Markės
1772 iš 1834
Volkswagen Passat (B6/B7) 2005 - 2015
Volkswagen Passat, (B6/B7) 2005 - 2015
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 31
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški BlueMotion varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi senesni TDI varikliai
"Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės"
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi net 280 AG. Buvo gaminama ir ypatinga Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši versija galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis buvo komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gerokai kokybiškesnės medžiagos, gražios skydelio apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R36 versija turėjo 3.6 L VR6 280 AG variklį:




VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 31
2022-09-17
Passat 2l 103kw mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai
Galėtų būti geresne izoliacija
Sveiki, turiu passata universala,2007m., mechaninė, 2l dyzelis mechaninė, beveik pilna komplektacija, odinis salonas. Parvestas iš Vokietijos savo eiga. Tai darbinė masina, pigus išlaikymas, kuro ryja apie 6l vidutiniškai, važiuoja ne per kietai ir minkštai. Problemų didelių nebuvo. Reikėjo keisti dešinės priekio rato guoli,skleidė garsuka, galinius diskus, nes susidėvėjo. Problema dabar tai, kad lenda rudeles su laiku ant sparno, galinio dangčio. Jei prižiūrėsi, tai viskas OK bus. Tai masina gera ir pasiteisino :)
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-03
VW Passat Pliusai ir minusai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas
Būdingos ligos
Mašina nebloga, jei norisi patogumo už nedidelę kainą (suprask ribotai). Kaip savo klasės flagmanas gan patogus važiuoti vidutinius atstumus (Lietuvoje), gana manevringas, pusėtina garso izoliacija. Pliusas didžiausias yra manevringumas ir vairavimo malonumas tokio dydžio automobiliui. Minusai - purkštukai, avarinis stabdis (dažnai genda), pakankamai sparčiai rūdija. Patarimas - kas mėnesį nusimatyti bent 150 eurų siurprizams. Kažkas, kaip pvz bkėbulo dalys, gali kainuoti centus jei perki iš gero šroto, pvz. www.ekodalys.lt o kažkas ir iš ten kainuos pakankamai (variklis, transmisija. Mašina, kuriai neverta dėti originalių detalių, nes kainuos daugiau nei pirkti naują. Turėkite patikimą laužyną.
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-18
2008m 1,9 tdi bluemotion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
1,9 gal traukos mazoka
Labai geras automobilis jaigu nenupirksit pavargusio,explotuoju jau 6 metus,pravaziavau 70k pagrinde miesto rezimu ir esu patenkintas kad per tiek laiko turbut dar ir 2000eu remonto islaidom sutilpau,svarbu neapleist automobilio kad paskui nebutu daugiau islaidu,jaigu koks smulkus gedimas tai ir sutvarkykit ilgai nedelse. Dauguma neigiamu komentaru jau buna stipriai pavargusias nusipirke,taip kad labai patikrinkite pries perkant kad paskui nereiktu gailetis
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-17
RŪDYJANTIS BARŠKALAS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Visas auto minusas
Sveiki visi pirkau automobolį nuo tralo, prisiklauses legendų apie passat patvarumą, tik nusipirkus jis mane labai nuvyle, gedimų buvo tiek iš variklio tiek iš greičių dėžės, gedimų daug, bet negana to kebulas pradėjo rudyti, bėkite nyo šio auto kuo toliau
Pilnas atsiliepimas...
2021-05-26
VW PASSAT B7, 2011m. 2.0 Tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, ekonomiškas, pigiai išlaikomas
Pigios apdailos plastmasės, prasta audio aparatūra
Ekonomiškas, gan išvaizdus ir patogus auto 4 asmenų šeimai.. VW PASSAT B7 pirktas 2020 m gegužę už 5300 eu. Sidabrinis, universalas. Pirktas iš turgaus automobilių aukštelės pardavėjo.. Kaip pats nurodė, auto pirktas irparsivarytas sau, tad su tikra rida, nedaužtas... pirkau registruotą, su jau atlikta TA. Rida 245000 km. Ridos netikrinau, bet pagal auto išvaizdą panašu, jad rida tikra, nes vidus kaip naujas, kėbulas taip pat puikios būklės... nusipirkus pakeista tik tepalai ir filtrai ir iki šiol būdų jokių. Iki dbr nuvažiuota 15000 km.. balandį TA praėjau be jokių problemų iš pirmo karto... auto komfortas tenkina, važiuoja minkštai... galios užtenka, 103 kw. Kuro trasoje 5, o mieste 8 l... iš minusų tai prasta audio aparatūra ir pigios vidaus apdailos plastmasės... po metų auto nenuvertėjo, kainos vis dar siekia iki 7000 eu.
Pilnas atsiliepimas...
Irmantas | 2021-02-10
VW Passat 103kw/2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nematau
Kaip ir daugelyje kitu automobiliu.
Sveiki.Passatas buvo parveztas is DE su 195.000 km rida.Automobili apziurejus ir ivertinus nutariau isigyti.Kebulo defektu praktiskai nebu.Gedimus aptikome tokius.Mateme,kad sankaba i pabaiga ir zibejo CHEKAS.Issifravus klaida nustate gedima turbinoje.Sankaba pakeite meistrai~700€.o turbina teko siusti kvalifikuotam servisui~350€.Pakeiciau pagrindini dirza su visu komplektu~340€.Nuvykau i tech.apziuru centra.Gedimu nebuvo aptikta,tai apie vaziuokle negaliu nieko pasakyt.Pradejus vazineti,sugedo vienas rankinio stabdzio varikliuku~120€.Veliau vaziuojan dingo trauka.Gedimas-EGR voztuvas~130€.Variklis 2.0 TDI su"Common Rail" ipurskimo sistema.Dinamiskas,ekonomiskas,o GALIOS tikrai pakanka.Kuro sanaudos priklauso kaip vazinesi.As issiverciu su ~ 6ltr/100km.Tepala supyliau pagal automobilio rekomendacija 69€+filtrai ~100€.Retkarciai pilant degalus i baka supilu specialu prieda butent siai sistemai(Common Rail).Salonas erdvus,bagazo skyrius didelis,salono apdailos detales nera kokybiskos,surinkimas neblogas.Dar sitame modelyje yra DPF filtras.Apie ji ir jo veikima jus patys pasiskaitykit internete.Pas maniski passata jis dar yra.Kolkas viskas veikia,bet velgi pilu spec.priemonias,kad ji valytu(DPF cleaner).Kiek jis padeda...Pravaziavus 20.000km ka galeciau patarti.Gerai apmastyk ir ivertink kokiais degalais varomo automobilio reikia.Kad pas siuolaikinius dyzelinius variklius viskas veiktu kaip priklauso,tai turi gerai sukti kilometrus.Kitaip tu tik dusinsi savo passata.Aisku,gali viska ispjaustyti,uzkimsti,isprogramuoti ir panasiai.Tada paklausk pats saves,kam as pirkau DYZELINA ;)
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-01
Passat b6 2.0 benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, geras galios ir ekonomijos santykis, pats auto gerai subalansuotas, ne be reikalo populiariausias Lt
Korozija, sudetingas variklis, labai daznas gatvese, todel pasiepiamas tautoje :)
Turejau beveik 5 metus, auto is jav(parvezta po vandalizmo). Pries tai turejau honda accord ir mazda 6, palyginus su passatu, jautesi prastesne japonu garso izoliacija, ypac mazda. Taciau kas jas visas siejo, tai neatsparumas korozijai. Jautesi geresni passat stabdziai. Tsi 2.0 turbo benzininis variklis turi pakankamai galios ir yra salyginai ekonomiskas, normaliu ritmu 110 km/h~ 7 uzmiesty, 10-11 Vilniaus mieste apytiksliai. Dsg deze veike labai maloniai ir greitai, daugelis ja peikia del nepatikimumo, taciau tinkamai priziurint, kas 60t keiciami tepalai, nesimalimas istisai po kamscius padeda prailginti jos gyvavima. El. Rankinis stabdis geras dalykas, ypac. autohold funkcija- nereikia sustojus laikyti kojos ant stabdzio. Patys auto eksploatacijos kastai vidutiniski, panasiai kaip ir kitu tos klases auto : mazda 6, honda accord, auto ypac daznas gatvese - mesk akmeni, pataikysi i passat :) todel su detalem bedos nebus. Galiausiai pardaviau, nes niekaip nepavyko atrasti check engine priezasties, be to prasidejo korozija. Pries perkant su kompu patikrinti klaidas, ypac atkreipti demesi i variklio klaidas, atidziai patikrinti dsg pavaru deze. Pabaigai, patariu nebijoti auto is jav, mano jau trecia auto is jav ir zinoma patikrinus jos praeiti pagal win ir carfax, galima pigiau isigyti auto su nedidele rida.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-04
Nerekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sėdyniu oda, daugiau nieko.
Visas automobilis vienas didelis minusas, nevertas nei dalies pinigų kuriuos jis kainuoja.
Pirkau, nes tikėjausi, jog taip tautiečių mėgiamas auto bus geriausias variantas kainos ir kokybės santykis, tačiau turiu auto 4 mėnesius ir nežinau kur jį reiks padėti:)) konforto 0, barška tarška, kaip vežimas, nors komplekracija viena iš pilniausių, bet taip viskas varganai padaryta... Gal vienintelis kokybiškas dalykas sėdynių oda gerai tarnauja. Kėbulas labai prastai išsilaiko mūsų sąlygom, variklis tylus, sanaudos gana padorios. Bet greičių dežė nuvylė, is dsg tikėjausi skalndesnio veikimo.... Pakaba, gal patvari, dar nesusidūriau su tvarkymu, bet duobes renka siaubingai, menkiausias nelygumas praneša apie save:)
Pilnas atsiliepimas...
Mersedesas | 2020-01-13
VW Passat 2008 2.0 PD 125KW DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda ir elektrinis lengvai valdomas vairas
Surinkimo kokybe prilyginciau japoniskiems automobiliams taip skurdu ir pigu, kad pigiau ir but negali.
Sveiki.Noriu papasakoti karcia patirti apie VW Passat B6 2008 modeli, kuriame kaip teikiama gamintojo istaisytos visos gamintojo klaidos.Facelift modelis.Pradekime, kad isigyjau is parvaryta is Vokietijos su 285000 rida ir neturejusi eismo ivykiu automobili.Pries pirkdamas dariau pilna diagnostika ir automobilis pasirode puikiai atrodantis su viena is pilniausiu komplektacija na ir 2008 metu.Tikejausi, kad bus isvengta anksciau turetu bedu, kuriuos konstatavo VW koncernas apie brokuotus Vw B6 modelius.Taigi variklis 2.0Tdi PD variklis su 125kw.Variklis labai dinamiskas ir vaziuoja smagiai net nuo mazu sukiu.Automobilio valdymas isties puikus.Cia atlieka savo darbo elektrinis vairas ir sportine pakaba del kurios gali jaustis saugiu net didesniame posukyje.Taciau variklis kietas lietuviskiems keliams net labai kietas kiekviena duobele ar nelyguma jauti automobilyje.To tikrai nesinoretu jausti vokiskame ivardinkime "limuzine" vietos vidujekaip E klases mercedese.Taciau tai toli grazu nuo to.Vaziavimo kokybe prilyginciau eiliniam Honda ar Lexus automobiliams.Kietas, barska ir nieko panasaus i komfort klases automobili.Dabar pradekime apie trukumus: Tik nupirkus po savaites teko keisti smagrakti ir subyrejusia sankaba ju cia yra dvi.Deze DSG labai panasios konstrukcijos kaip mechanine ji turi dvi sankabas ir jos principas labai panasus i mechanines tiesiog dezeje veikiantis robotas uz tave meto pavaras ir tu tai labai puikiai jauti, nes masina kelia dideles apsukas.Pakeitus sankaba, smagrakti masina vaziavo puikiai apie savaite tada prasidejo kitos bedos.Tik uzkurus automobili pasijusdavo dyzelio kvapas salone.Padarius diagnostika rasta: Auksto slegio kuro pompa leidzia dyzeli.Ja pakeitus ilgai pasidziaugti nepavyko , nes pravaziavus dar 500km pradejo leisti radiatorius.Toliau sugedo adaptyviniai xenonai T.Y ju fokusavimas.Na zodziu kaip diena taip naujiena.Apie EL bagazines dangcio neveikima pamirsau nuo pirkimo nes atsidarydavo iki puses ir uzstrigdavo.Dabar isvis nebereaguoja.Taip pat galinio lango valytuvas kartais veikia kartais ne.Pagal nuotaika turbut.Dar nupirkus buvo subyrejusios visos greiciu dezes pagalves jos ten stovejo originalios.Pagirtina- atlaike beveik 300k. Toliau pries pakeiciant auksto slegio pompa masina pradedavo trukcioti numynus gaza iki dugno siaip eksplotuojant veike be priekaistu.Pakeiyus pompa trukciojimas dingo..Nepatikesit vienai dienai :D Dabar toliau sekmingai trukcioja.Na masinos nedraskau man asmeniskai netrukdo.Bet tai yra uzknisantis dalykas zinojimas, kad kazkas vis negerai.Vidaus apdaila: Labiau traskancio, braskancio Auto taip ir neteko vairuoti.Traska plastmases, traska porankis ant kurio padedi ranka traska viskas ir visada vaziuojant.Tikejausi geresnio surinkimo is vokisku auto, galvojau , kad tik japoniski, korejietiski auto linke trasketi.Plastikas panaudotas prastas ir pigiausias.Sedynes sportines su soniniu prilaikymu taciau sedeti man patogu tik vairuotojo sedyneje.Keleivio sedyneje man labai nepatogu ir jokio komforto nejauciu.Gale vieto daug taciau sedynes vistiek shit.Izoliacija: Tai kazkas pasibaisetino.Nupirkau geras padangas, kad pagerinti situacija taciau vaziuojant 60km/h gale girdisi uzimas, kad net mano uosvis sedemas gale paklause kas cia taip uzia.Nes uzimas girdimas ir net labai.Girdejau net passat 2018 gamybos metu sitas trukumas neisprestas.Priekyje svilpiia per langus per visur girdi kazkokius svilpimus, uzimus.Persedus I audi a4 modeli 2002- 2004 metu atrodo, kad tu sedi geriausioje izoliacijoje pasaulyje po VW markes automobilio :) Tyla ir ramybe. Vaziuokle paprasta. Asmeniskai tai mano paskutinis VW automobilis ir laukiu nesulaukiu dienos kaip galesiu vairuoti Mercedes markes automobili ir dziaugtis kiekviena diena ;) Sekmes isigyti gerus, neuzdroztus ir kokybiskus automobilius.Kuriu dabar ne tiek jau ir daug.Geriau senesnes kartos automobilis, bet patikimai surinktas negu naujesni ir visiskai nieko vertas auto su kuriuo neislysi is servisu del brokuotu konstrukciju.Sekmes
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-29
VW PASSAT 2005 103kw 2l dyzelis 300000km mechaninė pavarų dežė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigus taisymas, pakankamai aukštas, patvari važiuoklė, labai paprastas ir kokybiškas salonas, labai talpi, lengva rasti dalis.
Svarbiausia laiku sutaisyti ligas ir žiūrėti perkant taisymo istoriją. Svarbu žiūrėti : 1. Sankaba/smagratį ; 2. Elektrinį rankinį ; 3. Vairo užraktą ; 4. Tepalo siurblį 5. Koroziją
Automobilis labiau skirtas darbui, todėl savo pagrindinę funkciją atlieka. Mažos kuro sąnaudos. Mieste 6 - 7 L, užmiestyje 4,6 - 6 L. Labai talpi bagažinė, užlenkus sedynes tilpo didžiulė spinta, kurios ilgis apie 2,8m (išardyta). Komforto daug nėra, tačiau nesijauti pavargęs po 700 km važiavimo be sustojimo. Kol kas nuvažiuota 30000km ir mašina nesukėlė didelių problėmų. 2 kartus keisti tepalai , 5 L tepalų - 25 EUR, filtrai (salono 11 eur, kuro 12 eur, oro filtras 10 eur). Išlindo viena iš įgimtų problėmų tai yra vairo užraktas. Mašina rytais pastovėjusi užsikurdavo ir gęsdavo, išmesdavo raudono vairo klaidą. Nauja dalis - 130 EUR, būtinas pririšimas 50 EUR ir žmogaus darbas 40 EUR. Pakeitei ir užmiršai. Daugiau jokių problemų kol kas nebuvo. Rudys labai minimaliai puola taškiukais arkas ir durys. Mechaninė pavarų dežė, skankaba ir smagratis - kol kas viskas tvarkoje. Smagratis yra silpna vieta - dėl atsargos visas sankabos komplektas iš intercars su nuolaida 270 EUR + 100 eur keitimas. Pakaba paprasta iki negalių, jokių problemų nesukelia, daug važinėta ir žvyrų ir duobemis ir per 30000km nieko nepareikalavo taisyti. Nors neaišku kada buvęs savininkas keitė dalis. Purkštukai - tvarkingi. Meta juoda dumą jeigu spaudi dugną ir nuo 3500rpm, važinėjant ramiai nedumija, nes iš operatuoti visi filtrai ir apsauginės gamtos sistemos. Svarbu paminėti, kad tinka kad dalys yra labai pigios ir pakankamai patvarios. Jeigu sutvarkytos pagrindinės ligos - automobilis nepaves. Remonto kainos su kuriomis susiduriau (tik naujos detalės) arba domėjausi : 1. Filtrai + tepalai kas 15000 km - > +-70 EUR su darbu. 2. Vairo užraktas - > 220 EUR su darbu. 3. Kaladėlės -> komplektas 40 EUR su darbu. 4. Valytuvų mechanizmas - 30 EUR su darbu. 5. Pilnas sankabos komplektas su smagračių - > 450 EUR su darbu. 6. Elektrinis rankinis - 50 EUR su darbu. 7. Pavarų dežės perrinkimas - 100 EUR perrinkti dežę. 8. Pgr. diržo keitimas - 150 EUR 9. 4 purkštukų restauravimas - 500 EUR su darbu. Žiūrėti automobilių minusus.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini  LupoFox 
   Up
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
Jetta    
JettaVentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė SciroccoCorrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt