Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 141 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
2005 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Audrii | 2013-08-20
Passat B6, 2.0 TDI 103 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera klimato kontrolė, talpus, manevringas
Salyginai brangus remontas
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Su šiuo automobiliu važinėju apie metus. Passat'ą pirkome, nes reikėjo pakankamai didelio šeimyninio automobilio, bet tuo pačiu ir norėjosi manevringo auto. Šiaip šis passatas nėra nei labai talpus/erdvus, nei manevringas - toks vidurys. Bet asmeniškai man, tai yra būtent ko aš ir norėjau. Na, vidaus apdaila tikrai prastoka, nepalyginsi nei su Audi, nei su BMW, bet manau VW į juos ir nesilygiuoja. Gedimų turėjau įvairių, bet prieš pirkdamas auto daug maž apie juos visus jau žinojau, todėl niekas per daug nestebino. Garso izoliacija nėra įspūdinga, daug kas priklauso nuo padangų. Žiemą kūrėsi neblogai, nors praeitą žiemą baisulingų šalčių ir nebuvo. Klimatronikas veikia puikiai. Bazinė audio aparatūra pakenčiamo lygio. Mechaninė šešių pavarų greičių dėžė veikia neblogai.
Variklis
Variklis, imant bendrai, pakankamai dinamiškas, galios tikrai užtenka. Planavau pirkti 1,9 TDI su 77kw, bet pabandžius abu variklius, savo nuomonę greitai pakeičiau. Žinoma, mūsuose labai populiaru "čipinti" variklius, kadangi aš neesu už tai, tai natūraliai pasirinkau 2,0 TDI. Nors pasklidę gandai, jog šis variklis problematiškas, bet lygiai tiek pat problemų kelia ir 1,9 TDI jei jo neprižiūrėsi.Taip, kad variklio patikimumas nėra pačio aukščiausio lygio.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Teko keisti vieną pakaitinimo žvakę, su darbu kainavo 150Lt, purkštukus VW centras pakeitė nemokamai, nes VW pripažino savo broką. Pagrindinio diržo su guoliais įtempėjais ir vandens pompa ir, aišku darbu, kainavo apie 1000Lt, keisti reikia kas 80000-100000 km. Keičiau profilaktiškai ir tepalo siurblio ašelę, kuri pati kainuoja 15Lt, tiesiog darbas kainuoja nuo 100Lt. Ašelę reikia būtinai pasikeisti iki 180000km ridos ribos, nes laiku nepakeitus, remontas atseis kur kas brangiau. Teko remontuoti ir turbiną, aš sumokėjau 1800lt su darbu, plius dar pakeitė ir teplaus su filtrais, nes kitai netaikoma garantija turbinai. Žinoma, galima rasti ir kur pigiau atlieka tokius darbus.
Patarimai perkančiajam
Turbūt vienintelis patarimas būtų turėti papildomų pinigų galimam variklio remontui.

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt