Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
VW Golf, Audi A3 ir Škoda Octavia automobiliais. Naujojo modelio dizainas sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign studijoje tapo gerokai apvalesnis nei ankstesnės versijos. Seat automobilis buvo pozicionuojamas kaip sportiškesnė, tačiau pigesnė VW Golf versija. Kad sustiprintų sportiškumo įspūdį automobilis turi agresyvesnį priekį, standesnę pakabą, o brangesnės versijos turi ir galingesnius variklius.
Seat Toledo yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas sedano kėbulu. Toledo dalinasi daugeliu mechaninių komponentų su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
1999 metais Seat Toledo tapo metų automobiliu žurnalo “Auto-motor-und-sport” rinkimuose.
2000 metais Portugalijoje Seat Toledo tapo metų automobiliu.
Šios kartos SEAT Toledo buvo populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: European Touring Car Championship (ETCC), British Touring Car Championship (BTCC) ir World Touring Car Championship (WTCC):
2000 metais Portugalijoje Seat Toledo tapo metų automobiliu.
Šios kartos SEAT Toledo buvo populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: European Touring Car Championship (ETCC), British Touring Car Championship (BTCC) ir World Touring Car Championship (WTCC):
Patalpino: Andrius | 2013-07-10 |
Seat Toledo 1,9 TDI 81kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas ir pigaus išlaikymo vw golf su gražesniu veidu, patikimu ir taupiu TDI varikliu.
Gale nedaug vietos aukštiems žmonėms, nedidelė bagažinės anga (sunku įdėti didelius daiktus), garso izoliacija galėtų būti geresnė
|
Bendras automobilio aprašas |
Mano automobilis buvo 1999m gamybos - pirmojo šio modelio leidimo. Sužavėjo puiki išvaizda pagal tų metų konkurentu - mano akiai vienas gražiausių to laikotarpio 1999-2004m kompaktinės klasės automobilių, be to pakankamai retas ir pagamintas ant audi a3/vw golf bazės naudojant vw tdi motorus. Kėbulas cinkuotas, dėl to su rūdimis problemų nėra. Variklis 1,9 TDI dyzelinis - labai taupus ir galingas - puikiai traukia nuo bet kurių apsukų, tik gal šiek tiek triukšmingas, norėtųsi geresnės garso izoliacijos važiuojant užmiesty. Salonas patogus, vairuotojo vieta ergonomiška, viskas savo vietose išdėstyta labai patogiai. Puikus sprendimas - iš pagrindinės konsolės išlendantis kavos puodelio laikiklis - tuom net Audi A3 negali pasigirti. Minusus vardinčiau galinėm sėdynėm - jei žmogaus ūgis virš 190, gale sėdint vietos galvai ne per daugiausiai, taip pat įsėdimas į galą galėtų būti platesnis/patogesnis, bet tai juk kompaktinės klasės auto. Salono apdailos medžiagos pakankamai kokybiškos, pašalinių garsų nekelia, nesulūžusios per tiek metų eksploatavimo. Negaliu nepaminėti milžiniškos bagažinės - kažkada ruošėmės kelionei ir pradžioje visi daiktai buvo sukrauti Toledo bagažinėj, o vėliau nusprendėme persikraustyti i Peugeot 607, tai teko keleto daiktų atsisakyti, nes 607 bagažinė pasirodo yra ne tokia talpi. Tiesa kadangi auto yra sedanas, didelių daiktų į bagažinę neįdėsi. Važiuoklė atitiko visus mano keliamus reikalavimus - pakankamai minkšta, bet neplaukianti - puikiai stovinti ant kelio, jautri vairo pasukimui, tyli, tinkanti azartiškesniam vairavimo stiliui. |
Variklis |
Nusipirkus automobilį ilgai stebėjausi ekonomiškumu: mieste važiuojant dugnais nerydavo daugiau nei 6,5ltr, žiemą trumpais atstumais iki 7,5lrt, o važiuojant protingai vasarą mieste 5,5-6ltr, užmiestyje ~5ltr. Atlaidus bet kokiems degalams. Nustebino tai, kad žiemą užsikurdavo prie -15 neveikiant nei vienai pakaitinimo žvakei, kai susitvarkiau užsikurdavo ir prie -25. Variklis pakankamai galingas - pakeitė iki tol buvusį požiūrį į dyzelinius variklius. Puikiai priima gazą važiuojant bet kuria pavara. Nesijaučia joks turbolagas. Eksploatuojant pildavau tepalą tik Castrol sintetinį, keisdavau kas 15t km, per tą periodą sudegindavo apie 1ltr tepalo. Iš variklio mazgų teko valyti turbinos geometriją 450Lt, remontuoti generatorių 400Lt, keisti pakaitinimo žvakes 45Lt/vnt. Diržų keitimas nėra labai pigus ~800Lt, bet galima važiuoti iki 100 000 km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis labai kantrus ir ištvermingas. Buvo pirktas su serviso istorija kai buvo 212 000 km. Eksploatavau penkis metus iki 350 000km. I servisą varydavau ne dėl to kad kažkas sulūždavo ir nebūdavo galima važiuot, o periodiškai. Iš važiuoklės teko keisti stabdžių diskus, kaladėles, amortizatorių gumas, priekinius amortizatorius, priekinių ratų guolius, priekinio ir galinio tilto sailenblokus, stabilizatorius, šarnyrus, tačiau nebuvo tokios detalės, kurią pakeitus reiktų keisti dar kartą. Detalės ir darbas nekainuodavo brangiai, nes tai visiem pažįstama audi/vw platforma - detalių visur ir už visokią kainą. Tiesa jautrios durų spynos - teko keisti abi priekinių durų (laužyne mokėjau po 30 Lt), langų pakėlėjai (jei trosiukai nenutrūksta keičiasi kelios plastikinės detalės po 5Lt). Mano auto greičių dėžei trūko sklandumo - prastai jungdavosi (kartais su garsais) atbulinė, pirma ir antra pavaros, meistras kažką reguliavo, dėžės tepalus pakeitė, padėtis šiek tiek pagerėjo, bet vistiek trūko sklandumo, nustatė kad padilus dėžė, liepė važinėt kol subyrės, bet per penkis metus taip ir nesubyrėjo. 2008m pirkau už 15000Lt, pardaviau 2013m už 7000Lt. Šiaip neesu išskirtinai vienos markės fanas, bet šitas automobilis įtikino nusipirkti sekančios kartos Toledo. |
Patarimai perkančiajam |
Patarimai kaip ir visiem naudotiems automobiliams - žiūrėti kad nebūtų užtryptas, pasitikrinti važiuoklę, katalizatorių, patartina kad turėtų serviso istorijos dokumentus. Dažnai tai būna moters automobilis, dėl to tikrinti sankabą ir greičių dėžę. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Seat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Mii | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Cordoba | Cordoba | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ibiza | Ibiza | Ibiza | Ibiza | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Toledo | Toledo | Toledo | |||||||||||||||||||||||||||||
Leon | Leon | Leon | Leon | |||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Exeo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Arona | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Ateca | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tarraco | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Altea | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Alhambra | Alhambra | Alhambra | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Seat Toledo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis