Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Suzuki e Vitara yra pirmasis visiškai elektrinis šios markės krosoveris, skirtas kuo greičiau atrasti Suzuki vietą sparčiai augančiame kompaktiškų elektrinių visureigių segmente. Automobilio dizainas paremtas 2023 metais pristatyta labai patrauklia eVX koncepcija, o į gatves atkeliavęs modelis išlaikė daugelį nors ir prislopintų to koncepto bruožų. Griežtos kėbulo linijos, itin išraiškingos ratų arkos, masyvūs plastikiniai bamperių apvadai suteikia automobiliui modernų, tvirtą charakterį, nors ir itin panašų į Toyota automobilių. Būtent automobilio dizainas išduoda artimas Suzuki e Vitara sąsajas su Toyota Urban Cruiser modeliu. Galima rinktis versijas ir su dideliais 18, 19 colių ratlankiais, kurie dar labiau pabrėžia automobilio sportišką išvaizdą. Matmenimis e Vitara yra didesnis nei įprastas, hibridinis Vitara modelis. Bendras ilgis siekia 4,28 metro, ratų bazė – 2,70 metro, tad elektromobilis yra 10 centimetrų ilgesnis, o ratų bazė didesnė net 20 centimetrų. Šie matmenys suteikia gerokai daugiau erdvės salonui, nors kartu automobilis tapo ir daug sunkesnis – kompaktiško automobilio svoris gali siekti iki 1900 kilogramų. Salonas patobulėjo dar labiau nei išorė. Čia vairuotoją pasitinka modernus dvigubas ekranas - 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir šalia įmontuotas 10,1 colio multimedijos ekranas. Jie sujungti į vieną panelę, kuri montuojama labai aukštai, todėl informacija matoma patogiai. Po multimedijos ekranu palikti fiziniai klimato kontrolės valdikliai, kas mums patinka. Centre įrengta masyvi centrinė konsolė su rotaciniu pavarų jungikliu, belaidžiu telefono krovikliu, puodelių laikikliais ir papildoma daiktų laikymo vieta po ja. Medžiagos nėra prabangios, ypač nepraktiškai atrodo blizgus centrinės konsolės plastikas, kuriame įtaisyti dar ir puodelių laikikliai. Galinėse vietose erdvės pakanka, tačiau dėl aukšto grindų lygio aukštesni keleiviai gali jaustis neitin patogiai ilgesnėse kelionėse. Bagažinė kiek nuvilia – ji tėra 306 litrų erdvės, ypač palyginus su konkurentais, tarkim mažesnio Jeep Avenger bagažinės talpa siekia 355 litrus. Nors galima stumdyti galinę sėdynių eilę per 20 centimetrų, tačiau net ir tuomet maksimalus bagažinės tūris išauga tik iki 320 litrų. Bagažinės slenkstis ir dugnas sumontuoti aukštai, tad didesnius krovinius įkelti gali būti sudėtinga. Po kėbulu slepiasi dvi baterijų versijos ir keli jėgos agregatai. Bazinė versija komplektuojama su 49 kWh baterija ir priekyje sumontuotu elektros motoru, generuojančiu 142 AG galią ir 189 Nm sukimo momentą. Šis modelis gali nuvažiuoti apie 320 kilometrų viena įkrova. Daugiau galimybių siūlo 61 kWh baterija - ji suteikia iki 400 kilometrų nuvažiuojamą atstumą pagal WLTP ciklą. Šioje versijoje sumontuotas 172 AG galios variklis varantis priekinius ratus. Galingiausia e Vitara komplektacija turi tą pačią 61 kWh bateriją, plius antrą variklį gale, todėl automobilis varomas visais keturiais ratais. Bendra abiejų variklių galia siekia 181 AG galią ir 300 Nm sukimo momentą. Suzuki teigia, kad ši “ALLGRIP-e” sistema pasižymi pagerintomis bekelės savybėmis – ji gali stabdyti slystantį ratą ir perduoti galią į kitą, taip imituodama riboto slydimo diferencialą. Įkrovimas pasiekia iki 150 kW spartą, tačiau realiai nuo 15 iki 70 proc. įkraunama per maždaug pusvalandį. Standartinė įranga apima šilumos siurblį, padedantį sumažinti sąnaudas šaltu oru.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
| Suzuki modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
| Mini | Splash | Celerio | Celerio | |||||||||||||||||||||||||||||
| Maži | Swift | Swift | Swift | Swift | ||||||||||||||||||||||||||||
| Baleno | Baleno | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Kompaktiniai | Liana | Liana | ||||||||||||||||||||||||||||||
| Vidutiniai | Kizashi | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Mini krosoveriai | Jimny | Jimny | ||||||||||||||||||||||||||||||
| Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ignis | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| e Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Krosoveriai | SX4 | SX4 S-Cross | S-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
| Visureigiai | Grand Vitara | Grand Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||
| Pikapai | Equator | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
| 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | |||||||||||||||||||||||||||||
Suzuki e Vitara TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis






Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga











