Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 40 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Mazda 2
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Andrius | 2017-04-18
Mazda 2, 2003 m. 1.4 benzinas automatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Stilingas, manevringas, ekonomiškas, puikiai valdomas, nebrangiai išlaikomas
Erzinantis "roboto" darbas, važiuoklės metalinių dlių korozija
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Mazda 2, 2003 m. 1.4 l., 60 kW, benzinas, "robotas". Pirkta iš Šveicarijos su sąlyginai nedidele tikra rida (72 k. km., požymiai - tikra serviso istorija, idealios būklės salonas, kėbulas ir variklis, ) dėžės defektu, kuris gan paprastai pataisytas vietinio autoelektriko (dėžė stovi mechaninė, tik valdymo modulis elektrinis, tai ten nuo drėgmės ar ilgo stovėjimo užstringa traukės, atsakingos už pavarų jungimą, tiesio viskas išvaloma, sutepama ir pirmyn į kelią). Automobiliukas nedidelis, manevringas - miestui - pats tas. Užmiestyje - leistinu greičiu važiuojant galios taip pat užtenka. Komplektacija labai įdomi, kaip tokių metų ir klasės mašiniukui - 4x el. langų kėlikliai, 4 x oro pagalvės, radio valdymas nuo vairo, ABS, kondicionierius, šildomos priekinės sėdynės, priešrūkiniai žibintai. Prie vairo įsitaisys ir dvimetrinis ir nedidelio ūgio vairuotojas - sėdynių ir vairo reguliavimo diapozono pakanka. Be vargo važiuoja 4 keleiviai, penktam gale ankšta. Mašina aukštesnė nei daugelis tos klasės automobiliukų - sėdima patogiai. Bagažinė - nedidelė, bet važiuojant dviese, susilanksto galinė sėdynė ir vietos šaldytuvui atsiras. Vežant ilgą krovinį galima sulankstyti priekinę keleivio sėdynę. Kai tokios klasės automobiliui - puiki antikorozinė kėbulo apsauga. Rūdys pastebėtos tik ant metalinių neapsaugotų nuo korozijos važiuoklės dalių.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tvarkyta robotizuota greičių dėžė - kuri pati - mechaninė, tik valdymas elektronika ir varikliukų pagalba valdoma sankaba. einamieji remontai - alyvos keitimas, priekinių stabdžio kaladėlių ir diskų, oro, kuro filtrų keitimas. Mašina - paprasta, nėr ten kam labai gesti. Kiek erzina "roboto" grubus darbas. Silpnoka garso izoliacija. Nebragus drausti VCAPD (maža variklio kubatūra)
Patarimai perkančiajam
Ieškoti su gera komplektacija, nebijoti "roboto", kam jis nepatinka - ieškot mechaninės versijos - tikrai dėmesio vertas mažas automobilis.

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt