Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įdomus dizainas
- Ekonomiški varikliai
- Nebrangus, komfortiškas
- Neblogas bekelėje
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Stilius ne visų skoniui
- Sudėtingas Suzuki įvaizdis Lietuvoje
"SX4 S-Cross visų varančiųjų ratų sistema yra pagirtinai išdirbta – galima naudoti režimą „Auto“ (taupant kurą galia perduodama priekiniams ratams), „Sport“ režimas daugiau galios perduoda galiniams ratams, „Snow“ ir „Lock“ režimai skirti rimtesniam „pasimurkdymui“ sniege arba purve"
Suzuki SX4 S-Cross pakeitė ilgai gamintą SX4 modelį ir kaip lygus kovoja su tokiais pripažintais konkurentais kaip Nissan Qashqai ar Škoda Yeti. Naujas modelis gaminamas ant visiškai naujos platformos su priekinių arba visų varančiųjų ratų sistema. SX4 S-Cross dizainas yra malonus akiai ir atitinka šiandienos madai, tačiau jis nebėra kažkuom išskirtinis. Viduje automobilis pasitinka patogia priekine prietaisų panele, tačiau naudojamas plastikas yra neitin kokybiškas. Aukšta sėdėjimo pozicija ir aukšti langai suteikia puikią apžvalgos galimybę, sėdynės komfortiškos tik kietokos. Visgi SX4 S-Cross yra kompaktiškas krosoveris ir tai labai jaučiama gale sėdintiems keleiviams. Bagažo skyrius yra pagirtinas – siekia visus 430 litrų. Vairo mechanizmas turi per didelio „lengvumo“ pojūtį, tačiau yra stebėtinai tikslus kaip tokios klasės automobiliui. Pakaba pasižymi standumu, todėl yra kiek per kieta kaip šeimos automobiliui. SX4 S-Cross visų varančiųjų ratų sistema yra pagirtinai išdirbta. Galima naudoti režimą „Auto“ - taupant kurą galia perduodama tik priekiniams ratams, „Sport“ režimas daugiau galios perduoda galiniams ratams, „Snow“ ir „Lock“ režimai skirti rimtesniam „pasimurkdymui“ sniege arba purve. Tiesa, nemažas Suzuki SX4 S-Cross trūkumas yra maža prošvaisa. Krosoveris komplektuojamas su dviem 1.6 litrų varikliais turinčiais 118 AG – vienas benzininis, kitas dyzelinis. Benzininis agregatas generuoja vos 156 Nm sukimo momentą, todėl dyzelinis su 320 Nm bus gerokai dinamiškesnis ir malonesnis vairuoti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2013-11-09
Pirmoji pažintis su naujuoju „Suzuki SX4 S-CROSS“ Automobilių pramonė nestovi vietoje. Rinkai kasmet pateikiama dešimtys naujų modelių. Dažnas gamintojas, rūpindamasis kaip galima platesne informacijos apie vieną ar kitą automobilį sklaida, rengia specialius pristatymus, kviečia žurnalistus, žinomus visuomenės veikėjus ir t.t. Šioje srityje galima įžvelgti vieną gan įdomią ir teigiamą tendenciją - vis dažniau Pabaltijo rinkai skirti modeliai bendrai, vienu kartu pristatomi Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiniasklaidos atstovams. Paprastai tokiems pristatymams pasirenkama pusiaukelėje tarp Talino ir Vilniaus esanti Ryga.
Prieš metus į Rygą susipažinti su savo produkcija kvietė „Renault" atstovai, šiomis dienomis savo naujausią modelį „SX4 S-CROSS" pristatė „Suzuki". Tiksliau, šį kartą Ryga tapo tik susitikimo vieta, o bandomi automobiliai buvo Jelgavoje (anksčiau vadinta Mintauja, latv. Mītava, vok. Mitau) - miestelyje, nutolusiame nuo Latvijos sostinės apie 50 km.
Asmeniškai man, ne taip jau dažnai išsiruošiančiam į keliones, tai buvo puiki proga ne tik išbandyti naujausią „Suzuki" modelį, bet ir susipažinti su lankytinomis vietomis ir pasižvalgyti po Jelgavos apylinkės.
Organizatoriai pasirūpino, kad pristatyme būtų visi įmanomi „SX4 S-CROSS" modeliai - ir su benzininiu varikliu, ir su dyzeliniu, tiek su mechaninėmis pavarų dėžėmis, tiek ir su automatine PD. Trasa taip pat buvo parinkta labai įdomi. Buvo sudarytos sąlygos automobilį išbandyti ne tik mieste ar magistralėje, bet ir kaimo žvyrkelyje. Automobilis, kaip ir buvo žadėta, gerai jautėsi tiek ant kietos kelio dangos, kurią daugelis kolegų įveikė važiuodami „Sport" režimu, tiek ir duobėtame kaimo žvyrkelyje, kuriame pasitaikė proga išbandyti prastiem keliam pritaikytą „Snow" režimą.
Rūpindamiesi, kad kelionė neprailgtų, organizatoriai parengė keletą staigmenų. Taip kelionė žvyrkeliu baigėsi... tarpukario Latvijos prezidento Karlio Ulmanio memorialiniame muziejuje „Pikšas". Įdomu tai, kad muziejaus lankytojus pasitinka ir ekskursijas veda K. Ulmano brolio anūkas Guntars Ulmanis - draugiškas, komunikabilus, bendraujantis pagyvenęs vyriškis, mielai pasakojantis tiek apie savo, tiek ir apie Latvijos prezidento gyvenimą.
Nemažas ratas, kurį tądien apsukome įvairiais Jelgavos apylinkės keliais ir keliukais, leido susipažinti ir palyginti visus rinkai siūlomus „SX4 S-CROSS" modelius, tačiau tikiuosi, kad dar bus proga praleisti prie šio įdomaus automobilio kiek daugiau laiko ieškant jo privalumų ir trūkumų, kurie galėjo prasprūsti pro akis šios kelionės metu.
Juolab, kad įspūdžių tą dieną buvo labai daug. Po kelionės ir automobilio pristatymo norintieji galėjo aplankyti čia pat Jelgavoje esantį „RAF" muziejų, gaminusį visiems vyresnės kartos žmonėms puikiai pažįstamus automobiliukus „Latvija". Panašu, kad muziejus vis dar kuriasi, tačiau automobilių mėgėjams čia turėtų būti įdomu, nes eksponatus galima ne tik apžiūrėti, bet ir įlipti į vidų, pasėdėti vairuotojo ar keleivio vietoje. Pasak gidės, visi automobiliai - veikiantys (arba tokie buvo), nes į muziejų jie atvažiavo sava eiga.
Grįžtant prie naujojo „Suzuki SX4 S-CROSS" galima pasakyti, kad šis automobilis, su kuriuo gamintojas sieja dideles viltis, ganėtinai įdomus. Jis erdvus, talpus, puikiai tinka ne tik miesto, bet ir kaimo keliams. Aišku, yra automobilyje ir tai, kas man asmeniškai nelabai patiko ar pasirodė keista, bet apie tai plačiau - po rimtesnio automobilio bandymo. Juolab, kad oficialūs „Suzuki" atstovai pažadėjo, jog dar bus progų sėst prie „Suzuki SX4 S-CROSS" vairo.
|
Suzuki modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Splash | Celerio | Celerio | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Swift | Swift | Swift | Swift | ||||||||||||||||||||||||||||
Baleno | Baleno | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Liana | Liana | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Kizashi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Jimny | Jimny | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ignis | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | SX4 | SX4 S-Cross | S-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Grand Vitara | Grand Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Equator | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Suzuki SX4 S-Cross TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis