Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-01-15
A.Kanopkinas po pirmadienio: „Pirma dalis patiko, o antra... panaudojau daug keiksmažodžių“![]() Antroji savaitė Dakaro ralyje prasidėjo vienu po kito sunkiais greičio ruožais. Nors dienų iki finišo lieka vis mažiau, organizatoriai sportininkams dar neleidžia nė trupučio atsipalaiduoti. Pirmadienio greičio ruožą įveikęs Antanas Kanopkinas pasakojo, kad šiame greičio ruože labiausiai kentėjo technika.
„Pirma dienos dalis patiko ir buvo tikrai gera, o antroje dalyje išnaudojau visus keiksmažodžius, kokius pamenu. Vėl linko keturračio rėmas ir teko grįžti pažeminta pavara, nes aukštos pavaros tiesiog fiziškai negalėjau įjungti. Linko ir šakės net keliose vietose. Ir viskas įvyko važiuojant atsargiai“, – kalbėjo „CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotas ir juokėsi, kad jeigu ir buvo galima sulaužyti techniką, šiandien tą padaryti buvo lengviausia. Nepaisant to, kad teko važiuoti itin atidžiai ir saugoti techniką, A.Kanopkinas užfiksavo penktą laiką keturračių įskaitoje. Nuo lyderio M.Andujaro įveikus 458 kilometrus jį skyrė vos 40 minučių.
Antradienį sportininkai turės nuvažiuoti 639 kilometrus, tarp kurių 417 sudarys greičio ruožas.
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas