2020-05-24 |
Seat Leon 2001 1.9l dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nėra
Visi kokie tik įmanomi
|
Netinka net kaip pirmai mašinai. Pirkta 2014 su 1.9 DYZELINIU varikliu ir 210k km. Tepalai visada išsilieja po kiekvieno taisymo. Plastikas salone kietas ir barška, o dar sėdynės kietos ir nepatogios. Visais metų laikais jei yra daugiau nei -4 variklio neužvesi. Mieste 8l mieste, užmiestyje 7,6l !!! Remontas labai brangus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-08 |
Seat leon 1.9tdi 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigios dalys, kantrus ir nereiklus 1.9tdi 66-81kw variklis
Atgyveno jau savo visom prasmem.Daug praso investiciju
|
Seat leon, toledo yra identiškas automobilis visom prasmėm kaip audi a3, vw golf 4, skoda octavia.Ir šie automobiliai yra nuskambėja kaip labai patikima ir pigiai išlaikomi.Kad kantrus automobilis aš sutinku, bet jeigu važinėt ant kantrumo, tai tikrai jame nebus malonu važiuoti.Nes tarkim automobilis toks kokius paminejau su tikra 200-250k km rida jau yra lavonas :) Ne viena turėjau ir visi iškarto prašosi turbinu, sankabos, vaziuokles VISOS remonto, prakiura peciukai, pradeda begt i salonas vanduo, uztringa uzraktai, pabega imobilaizeriai ir t.t ir t.t.Taip ji pigu tvarkyt detales kainuoja labai pigiai, bet po kurio laiko labaaai atsibosta ji tvarkyt.žinoma jis vaziuoja ir vaziuos.Jeigu nusipirkt priziurėta ir laiku tvarkyt tada jis bus kantrus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-12-07 |
Seat Leon 2002 1,9TDI 81kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, greit šyla, trauka, nedidelis, mažos kūro sąnaudos, patikimas ilgose kelionese, išvaizda.
Traukia drėgme, barška salono plastmasės, kietokas, išlenda visokios smulkmenos kurias reikia pakeisti ar tvarkyti ir vėl į trasą ilgam laikui be problemų
|
Automobilis stovi ant Golfo 4 bazės. Bet man lyginant kažkas tarp ketvirto - penkto golfo tiek išvaizda tiek interjeru. Variklis nenužudomas 1,9 dyzeliukas 81 kW. Pilk bet kokį kūrą visvien važiuos. Pliusai būtų mažos kūro sąnaudos, gera muzikos sistema, manevringas automobilis. Gal kiek žemokas kaimo keliams būtų ar prie ežeru atokiausiu privažiuoti. Galios lakstyti netrūksta, norit skraidyt - pirkit cupra, benzinine. Stebėkit jei perkant rida pasiekus apie -200tūkstančių, prašykit serviso dokų kas buvo keista ir pakeista, nes pradėda birėti detalės kurios nebuvo niekada keistos. Turbina taip pat pradės perpūtinėt jei ne klebonas vairavo. Na remontai nėra brangūs, bet gali pabost kol viską sukeisit. Jei mašina nedaug važinėjat - neges visai. Prie -25 vedasi kaip naujas. Labai plastmasinis salonas, barška tarška kas netingi. Kietokas. Didžiausias minusas seatų pirmos laidos - traukia drėgme, rasoja langai. Na, komforto nepardaugiausiai, nebent važinėsit keliais kaip ledo lygumas. Pamylsite mašina - mėgausites vairavimu. Lyginant su golf 4 - tai žinoma, kad nepopuliaresnis variantas ir parduoti sunkiau, bet nuvertejimas dideja su metais. Tikrinti serviso istorija jei rida virš 200-250tūkstančių, nes gali reikėti daug ką tvarkyti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Seatas | 2016-11-23 |
Seat Leon 1.9 4x4 110kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, 4x4 sistema
Prasta salono medžiagų kokybė
|
Smagus automobilis (ypač žiemą), vikrus, stabilus kelyje, greitas. Kas tikisi komforto čia jo nėra, tiesiog automobilis gal labiau skirtas jaunimui, gale vietos mažai, važiuoklė kieta, salonas važiuojant tikrai skleis daugybė garsų. 1.9 110kw, automobilį turiu beveik 4 metai (eksploatuoju kiekvieną dieną) jokių bėdų su varikliu ar purkštukais neturėjau. Vien su teisinga chip programa galią lengvai galima pakelti iki +-150kw :) Važiuoklės remontas nėra brangus, daug dalių tinka nuo VW Golf IV ir Audi A3. Didesnės išlaidos gali nusimatyti jei sugedo 4x4 sistema, turbina ar šio variklio purkštukai. Prieš perkant patikrinti ar sklandžiai dirba vairo kolonėlė, 4x4 sistema. Įsigijus tokį automobilį būtinai pakeiskite tepalą ir filtrą Haldex sistemoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
martis | 2015-10-02 |
geras smagus automobiliukas 1,9 81kv
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
turbut vienas pigiasiaieksplotuojamu automobiliu ir nekeliantis pasibjaurejimo kaip kaikurios invalidkes, auksta vairo padetis, tai nekliuna kojos aukstaugiam lipant i masina
gal siektiek mazoka vietos gale, bet siaip nieko blogo dar negaliu pasakyti. ai nebent spalva pakliuvo melyna, tai daznai plauti reikia
|
Kas liecia isvaizda tai cia skonio reikalas, man asmeniskai gal kiek graziau uz golfa, astra ar koki fokusa. Pirkau zmonai kuri kasdien i darba ir atgal prasuka po vidutiniskai 150km. Turim kiek daugiau nei menesi, pravaziavo apie 5000km, kolkas viskas normaliai. Vaziuoja tikrai smagiai, trauka puiki. Pirkdami rinkomes tarp kokio citroen c4, focus II, bet apsisprendima nuleme pigesne kaina ir kaip zinia patikimumas ir paprastesne eksplotacija. Likau maloniai nustebintas, nes tikejaus kazko panasaus i golfa, visgi tai a3 ir golfi hibridas, bet tai tikrai nera nei koks barskutis nei ka, ant kelio gerai laikosi juolab kad mums pakliuvo myletas leonas su viena pilnesniu komplektaciju, tai nera ko skustis. Su mielu noru lipu as i ji is savo 2007m peugeot 407 Paprastas 1,9tdi 81kw. tikrai smagus gan pasizymintis patikimumu ir gan gera trauka. kaip sakant klasika. tik gal tikejausi dar mazesniu islaidu degalam, nes kuro ryja tiekpat kaip passatas o masinu dydziai ir svoriai gi skiriasi. nors baisiai nerk ko skustis. pigi eksplotacija. palyginimui mano peugeot 407 salono ir oro filtai po 10eur, siam seat tie patys filtrai po 3eur. manau atitinkamai ir visos kitos dalys turetu gerokai pigiau kainuoti uz daugeli kitu siolaikiniu automobiliu. aplamai islaikymas turetu buti vienas pigiausiu siais laikais. o del kainos tai visvien likutine verte islieka didesne nei visu prancuzisku auto. nepirkti pigiausio, nepirkti silpniausio, nepirkti prasciausios komplektacijos, vaziuosit ir dziaugsites. atminkit skupas moka du kartus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Pirkėjas | 2014-04-03 |
2002 1.9 TDI 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, trauka, kuro sąnaudos, patikimumas.
Variklio apsauga ganėtinai žemai.
|
Pilnai patenkintas automobiliu. Važinėju jau virš metu, puiki alternatyvą 4 golfui, nes praktiškai visos dalis tinka nuo jo. Ta pati platforma, tik sportiškesnė išvaizda ir žymiai kokybiškesnės salono medžiagos. Variklis save parodė gerai, vienas iš nenužudomų VW TDI. Traukos tikrai pakanka, kaip tokio dydžio mašinai 81 kw užtenka. Kuro sąnaudos irgi džiugina, mieste vasara daugiau 6l nebuna (žiema iki 7). Užmiesti nuo 4,5l iki 5l, net ir laikant 110-120 km/h sutelpi į 5l. Na ir žinoma džiugina dinamika, nuo 1,5 apsukų pagreitėjimas gerai jaučiasi. Standartiškai tepalai ir filtrai, tad didelių išlaidų nebuvo. Nepirkit nuvalkioto. Ir atsargiau renkantis sportinius variantus 110kw.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justas | 2009-11-27 |
Seat leon 1,9TDI 81Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, trauka, dizainas, sportiškas įvaizdis
Erdvė, hidraulinis vairo stiprintuvas, sunkiai įsimetants atbulinis bėgis, 7cm aukštis nuo kelio (variklio srityje)
|
Turiu 2003metų modelį vieną paskutiniųjų iš pirmos serijos leonų. Važinėju jau porą metų, tad jau spėjau susipažinti su jos pliusais ir minusais. Visų pirma, stebina seat kokybė. Saono , apdailos medžiagos niekuo nenusileidžia AUDI. Niekas nebilda ir nebraška. Sportinės sėdynės taip pat paliko ne blogą įspūdį. Ilgesnėje kelionėje nepavargsta nei kojos, nei rankos. Rasti patogią sėdėjimo poziciją labai lengva. Didžiausiu salono minusu laikyčiau erdvę ant gainių sėdynių. Ten jos tikrai nėra. Važiuokė ne per kieta.. Geriau tiktų apibūdinimas "standi". Posūkius įveikia puikia (dėl žemo svorio centro, kurio dėka dažnai "kabinamas" dugnas ). Dar vienas patinkantis dalykas - išvaizda. Sportiška išore ir interjeras, pietietiškas dizainas (ir dar faktas, kad lietuvoje SEAT'ai nėra popuiarūs) suteikia išskirtinumo. Jei reikia patikimos ( o nepatikimumo atveju pigiai remontuojamos) mašinos, (mano akiai) mielo ir gražaus dizaino - pirk Seat Leon ;) 1,9TDI 81Kw. Motoras turi 110AG ir 245Nm prie 1900Aps. Jis tikrai nėra toks taupus, kaip skebia pardavejais. Manasis mieste areikalauja 7-8l, užmiestyje 5-6l (važiuojant 90Km/h įmanoma sutilpti į 4l ) kuro. Šis motoras veiksnus iki 3600-3700 apsisukimų, nors didžiausia galia pasiekiama prie 4200. Trauka, kaip tokių parametrų variklio įspūdinga (nera net ko lyginti su Peugeot 2l Hdi ar Renukais). Užsidegus žaliam šviesaforo signalui neatsilieka nuo BMW 320d ar 525. (įsibėgėjimas iki 100 per 10,7s).Traukai priekaištų jokių. Trūkumu laikyčiau gars. Šalto variklio darbas primena Golf II :D. Varikliui sušilus girdisi įkirus tubinos švilpimas(turbinai turiu priekaištą, nes buvo užsikirtus sklendė, dėl kurios teko savaitei atiduoti mašiniuką i servisą. Problema buvo išspresta plaktuku padaužius i sklendę ir paėmus 300lt). Bandymų savaitę (katik po nusipirkimo) buvau nustebintas Leono greičiu. Jis ne sunkiai pasiekia 180km/h, Pakankinus pavyko pasiekti ir 200 (max greitis pateikiamas gamintojo 193km/h). Mano nuomone 200 tikrai dar ne riba. Maniškis pravažiavęs 60tūkst km. Explotacija nereikalauja didelių investicijų. Kainos nuvertėjimas ne didelis prilyginčiau AUDI A3. Aptarnavimas Volkswagen AG servisuose. Tinka AUDI, Golfo, Octavijos dalys, taigi didelių problemų su jomis nebūtų. Eksplotacijos išlaidos kaip ir kiekvieno kompaktinės klasės dyzelinio automobilio Galioja bendriaji patarimai. Nesirinkti mirusio modelio. Ieškoti su kuo mažesne rida. Geriausia, kad pardavėjas duotų automobilį prabandyti ilgesniam laikui, o ne (kaip tradiciškai būna) nuvažiavimui iki kampo ir atgal. Serviso istorija - privalumas. Patikrinkite, ar yra visos oro pagalvės, nenutrintos sėdynės bei vairas, ar visi prietaisai veikia, ar automobilio netraukia i vieną ir kitą pusę, paklauskite savęs ar jums jo reikia, o tada pirkite ;)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|