Markės

Straipsniai
Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-04-10

Ralio lenktynininkas Justas Simaška suka į žiedines lenktynes

Ralio lenktynininkas Justas Simaška suka į žiedines lenktynes
Ilgokai delsęs pranešti šio sezono planus, vienas perspektyviausių jaunosios kartos ralio lenktynininkų Justas Simaška pateikė didelį netikėtumą – šiais metais koncentruosis į žiedines lenktynes, ir tą darys aukščiausiame lygyje – lenktyniaus GT3 klasės automobiliu. 

Nauja disciplina – iš karto su geriausiais
 
„Aš esu ralio lenktynininkas, ir būsiu ralio lenktynininkas, neatmetu galimybės pasirodyti ir ralio trasose, bet pagrindinis dėmesys šiais metais bus skiriamas Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatui“, – pristatydamas planus ralio gerbėjus ramina lenktynininkas.
 
Justo posūkis į lenktynes ant asfalto daugeliui gerbėjų - staigmena. Dar didesnė – automobilis, prie kurio vairo sės patyręs ralio pilotas. Kartu su pagrindiniais savo partneriais „Ignera“, ralistas prisijungs prie „ES Motorsport“ komandos, lenktyniaujančios „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“ automobiliu. Baltijos šalyse GT3 klasės technika - aukščiausias laiptelis žiedinėse lenktynėse. 
 
Praėjusiais metais konkrečiai šis „Mercedes“ laimėjo lietuviškąjį „Le Maną“,  „Aurum 1006 km“ lenktynes Palangoje, pagerino trasos rekordą, ir buvo nepavejamas Baltijos šalių čempionate: gerino rekordus tiek Bikerniekų trasoje Rygoje, tiek „Porsche Ring“ trasoje Parnu. Taigi J. Simaška savo jėgas žiede bandys sėsdamas į geriausią techniką, kurią galima sutikti mūsų regione.
 
Raliui irgi reikia patirties ant asfalto
 
„Suprantu, kad kai kuriuos fanus galiu išgąsdinti tokiu žingsniu, bet ralio tikrai nemesiu ir savo ateitį toliau matau bent jau Europos ralio čempionate“, – sako J. Simaška. 
 
Europos ralio čempionato kalendoriuje nemažai etapų vyksta asfaltiniuose greičio ruožuose, tad patirtis žiedinės lenktynėse tikrai pravers. 
 
„Lenktyniaujant ant asfalto dangos net ir nedidelės klaidos yra sunkiai atleidžiamos, todėl ypatingai svarbu treniruotis ir suprasti, kaip surasti tas ribas“, – teigia lenktynininkas.

 
Asfalto danga ralyje pasižymi visiškai kitokia specifika, nei mums įprastas žvyras. Tai jaunasis lenktynininkas suprato 2022-aisiais dalyvaudamas Europos ralio čempionato etape Romoje. Paskatintas pagrindinių savo partnerių, įmonės „Ignera“ turinčios ne vienų metų patirtį automobilių sporte, jis nusprendė iš itin arti susipažinti su asfalto danga: šį sezoną lenktyniaus žiedinėse lenktynėse. Kadangi asfaltiniuose raliuose dėl itin gero sukibimo važiavimo tempas itin didelis, trajektorijų keitimai staigūs, jis prie to pratinsis su greičiausia asfaltinių lenktynių technika Baltijos šalyje. Tiksliau – jau pratinasi. Sportininkas jau kelis mėnesius simuliatoriuje intensyviai treniruojasi prie „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“ automobilio. 
 
Ateinantį savaitgalį treniruotės iš simuliatoriaus persikels į realybę
 
„Reguliariai treniruojuosi simuliatoriumi, kur galiu pasirinkti identišką automobilį ir identiškas trasas, kuriose lenktyniausiu. O darbas su pedalais, vairu yra labai artimas realybei, pagrindinis skirtumas - išcentrinių jėgų nebuvimas ir baimės faktorius. Turiu gerą trenerį: man padeda žiedinių lenktynių čempionas Karolis Jovaiša, kuris taip pat puikiai išmano skirtumus tarp simuliatoriaus ir realybės“, – pasiruošimą pristato sportininkas.
 
J. Simaška jau šią savaitę išvyksta į Čekijos Brno mieste esančią trasą, kurioje kartu su komanda išbandys automobilį. 
 
„Labai įdomu kokie iššūkiai laukia realioje trasoje ir kiek tos treniruotės simuliatoriuje buvo naudingos. Dienos bus tikrai intensyvios - naujas automobilis, nauja komanda ir, galų gale, nauja pati disciplina. Nors simuliatoriuje jau pavyksta pasiekti gerus lenktynių rato įveikimo laikus, bet keliu sau užduotį niekur neskubėti, po truputį su viskuo susipažinti. Ralio trasose lenktyniauju jau 7 metus, bet žiedinėse lenktynėse jaučiuosi lyg sugrįžęs į pirmą klasę“, – nusijuokė lenktynininkas. 
 
Susiję straipsniai
„Defender“ tampa oficialiu Dakaro ralio partneriu: nuo 2026-ųjų papildys ir varžybų dalyvių gretas „Defender“ tampa oficialiu Dakaro ralio partneriu: nuo 2026-ųjų papi 
Ar galime sulaukti GT klasės automobilių Kačerginės Nemuno žiede? Ar galime sulaukti GT klasės automobilių Kačerginės Nemuno žiede? 
Vaidotas Žala į Mažeikius atsiveža Lietuvoje dar nematytą naująjį „Škoda“ ralio automobilį Vaidotas Žala į Mažeikius atsiveža Lietuvoje dar nematytą naująjį „Š 
Kviečia į „Defender“ ralio čempionatą: pakanka registruotis, atvykti ir lenktyniauti Kviečia į „Defender“ ralio čempionatą: pakanka registruotis, atvykti 
Sezonas įsibėgėjo: „Porsche Baltic“ startuoja „DeWALT GrandPrix“ lenktynių festivalyje Rygoje Sezonas įsibėgėjo: „Porsche Baltic“ startuoja „DeWALT GrandPrix“ len 
Lietuvis iš BMW M4 sukonstravo naują „drifto“ bolidą: tokių tik trys pasaulyje Lietuvis iš BMW M4 sukonstravo naują „drifto“ bolidą: tokių tik trys 
Ar sportiškas automobilis gali būti naudojamas kasdien? Ar sportiškas automobilis gali būti naudojamas kasdien? 
„Porsche Baltic“ metė iššūkį – sezoną pradės 12 valandų ištvermės lenktynėse Italijoje „Porsche Baltic“ metė iššūkį – sezoną pradės 12 valandų ištvermės le 
Išskirtine spalva padabintu Lamborghini M.Matukaitis ir D.Azikejev varžysis ilgų nuotolių lenktynėse Išskirtine spalva padabintu Lamborghini M.Matukaitis ir D.Azikejev v 
Autosporto įtaka: ar į gatves išriedančiuose modeliuose diegiami pergales nešantys sprendimai? Autosporto įtaka: ar į gatves išriedančiuose modeliuose diegiami per 
Lietuvos ralio sprinto vicečempionai: „Ralio biudžetą išpūtė infliacija“ Lietuvos ralio sprinto vicečempionai: „Ralio biudžetą išpūtė infliac 
Lietuviai – treti „24h series” lenktynių Europos čempionato bendroje įskaitoje Lietuviai – treti „24h series” lenktynių Europos čempionato bendroje 
Lietuvos „drago“ karalienė trasoje alkūnėmis gali pasistumdyti ir su vyrais Lietuvos „drago“ karalienė trasoje alkūnėmis gali pasistumdyti ir su 
To 1006 km lenktynėse dar nebuvo – „Porsche“ fiksuos trasos laiko rekordą su „Taycan“ elektromobiliu To 1006 km lenktynėse dar nebuvo – „Porsche“ fiksuos trasos laiko re 
Lietuvos „drago“ legenda apie avariją 269 km/val greičiu, šimtus „arklių“ ir itin laukiamą sezoną Lietuvos „drago“ legenda apie avariją 269 km/val greičiu, šimtus „ar 
Ar „Lamborghini“ atveš „Dynami:t“ komandą ant podiumo? Ar „Lamborghini“ atveš „Dynami:t“ komandą ant podiumo? 
„Porsche Baltic“ komanda 1006 km lenktynėse: nauja sudėtis ir patikimasis Porsche 718 Cayman „Porsche Baltic“ komanda 1006 km lenktynėse: nauja sudėtis ir patiki 
„TOYOTA GAZOO Racing“ 2021 m. Dakaro ralyje startuos net su keturiais naujos kartos „Hilux“ „TOYOTA GAZOO Racing“ 2021 m. Dakaro ralyje startuos net su keturiai 
Vaidotas Žala išbandė perrinktą ir Dakarui paruoštą MINI: adaptuotis reikia iš naujo Vaidotas Žala išbandė perrinktą ir Dakarui paruoštą MINI: adaptuotis 
HONDA grįžta į pergalių kelią automobilių sporto trasose HONDA grįžta į pergalių kelią automobilių sporto trasose 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas