Markės
1702 iš 1939
Suzuki Grand Vitara (JT) 2005 - 2017
Suzuki Grand Vitara, (JT) 2005 - 2017
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.87% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras kokybės ir kainos santykis
  • Smagus kelyje
  • Neblogas bekelėje
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
  • Silpni varikliai
Grand Vitara buvo pakeistas 2005 metų nauju modeliu, kuris naudoja kai kuriuos komponentus iš GM Theta platformos. Šis Suzuki buvo sukurtas tų pačių inžinierių, kurie kūrė Suzuki Theta visureigį. Vitara naudoja išilgai įkomponuotą variklį ir gali būti komplektuojamas su galiniais arba visais varomaisiais ratais. Automobilis pasižymi labai solidžiu elgesiu bekelėje ir šiuo požiūriu yra vienas geriausių nedidelių SUV visureigių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-10-24
Zuzuki Grand Vitara 2,7 2008 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, pravažumas, dinamiškumas, išvaizda
Degalų sąnaudos, techninės priežiūros išlaidos
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Turiu šį automobilį jau trejus metus. Maniškis auto yra gana išskirtinis. Kiek žinau tokios komplektacijos Grand Vitarų (v6 2,7 litro ir 185 AG, autopilotas, liukas, oda, klimatronikas ir be žiemos paketo) yra labai ne daug išleista. Vidutinės degalų sąnaudos pagal ekrano, esančio viduryje, kur yra laikrodis, rodomus man nesuprantamus skaičius yra 7.5 (prie spidometro iš vis nesuprantu ką ten rodo, todėl ir nekreipiu į tuos skaičius dėmesio). Protingi žmonės internete sakė, kad reikia skaičiuoti pagal formulę 10-7,5 + 10 = 12,5 litro vidutines sąnaudas (velnias žino, ar taip yra iš tikro), pagal mane atrodo, kad kur kas kuro didesnės sąnaudos. Per tuos trejus metus nebuvo jokių gedimų. Buvo šeip kai kokių, gamyklinių trūkumų, kurios tiuningavau tik tuomet, kai turėdavau papildomų, laisvų pinigų. Po 100 000 km pakeičiau priekinę pakabą, pasikeičiau į 2din magą, guminius kilimėlius ir pakeičiau nusidėvėjusius mago ir kruizo kontrolės valdymo mygtukus esančius ant vairo. Visą kita liko originalu. Buvo vienas dar toks momentas, kai aš turėjau keisti greičių dėžės tarpinę, supylė 12 litrų originalaus tepalo ATF 3317 ir filtrą, tai kaina viso šio remonto buvo kosminė. Minusai: konkrečiai Suzuki (bet kurios Grand Vitaros) - tai degalų sąnaudos ir tepalo sąnaudos (dapildavau 1 litrą kas 10 000 km), taip pat atsarginių dalių kainos, ne originalios detalės dar kažkiek gelbėjo, nes jos gerokai pigesnės. Automobilių savininkai su 2,0 (ypač šių) ir 2,4 skundžiasi dėl silpnų variklių (čia, kad žinotumėte, šie auto yra su 4 bėgių greičių dėžėmis, o su 2,7 ir 3,2 varikliais yra 5 bėgių greičių dėžės) - mano mašinai dinamikos pilnai pakanka, nors aš ir ne lenktynininkas. Autostradoje važiuojant 110 kmh, o tachometras rodo 2100-2300 rpm, paspaudus gazą, 140 greitį gan lengvai pasiekia, todėl ant lenkimo būnu gana užtikrintas. Daugiau nei 140 nespaudžiu, nes ši mašina ne lenktynėms skirta. Gerai stovi ant trasos, nes pakankamai kieta pakaba. Iš esmės automobilis tikrai geras ir ganėtinai patikimas. Kiek žinau visi kas turi su 2.7 ir 3,2 litro varikliais yra patenkinti. Neskaitant, kai kurių gamyklinių trūkumų, rekomenduoju įsigyti būtent tokį automobilį. Aišku reikia įvertinti, kad šis automobilis nėra lenktyninkams.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Originalios detalės yra brangios. Neoriginalios trumpiau tarnauja. Greičių dėžės remontas yra tikrai labai brangus. Šeip patvarus ir patikimas tik remontas ir kuro sąnaudos didokos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Suzuki modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   SplashCelerioCelerio
  Maži   SwiftSwiftSwiftSwift
   BalenoBaleno
  Kompaktiniai   LianaLiana   
  Vidutiniai   Kizashi  
  Mini krosoveriai  JimnyJimny
   Vitara
   Ignis
  Krosoveriai   SX4SX4 S-CrossS-Cross
  Visureigiai  Grand VitaraGrand Vitara  
  Pikapai   Equator  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt