Markės
1587 iš 1940
Seat Cordoba (6L) 2002 - 2008
Seat Cordoba, (6L) 2002 - 2008
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Seat Cordoba yra nedidelis šeimos automobilis sukurtas Volkswagen grupės ir parduodamas po Seat ženkliuku. Šis Cordoba yra jau antras modelis ir kaip daugumas Seat pozicionuojamas kaip sportiškas, jaunatviškas automobilis ir parduodamas konkurencingomis kainomis. Kai tuo tarpu Škoda pozicionuojami kaip tiesiog pigūs patikimi automobiliai. Antros kartos Seat Cordoba yra identiškas Ibiza III tik su sedano kėbulu. Cordoba II naudoja važiuoklę ir variklius bendrai su kitais VW Grupės modeliais - Volkswagen Polo Mk IV ir Škoda Fabia. Retai kada nedideli sedanai pagaminti ant hečbekų pagrindo tampa populiarūs Europoje. Ne išimtis ir Seat Cordoba, kuris netapo populiaresnis už Ibiza hečbeką. Todėl nenuostabu, kad šio modelio gyvavimas nebuvo tęsiamas ir nuo 2008 metų nebeparduodamas Europoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2020-06-18
Seat Cordoba 1.9 74kw Dyzelis 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, lengvai valdosi, gerai įsibėgėja, labai ekonomiškas, didelė bagažinė
Kieta važiuoklė, garso izoliacija, galinis matomumas, mažai daiktadėžų
Turėjau automobilį 5 metus, prasukau 70k. Didžiausią įspūdį paliko variklio ištvermingumas ir ekonomija (ypac greitkeliuose - 160-180 km/h laikant už 5,7 l/100 km važiuoji). Ilgesnėse kelionėse po kiek laiko darosi nesmagu sėdėt, todėl norisi paspaust, o traukia neblogai tik labai garsiai. Variklio dinamika gera, nors prieš lenkiant reikia pasiskaičiuoti, nes vėluoja į greičio pedalą. Ilgiau važiuojant 150+ paryja tepalo. Labai (!!!) lengvas vairas, grečiau važiuojant nepasunkėja, kas neleidžia pilnai atsipalaiduoti, tačiau mieste ir parkinge smagu sukinėtis. Veidrodėlių matomumas labai geras - iš galinio matosi šiek tiek ir šonai, šoniniai kažkaip išlenkti, kad nėra aklos zonos, kas labai padeda skubiai persirikiuojant. Sakyčiau čia labiau miesto auto, nes labai patogi, o užmiesty tiesiog pigiai važiuoji, bet visai nėra komforto. Priekinė ašis labai kieta, galinė - priklauso nuo spyruoklių - pas mane minkštos buvo, dėl to galas smarkiai sėsdavo bagažą pakrovus. Duobes auto ištvermingai pakenčia, kiek važiuodavau, negailėdavau, mašina sveria nedaug - 1t. Bet karteris pakankamai zemai, todėl pametęs variklio apsaugą pristabdžiau. Gale vietos mažai. Važiuoklė jaučia kiekvieną smulkmeną ant kelio, viską perduoda į kėbulą, vairuotojui nesitikėti jokio komforto iš važiuoklės. Salone labai girdisi variklio ir padangų garsai, Jei nori išgirsti radiją - reik pasigarsinti. Salonas plastmasinis, labai pigios ir trapios plastmasės. Ardant neįmanoma ko nors nesulaužyti. Labai sunku rasti vietą kam nors pasidėti. Esamos daiktadėžės labai mažos. Salono priekio forma siaubingai nepraktiška, ką nors padėjus nuslysta arba ant grindų arba link priekinio stiklo iš kur labai sunku iškrapštyt. Nepatogi klimato kontrolė, - knopkės reaguoja pavėluotai, ir negali ziuret i kelia reguliuojant. Apkūnesnį keleivį geriau pasodinti į galą, jei jis ten telpa, kitaip gali tekti kooperuotis dėl pavarų perjungimo, nes auto siaurokas. Bendrai paėmus biudžetinis, patvarus labiau miesto auto, kurį galima pagainiot. Girdėjau kad tepalus reik keist, tai keisdavau kas 12k. Reik inpilt langų skysčio karts nuo karto, kad nepasibaigtų. Dyzelį pilt būtina, kitaip nevaziuos, ir nepilt fuflo dizelio, kad neužkimštų pumpaduzų. Bendrai palaikyti visų skysčių lygius. Važiuoklę praktiškai visą galima susiremontuot pačiam (neskaitant salambloku ir vairo mechanizmo). Laidai nelabai kokybiski, plyšta, gali reikėt elektriko pagalbos. Remontas ir dalys nėra brangūs, viskas +- keičiasi lengvai. Siūlyčiau pirkti taupančiam pinigus žmogui, nepratusiam prie komforto ar prabangos. Nepirkit daužtos ar restauruotos mašinos.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-07-23
Seat Cordoba 6L 2003/06
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, manevringumas, galia, detalės tikrai nėra pačios pigiausios ir pačios brangiausios
Mano atveju norėtųsi pakabos patvaresnės
Automobilis mieste palakstyti, bet ne ką mažiau tinka ir ilgoms kelionėms, visiškai jokio nuovargio nebūna, pakankamai manevringas, galima praktiškai visur prisiparkuoti. Ekonomiškas-Labai ekonomiškas. 1.9TDi 74kW pakanka normaliam važiavimui, pačipavus variklio darbas ramiai važiuojant tampa ramesnis, malonesnis. Spaudžiant tikrai malonu. Kadangi man papuolė toks variantas, kad daug ką reikia tvarkyti tai praktiškai visą pakabą perrinkau, tačiau didmiesčių keliais važiuojant pakankamai greit atsinaujina problemos. Daug kas priklauso nuo detalių kokybės, kokios bus dedamos. Tiesiog prieš perkant reikėtų nuodugniai apžiūrėti automobilį, kas privaloma perkant bet kokį auto.
Pilnas atsiliepimas...
 
Seat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Mii 
  Maži CordobaCordoba   
IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai  ToledoToledo Toledo  
 LeonLeonLeonLeon
  Vidutiniai   Exeo  
  Mini krosoveriai    Arona
  Krosoveriai    Ateca
  Visureigiai    Tarraco
  Mini vienatūriai   Altea  
  Vienatūriai  AlhambraAlhambraAlhambra 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt