Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-14
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“



Sportiškiausias BMW modelių versijas kuriantis „M“ padalinys pristatė dar vieną naujieną – šiemet atgimusios 8 serijos automobilių šeimos naujausio nario „Gran Coupe“ versiją. Dinamiškame ir prabangiame ketverių durelių kupė Bavarijos koncernas vairuotojams leis išmėginti visas šiuo metu kompanijos siūlomas naujausias valdymo ir komforto technologijas.

„Ryškiausių pojūčių mėgėjams „M“ padalinys sukūrė ir įspūdingąją „BMW M8 Competition Gran Coupe“ versiją. Šis modelis ne tik suteiks visas sąlygas komfortiškai ilgai kelionei, bet ir leis užtikrintai jaustis net ir nusprendus išmėginti automobilį lenktynių trasoje“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Paveldėjo „BMW M8 GTE“ genus

Birželį oficialiai debiutavusio „BMW 8 Gran Coupe“ modelio dinamiškoji versija buvo kurta lygiagrečiai su ištvermės lenktynėms skirtu „BMW M8 GTE“, natūraliai paveldėdama autentišką dinamiškumą ir vairavimo preciziką užtikrinančius sprendimus: žemą svorio centrą, plačias tarpvėžes, lengvesnę konstrukciją, kurioje panaudotas aliuminis, magnis, o stogas pagamintas iš anglies pluoštu armuoto plastiko.

„BMW M8 Gran Coupe“ montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem „M TwinPower Turbo“ technologijos turbokompresoriais išvysto 441 kW/600 AG galią ir 750 Nm sukimo momentą, o „Competition“ versijoje programinė įranga leidžia generuoti 460 kW/625 AG pajėgumą. Vidutinės šio modelio degalų sąnaudos siekia 10,5-10,7 litro benzino šimtui kilometrų, o CO2 emisija – 240-244 g/km. Nuo 0 iki 100 km/val. jis gali pagreitėti vos per 3,3 sek. (3,2 sek. pasirinkus „Competition“ versiją).

„BMW M8 Competition Gran Coupe“ modelio variklio aušinimo ir tepalo cirkuliacijos sistemos specialiai pritaikytos žiedinių lenktynių režimui, o elektronikos valdoma sportinė išmetimo sistema sukuria autentišką garsą.



Variklio galia ratams perduodama per aštuonių laipsnių automatinę „M Steptronic“ greičių dėžę su itin greitai ir preciziškai pavaras parenkančia „Drivelogic“ sistema. Išmani visų varomų ratų „M xDrive“ sistema veikia kartu su elektronikos aktyviai valdomu galinės ašies „M“ diferencialu ir tiksliai perduoda sukimo momentą pagal komandas akceleratoriumi. Vairuotojas gali rinktis iš trijų galios perdavimo ratams režimų: 4WD, sportinio 4WD ir 2WD su galine varančia ašimi bei deaktyvuota stabilumo kontrolės sistema.

Įdiegta viena svarbiausių naujovių

Standartinėje įrangoje „BMW M8 Gran Coupe“ montuojama adaptyvi „M“ pakaba su elektroniškai kontroliuojamais amortizatoriais, „M Servotronic“ vairo stiprintuvu ir dinamine stabilumo kontrolės sistema, kuri vairuotojui leidžia pasirinkti itin sportiškų nustatymų „M Dynamic Mode“ parinktį.

Viena svarbiausių „M“ padalinio naujienų – reguliuojamo pojūčio stabdžių sistema – įdiegta ir šiame modelyje. „M“ padalinio inžinieriai suteikė galimybę „BMW M8 Gran Coupe“ vairuotojams rinktis stabdžių pedalo pojūčio nustatymus tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų, tarp kurių pagrindinis skirtumas bus stabdymui reikalingos jėgos poreikis ir tiesioginio grįžtamojo ryšio pojūtis.

Specialus mygtukas leidžia akimirksniu pasiekti variklio, amortizatorių, vairo, stabdžių bei „M xDrive“ sistemų valdymo parinktis. Du iš anksto individualiai nusistatytus šių sistemų parinkčių derinius vairuotojas galės valdyti vienu spustelėjimu aiškiai matomais „M“ mygtukais.

Specialiai „Competition“ versijos savininkams sukonfigūruoti „Road“, „Sport“ ir „Track“ režimai – pastarajame išjungiamos visos su vairavimu tiesiogiai nesusijusios funkcijos, leidžiant vairuotojui susikoncentruoti tik į kelią ir maksimaliai priartėti prie lenktynininkų patiriamų emocijų trasoje.

Tradiciniai „M“ padalinio atributai

Automobilio eksterjeras išsiskiria tradiciniais „M“ padalinio atributais: dinamiška stogo linija, platesnėmis oro įsiurbimo angomis, dvigubomis radiatoriaus grotelėmis, difuzoriaus elementais galiniame buferyje bei sudvigubinta išmetimo sistema.



„BMW M8 Gran Coupe“ salonas be gausių aukštos kokybės apdailos elementų ir ilgo pasirenkamos įrangos sąrašo pasižymi ir solidžia erdve dėl 200 milimetrų ilgesnio atstumo tarp ašių, nei tradiciniame dvejų durelių „BMW M8 Coupe“ modelyje.

Keliaujančiųjų automobiliu patogumui jau standartinėje įrangoje sumontuotos sportinės unikalaus odos rašto „M“ sėdynės,  „BMW Live Cockpit Professional“ multimedijos bei navigacijos sistema, taip pat išmanioji pagalbos sistema „BMW Intelligent Personal Assistant“, „M“ dizaino projekcinis „Head-up“ ekranas, parkavimo pagalbininkas ir kitos vairuotojo pagalbinės sistemos, lazeriniai priekinių šviesų žibintai su automatinio neakinimo funkcija, bevielis telefonų įkrovimas, skaitmeninis raktas išmaniajame telefone.
Daugiau apie šį automobilį:
BMW M8, 2019 - dabar
Susiję straipsniai
BMW „M“ padalinys pristatė pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „B  
Praskleistas „BMW M8“ paslapties šydas: bus diegiamos ypatingos tech  
Vokiečiai sukūrė tikrą technologijų šedevrą: 8 cilindrai su dviem tu  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų  
Kriterijai automobilio interjerui įrengti – tarsi namų svetainei  
„Volkswagen“ pristatė naują krosoverį, tačiau tai nėra vokiškas auto  
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y  
Automobilių gamyba: kodėl vieni užtikrina kokybę, o kiti – įvaizdį?  
„Renault 5 Turbo“ – 40 metų  
„Ford“ ir patys nustebę – „mūsų elektrinis Mustang Mach-E įkraunamas  
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją   
Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu  
„Peugeot“ pristato elektrinį 330 km viena įkrova galintį nuvažiuoti   
Saugumo bandymuose joks automobilis nebuvo apvirtęs kaip Wrangler. G  
Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 met  
„Toyota“ Europoje pristato septynvietį „Highlander“ SUV  
Naujas „Jeep Wrangler“ saugumo bandymuose pasirodė keistai - tai pir  
Stebėtina: pirmasis Audi Q4 e-tron elektromobilis bus dar pigesnis n  
„Tesla“ turėtų sunerimti: tai yra rimčiausias Kinijos atsakas „Tesla  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt