Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Smagus kelyje
- Neblogas bekelėje
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nekomfortiška pakaba
- Silpni varikliai
Grand Vitara buvo pakeistas 2005 metų nauju modeliu, kuris naudoja kai kuriuos komponentus iš GM Theta platformos. Šis Suzuki buvo sukurtas tų pačių inžinierių, kurie kūrė Suzuki Theta visureigį. Vitara naudoja išilgai įkomponuotą variklį ir gali būti komplektuojamas su galiniais arba visais varomaisiais ratais. Automobilis pasižymi labai solidžiu elgesiu bekelėje ir šiuo požiūriu yra vienas geriausių nedidelių SUV visureigių.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-24 |
Zuzuki Grand Vitara 2,7 2008 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, pravažumas, dinamiškumas, išvaizda
Degalų sąnaudos, techninės priežiūros išlaidos
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šį automobilį jau trejus metus. Maniškis auto yra gana išskirtinis. Kiek žinau tokios komplektacijos Grand Vitarų (v6 2,7 litro ir 185 AG, autopilotas, liukas, oda, klimatronikas ir be žiemos paketo) yra labai ne daug išleista. Vidutinės degalų sąnaudos pagal ekrano, esančio viduryje, kur yra laikrodis, rodomus man nesuprantamus skaičius yra 7.5 (prie spidometro iš vis nesuprantu ką ten rodo, todėl ir nekreipiu į tuos skaičius dėmesio). Protingi žmonės internete sakė, kad reikia skaičiuoti pagal formulę 10-7,5 + 10 = 12,5 litro vidutines sąnaudas (velnias žino, ar taip yra iš tikro), pagal mane atrodo, kad kur kas kuro didesnės sąnaudos. Per tuos trejus metus nebuvo jokių gedimų. Buvo šeip kai kokių, gamyklinių trūkumų, kurios tiuningavau tik tuomet, kai turėdavau papildomų, laisvų pinigų. Po 100 000 km pakeičiau priekinę pakabą, pasikeičiau į 2din magą, guminius kilimėlius ir pakeičiau nusidėvėjusius mago ir kruizo kontrolės valdymo mygtukus esančius ant vairo. Visą kita liko originalu. Buvo vienas dar toks momentas, kai aš turėjau keisti greičių dėžės tarpinę, supylė 12 litrų originalaus tepalo ATF 3317 ir filtrą, tai kaina viso šio remonto buvo kosminė. Minusai: konkrečiai Suzuki (bet kurios Grand Vitaros) - tai degalų sąnaudos ir tepalo sąnaudos (dapildavau 1 litrą kas 10 000 km), taip pat atsarginių dalių kainos, ne originalios detalės dar kažkiek gelbėjo, nes jos gerokai pigesnės. Automobilių savininkai su 2,0 (ypač šių) ir 2,4 skundžiasi dėl silpnų variklių (čia, kad žinotumėte, šie auto yra su 4 bėgių greičių dėžėmis, o su 2,7 ir 3,2 varikliais yra 5 bėgių greičių dėžės) - mano mašinai dinamikos pilnai pakanka, nors aš ir ne lenktynininkas. Autostradoje važiuojant 110 kmh, o tachometras rodo 2100-2300 rpm, paspaudus gazą, 140 greitį gan lengvai pasiekia, todėl ant lenkimo būnu gana užtikrintas. Daugiau nei 140 nespaudžiu, nes ši mašina ne lenktynėms skirta. Gerai stovi ant trasos, nes pakankamai kieta pakaba. Iš esmės automobilis tikrai geras ir ganėtinai patikimas. Kiek žinau visi kas turi su 2.7 ir 3,2 litro varikliais yra patenkinti. Neskaitant, kai kurių gamyklinių trūkumų, rekomenduoju įsigyti būtent tokį automobilį. Aišku reikia įvertinti, kad šis automobilis nėra lenktyninkams. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Originalios detalės yra brangios. Neoriginalios trumpiau tarnauja. Greičių dėžės remontas yra tikrai labai brangus. Šeip patvarus ir patikimas tik remontas ir kuro sąnaudos didokos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Suzuki modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Splash | Celerio | Celerio | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Swift | Swift | Swift | Swift | ||||||||||||||||||||||||||||
Baleno | Baleno | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Liana | Liana | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Kizashi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Jimny | Jimny | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ignis | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | SX4 | SX4 S-Cross | S-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Grand Vitara | Grand Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Equator | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Suzuki Grand Vitara TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis