Andrius | 2017-04-18 |
Mazda 2, 2003 m. 1.4 benzinas automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stilingas, manevringas, ekonomiškas, puikiai valdomas, nebrangiai išlaikomas
Erzinantis "roboto" darbas, važiuoklės metalinių dlių korozija
|
Mazda 2, 2003 m. 1.4 l., 60 kW, benzinas, "robotas". Pirkta iš Šveicarijos su sąlyginai nedidele tikra rida (72 k. km., požymiai - tikra serviso istorija, idealios būklės salonas, kėbulas ir variklis, ) dėžės defektu, kuris gan paprastai pataisytas vietinio autoelektriko (dėžė stovi mechaninė, tik valdymo modulis elektrinis, tai ten nuo drėgmės ar ilgo stovėjimo užstringa traukės, atsakingos už pavarų jungimą, tiesio viskas išvaloma, sutepama ir pirmyn į kelią).
Automobiliukas nedidelis, manevringas - miestui - pats tas. Užmiestyje - leistinu greičiu važiuojant galios taip pat užtenka.
Komplektacija labai įdomi, kaip tokių metų ir klasės mašiniukui - 4x el. langų kėlikliai, 4 x oro pagalvės, radio valdymas nuo vairo, ABS, kondicionierius, šildomos priekinės sėdynės, priešrūkiniai žibintai.
Prie vairo įsitaisys ir dvimetrinis ir nedidelio ūgio vairuotojas - sėdynių ir vairo reguliavimo diapozono pakanka. Be vargo važiuoja 4 keleiviai, penktam gale ankšta. Mašina aukštesnė nei daugelis tos klasės automobiliukų - sėdima patogiai. Bagažinė - nedidelė, bet važiuojant dviese, susilanksto galinė sėdynė ir vietos šaldytuvui atsiras. Vežant ilgą krovinį galima sulankstyti priekinę keleivio sėdynę.
Kai tokios klasės automobiliui - puiki antikorozinė kėbulo apsauga. Rūdys pastebėtos tik ant metalinių neapsaugotų nuo korozijos važiuoklės dalių. Tvarkyta robotizuota greičių dėžė - kuri pati - mechaninė, tik valdymas elektronika ir varikliukų pagalba valdoma sankaba. einamieji remontai - alyvos keitimas, priekinių stabdžio kaladėlių ir diskų, oro, kuro filtrų keitimas. Mašina - paprasta, nėr ten kam labai gesti. Kiek erzina "roboto" grubus darbas. Silpnoka garso izoliacija. Nebragus drausti VCAPD (maža variklio kubatūra) Ieškoti su gera komplektacija, nebijoti "roboto", kam jis nepatinka - ieškot mechaninės versijos - tikrai dėmesio vertas mažas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rasa | 2016-11-30 |
Rasa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, ekonimiškas.
Mažai vietos, prasta garso izoliacija, prastai nupučia stiklus, žiemą sunkiai įšyla.
|
Mažas, ekonomiškas, patogu nardyti tarp mašinų. Miesto mašina. Kratukas, prasta garso izoliacija, sunkiai žiemą prišyla, sunkiai nupučia langus. Nuėjo purkštukas, gaudo orą. Keistas kuro purkštukas, šaltu periodu gaudo orą, reikia užpumpuoti. Studentų mašina trintis po miestą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimgaudas | 2015-03-24 |
Puikus ekonominės klasės automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškumas, patikimumas, manevringumas
Labai paprastas
|
Puikus automobilis miestui ar sukin4jimuisi artimose kelionėse. Esu keliavęs ir po Europą, vienam pilnai užteko. Šiaip, gale nuleidus sėdynes, gaunasi milžiniška bagažinė (telpa trys normalųs dviračiai nuėmus priekinį ratą). Automobiliu važiuojant 130 km/h greitis nesijaučia, tačiau spaudžiant daugiau, jau girdimas didesnis variklio užimas tačiau stabilumas (kiek įmanoma tokių gabaritų mašinai) išlieka. Geras taupus variklis. Su gedimais nesusidūriau, o ir servise sakė, kad jei tepalus laiku keisiu, problemų nematysiu. Kuro sanaudos labai nedidelės. Automobilis labai patikimas (per 2,5 metų eksploatacijos keičiau tik tepalus ir kaladėles, jokių gedimų nebuvo). Kaladėlės su pakeitimu apie 150 Lt, tepalai su keitimu apie 150 Lt. Tiesa, kėbulo detalės brangesnės, nei vokiškų populiariųjų modelių, be to retesnės ir sunkiau randamos. Savo pirkau su daužtu bagažinės dangčiu, tai naujo keičimo dangčio kainos svyravo nuo 350-800 Lt (neskaitant dažymo). Kaip ir kitur, pasitikrinkit prieš perkant. Atkreipkit dėmesį, kad kėbulo detalės (jei reiks keisti) bus brangios ir retokos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Diana | 2014-08-26 |
Mazda 2, 2004, 1.4 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, manevringumas ir parkavimas mieste, talpumas kaip tokiai mažai mašinytei
Prastoka garso izoliacija, mažoka komforto igesnėse kelionėse
|
Prieš tai važinėjau su citroen c3. Daugiausia judu mieste, dirbu Vilniaus centre, tai dėl to ir dėl parkavimo problemų buvo reikalinga nedidelė miesto mašina. Citroenas buvo irgi 2004 metų, tai norėjosi naujesnės mašinos. Bet... turiu labai praktišką vyra, kuris dirba užsienyje ir nedažnai grįžinėja. Net neabejoju, kad su savo citroenu jam gerokai atsibodau, kaip ir servisui. Mašinėlė nors ir graži, bet problemų būdavo pastoviai... Taip atsirado Mazda, neslėpsiu, buvau susinervinusi, nes tikėjausi bent jau naujesnio modelio. Bet.. vyras viską apskaičiavo, tarėsi su meistrais ir nupirko 2004 m. Šiek tiek pikta buvo tik kokius pora mėn. per kuriuos pasiilgau serviso meistrų. Dabar važinėju daugiau nei du metus ir džiaugiuosi, nes servise kaičiau tik tepalus ir vieną kartą galinę stop lemputę. Aišku, mašina skirta daugiausia miestui, autostradoje kiek nejauku, bet pakenčiama. Galėtų būti ir geresnė salono apdaila, garso izoliacija. Na, tos nejaukios japoniškos plastmasės... Bet miestui pats tas - galios užtenka, o ir trumpais atstumais važinėjant salono nepatgumai nepasijaučia. Ir į panelės platsmases nėr kada žiūrėti, kad imtis piktintis japonų paprastumu. Vietos daugiau nei atrodo iš išorės, daugiau nei naujesniame modelyje. Su dviem mažais vaikais - į darželius ir parduotuves be problemų, patogiai telpame. Priekinė sėdyne gražiai nusilenkia į priekį, tad galima ir ilgesnius daiktus vežioti. Automobiliukas buvo pirktas iš žmogaus, kuris pirko ją iš salono Lietuvoje, serviso knygute su pilnais įrašais ir tikra rida, pastoviai prižiūrėta. Gal dėl to neatsirado jokių problemų. Variklio galios mieste tikrai pakanka, ir nuo šviesoforo galima žvaliai startuoti. Trasoje - sunkiau. Na, visgi, čia tipinė miesto mašina. Variklis jokių techniniu problemų nekėlė. Žiemą mašina užsivesdavo visada, net neįdomu. Jokio adrenalino šaltais rytais... :) Na, gal dar dėl to, kad benzinas, o ne dyzelis. Kokie ten kaštai. Viena stop lemputė per daugiau nei du metus. Na, nusimato dar kaladėles pakeisti. Tepalų keitimo neskaičiuoju, nes čia natūralu. Kiek suprantu, auto nuvertėjimas yra nedidelis, nes pakankamai patikima transporto priemonė. Pagal visokius ne gedimo reitingus - topų viršūnėse. Internete galima rasti. Labai bijojau rudyjimo. Nes žinant mazdas... Bet kol kas tpfu tpfu tpfu... Kažkaip netgi kitų mazdų 2, neteko rudžių paėstų matyti. Taigi, būtent dėl savo paprastumo ir praktiškumo šia mašiną ir pamėgau, nors iš pradžių pykau ant vyro dėl kibiriuko. Vyrui mažiau skambinėju ir nebekvaršinu galvos su gedimais ar netikėtais sustojimais pusiaukelėje :) Pirkti ne iš neaiškių perekupų, o su patikrinta rida, serviso knygelėmis.Geriausia, kad pirkta ir prižiūrėta būtų Lietuvoje, Kad viskas būtų skaidru ir aišku. Daugiau nelabai ką ten tikrinti yra. Viskas paprasta ir nesudėtinga joje. Net nežinau, nes kai negedo, neturiu labai ir ką pasakyti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alexas | 2011-08-01 |
Mazda 2, 1,4 benzas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas auto, variklis eina kaip laikrodukas. Vis laukiu, ka reikes tvarkyti, bet...
Garso izoliacija prastoka, bet tai jau iprasta tarp kai kuriu japonu.
|
Pirkau, 2004 m Mazda, kad drozti meste, Variklis veikia super, jokiu problemu. Galetu buti stipresnis, bet mieste per akis. Vazineju pora metu, nieko iskyrus tepalus, kaladeles ir viena perdegusia lempute, nekeiciau. Manau, nesmarkiai nuverteja
Pilnas atsiliepimas...
|
|
RAMASIUS | 2011-07-28 |
MAZDA-2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
MANEVRINGAS EKONOMIŠKAS
NETURIU
|
VAŽINĖJU SU 2004M.MAZDA-2 1.4DYZELIS.PER METUS LAIKO NEI ŽIEMĄ NEI VASARĄ JOKIŲ PROBLEMŲ NETURĖJAU.EKONOMIŠKA 4-5LTR.100KM.MANEVRINGA MIESTE.SEDYNĖS SUSIVERČIA IR GALINĖS IR PRIEKINĖ.TIESA PO MIŠKUS VAŽINĖT JAU PER ŽEMA ŽIEMĄ VEDASI BE PROBLEMŲ,TEPALO NĖ KAPT PAKEISTA 1LEMPUTĖ30LT,PAKEISTI VARIKLIO TEPALAI IR FILTRAI-350LT
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tomasitas | 2010-05-28 |
manevringas mazas ekonomiskas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskumas manevringumas patogi mieste
vidine apdaila ,sunku vaziuoti ilgoje kelioneje
|
mazda 2 tai automobilis kuris neitiketinai manevringas ir ekonomiskas kartu is isores mazas o vidui palyginus erdvu ir sudejus galines sedynes gali pervezti nemenka krovini pvz dailylentes.
Mano Mazda2 1.4 TDI grynas miesto automobilis gali ikisti i maza tarpa ,apsisikimo spindulys nedidelis Salonas ir interjeras galetu buti brangesnis -gana pigi plasmase varikliukas 1.4 su turbina kol neisijungia turbina siap ''nevalija'' bet poto lekia Siaip kiek skaiciau vaziuokle, variklis tinka nuo Ford Fiesta ar Fusion Jei turit mazda 2 senesnio modelio nuo 2002-2008 m neskubekit ieskoti butent mazdos 2 detaliu pasiteiraukit Fordo Fiestos pigesnes detales ir pasirinkimas didesnis issibandyti visas valdymo sistemas, palysti po dugnu, paklausyti varikliuko ,pavazineti extremaliau
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tomas | 2009-11-08 |
mazda 2 tikras miesto automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskumas manevringumas erdves daug
galetu buti geresnes apdailos medziagos
|
Mazdute 2 pirkom visiskai atsitiktinai Pries ja turejau mazda 626 93m. irgalvojau keisti i mazda6 taciau buvau nustebes kai reikejo susirasti padoria sesta mazda -arba sudrozta europine arba nori pirk amerikona su 3 litru varikliu.Otie kurie nusiperka amerikietiska po kiek laiko atsipeikeje, kai suvokia kad sunkiais laikais gali nuvaziuoti nuo degalines iki degalines.Ta komforto ir galios kombinacija nubleso kai netycia pavaziavau su nedeliu automobiliuku.Tai labai manevringas palyginus konfortiskas ir labai ekonomiskas auto.Erdves pojutis nerealus tokioje nedidelioje masineleje.Odidmiestyje tai vieni privalumai 1.4 turbo dyzelis is vietos nerauna kaip bezininis variantas bet isibegejes lekia smagiai Mazda2 apynaujis 2005metu todel gedimu dar rimtu neislindo kuro sanados 4-5litrai dyzelino Pasak pasaulines ziniasklaidos bei auto ekspertu Mazda 2 vienas patikimiausiu pasauliniu automobiliu butinai patikrinti vaziukle ant duobes
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|