kaip tikėjausi, bet jei persėsit nuo "betmeno", tai bus super tylus ir minkštas. Bagažinėje mažiau vietos nei mano kišenėje, JEIGU suges, tai remontas brangesnis negu įprastų automobilių.
Tai nėra hibridas, kad važiuoti ekonomiškai. Tai yra hibridas, kad važiuoti labai greitai. O jis tai daro labai gerai ir važiuoja labai greitai. 2GR-FSE variklis labai patikimas, problemų nekels jeigu sugebėsite laiku keisti tepalus. Dviejų pakopų e-CVT pavarų dėžė, pradžioje sunku priprasti, bet poto supranti koks tai gėris. Sanaudos žiema ~11l, tačiau reikia nepamiršti, kad tai yra 3.5l variklis, o pats automobilis turi 254kw. Automobilis, labai manevringas, įmanoma apsisukti gatvėje nejungiant atbulinio bėgio. Bagažinėje užtenka vietos pasidėti vienai labai didžiulei tašei, salonas kartais pradeda tarškėti jeigu visu garsu klausai muzikos per labai galingas mark levinson kolonėles, tačiau, galima lengvai sutvarkyti su paralonu, arba, kaip mano atveju, ignoruoti ir problema dings pati. Salone vietos yra daug. Dėl baterijos nėra ko bijoti, kadangi jai sugedus nebūtina keisti jos visos, o tiktai sugedusias celes, kurios tinka nuo prius. Baterija tarnauja gan ilgai 10 metų arba 200k garantija. Važiavimas patogus, minkštas, vėjo garsas nėra didelis, tačiau kaip iš lexus tikėjaus daugiau. Bet tokiam atvejui yra lexus LS. Labai patogus automobilis važinėti autostradomis autopilotu ant 150km/h, kadangi visiškai nesijaučia greičio ir važiavimas labai patogus. Nepatarčiau pirkti kątik išsilaikiusiems teisių, kadangi, kaip ir sakiau, automobilis yra labai galingas ir labai lengvai galit apsivynioti aplink medį. Tačiau yra labai gera abs, trc, esp ir t.t. sistemos, kurios automobilį ištiesins net jei ant sniego staigiai, dideliu greičiu siukiosit vairą. Tiesą sakant, čia geriausia tokia sistema, kokią tik teko matyti, sakyčiau, kad net per daug gera. Ant sniego važiuoja gerai, neklimpsta, dėl baterijų gale yra didelis svoris ant varančiųjų ratų, bet aš turėjau nusipirkęs labai geras žiemines padangas, nežinau kaip būtų, jeigu pirktum kinietiškas padangas po 60€. Ratlankiai nesideda mažesni negu R18, tai nusiteikit už padangas mokėti šiek tiek daugiau. Rimtų remontų niekad neturėjau, keičiau tik tepalus ir filtrus ir vieną kartą užstrigo stabdžių kreipiančiosios. Realiai pamiršau kaip atrodo servisas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-03
Italija 450H
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai greitas, prabangus, net ir bazinės komplektacijos turi labai daug prabangos elementų.
Blanki morališkai pasenusi multimedija (kasetės..) Brangus remontas, daugelis kenčia nuo korozijos, VVTi skremuolius keičia, 5 cilindro problemos, baterijos po 10m. Daugeliui pavargę. Be proto maža bagažinė ir salone galas tik vaikams sėdėti.
Įsigijau iš Italijos, be rūdžių. Nepasisekė, ko gero, Italas nevykusiai remontavo variklį. Pavažinėjau 2 mėn. Ir užsilenkė motoras dėl surinkimo su dviem kairėm rankom... Na o visumoje labai vykęs automobilis, tiesiog labai sunku rasti gyvą ir sveiką variantā Lietuvoje. Mano remontas : Variklis kainuoja 1000€ Katalizatorius 500-600€ Stabdžių diskai kaladėlės tik priekinė ašis 240€ (viskas Zimmerman). Naujas 1 galinis amortizatorius (elektrinis reguliavimas) 450€ arba restauravimas 180€. Verta gerai pagalvoti ar jums įkandamas toks remontas ir ar nebus geriau BMW , Audi, MB? P.S Greičiu konkuruoja tik su M, AMG, S line. 3.0 dyzelistai prie 260 būna toli, toli... Sėkmės pasirinkti gyvą ir tvarkingą modelį.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-11
Tikėjausi geriau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, kokybiškas, solidus
Mažai vietos, kuro sąnaudos, garso izoliacija
Mano auto 450h su 130 000 km rida. Pakankamai minkštas, barška panelė, nors įkišus paralono problema dingsta. Jaučiasi, kad vairuoji sunkia auto. Dinamika gera, jėgos varikliui užtenka. Labai maža bagažinė. Sedėsena keista, amžinai galva kabinau stoga, nors sedinė nuleista ir mano ūgis 188 cm. Garso izliacija silpna, atsisėdus po subaru pagalvojau kad vos ne tas pats. Gera garso aparatūra. Didelės kuro sąnaudos kaip hibriduo, žiema mieste 12-14 litrų, trasoje apie 8,5. Mašina praktiškai viengungiui :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-31
lexus gs 300 2005metu.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras patikimas automobilis...
Minusu kaip ir ner jei mašina gyva...
Turejau 2005 metu Šiaip geras prabangus patikimas automobilis, čia kuomentuoja xebra kad prasta garso aparatura, tai nesutinku visiškai Mark Levinson aparatura skamba puikiai! kai važiuoji niekas nebarska salone, medžiagos tikra kokibiškos ner ten jokiu barškesiu ar girgźdejimu! kas del remonto tai po 200000 km gali pradeti gribauti greičiu dèže, dar silpnos vietos vairo kolonele, vandens pompa, generatorius... Nuvertèjimas nedidelis paliginti su vokiškais automobiliais,pirkau už 9400 pardaviau po metu už 8500€... Tikrinti greičiu deže su didesnem ridom,Variklis amžinas jei laiku keičiat tepalus!!!
Pilnas atsiliepimas...
arturas ::::::pukis | 2015-09-30
geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagus vairuoti . ant lekimo gerai begejasi
tik paneles surinkimas sss
as lexus vairuoju jau 3 metai . neturejau problemu . tik reikia pamineti priekine panele girgzda . tai labia erzina ir aparatura silpnoka variklis dar bedu nesudare dar neteko remontuoti tai kastu nezinau kad nebutu dauztas o daugiau nezinau
Pilnas atsiliepimas...
Osvis | 2013-11-02
Evaldas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodantis, patvarus
Garso aparatura silpnoka, surinkimo kokybe prasta
Dizainas automobilio ziurisi labai graziai, mersui dar toli grazu iki tokio. Taciau truputi nuvilia vidaus t.y. paneles surinkimo kokybe. Taip pat audio sistema mark levinson, kuri nelabai kaip skamba, nera net zemu dazniu garsiakalbio. Senesnes versijos GS, kuri turejau buvo zymiai kokybiskesnis. Na matyt lexus pradejo taupyt vidaus interjero kaina. Bet siaip smagu, kad nedaznai tenka lankytis servise Variklis 4,3Mieste 17-18 duju, trasoj 10 Detaliu kainos nesikandzioja
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-11-02
patikimas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Retai gendantis automobilis
Vaziavimas nelabai komfortiskas, kieta pakaba, paneles tarskejimai
Labai komfortiskai atrodantis automobilis, taciau labai jau kietoka pakaba. Vaziuojant kelyje jauciama kiekviena duobele. Taip pat labai erzina paneles barskejimas, tarskejimas. Del ko ir norejosi automobilio atsikratyti Variklis 4,3 labai patikimas kaip ir visi lexus varikliai. Kuro sanaudos mieste 16 uz miesto 10 ltr Remontas tikrai nera brangus kaip mb ar bmw Is isores labai prabangus, bet vaziavimas kaip golfuko. Taciau patikimas auto
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2010-07-31
Giedrius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortiskas, gerai atrodo, prabangus
Maza bagazine, ziema ne koks pavazumas
Lexus GS 300, 2006 m. Tai yra prabangus, pusiau sportiskas ir labai konfortiskas automobilis. Galiu pasakyti, kad jis praktiskai negendantis. Kaip turintis 3 litru varikli ir 186 kW galia, kuro suvartoja tikrai palyginti nedaug - mieste apie 11-12 ltr., uzmiestyje 7,5-8,5 ltr. 100 km. Kaip ir kiekvienas sportinio tipo automobilis, turi nelabai didele bagazine. 3 litrų, 24 voztuvu, V6 benzininis variklis. Automobilio modelis keiciamas gana retai, kas 6 ir daugiau metu, todel nuvertejimas palyginus su kitais, tokiais kaip WV ar Audi automobiliais yra labai mazas. Eksploatacija kainuoja labai protingai. As asmeniskai su siuo automobiliu neturejau jokiu techniniu problemu, kas 15000 tuks. km. atlikdavau tik privaloma technini aptarnavima, kuris Lexus salone kainuoja nuo 500 iki 1800 lt..
Pilnas atsiliepimas...
 
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt