Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-01-05
„Alfa Romeo“ kurs didelį visureigį. Ir dar daug ką
![]() „Nes niekada mums visureigių nebus per daug“, – šiuos žodžius, perfrazuojant žinomą „Foje“ kūrinį, galima įdėti į daugelio automobilių gamintojų vadovų lūpas. Ant šio kabliuko užkibo ir „Alfa Romeo“ – 2017 m. parodžiusi pirmąjį istorijoje gamintojo krosoverį „Stelvio“, italai jau kalba apie didesnį septynias sėdimas vietas turintį visureigį, kuris konkuruotų su tvirtas pozicijas šiame segmente turinčiais „Audi Q7“, BMW X5, „Mercedes-Benz GLK“, „Volvo XC90“ ir kitais.
Kalbama, kad „Alfa Romeo“ gamos flagmanas gali pasirodyti 2020-aisiais. Leidinys „Auto Express“, remdamasis šaltinių gamykloje pateikiama informacija, rašo, jog „Alfa Romeo“ naudos „Stelvio“ platformą, tačiau naujojo bevardžio visureigio ratų bazė bus ilgesnė, o kėbulas – gerokai stambesnis ir svers apie 200 kg daugiau. Jis turės naujausią „premium“ visureigių savybę – 48 voltų elektros įtampos sistemą, leidžiančią ne tik preciziškai suderinti įvairias sukimo momento paskirstymo sistemas, bet ir turbokompresoriaus veikimą. Bazinis variklis turėtų būti tas pats, kuris montuojamas į kitus „Alfa Romeo“ modelius „Giulia“ bei „Stelvio“ – 2,0 l darbinio tūrio jėgainė su turbina, pasiekianti 280 AG. Tiksliau, tiek pasiekianti dabartiniuose modeliuose, tačiau jos potencialas – kur kas didesnis. Vyriausiasis „Alfa Romeo“ technikas Roberto Fedeli teigė, kad iš 2,0 l darbinio tūrio variklio galima išspausti apie 350-400 AG pernelyg nemažinant jo resurso. Visa tai – dėl naujos kartos 48 voltų įtampos sistemos, kontroliuojančios turbokompresoriaus darbą. Itališkų automobilių gerbėjams nereikės laukti 2020-ųjų – naujienų „Alfa Romeo“ žada jau anksčiau. 2018-2019 m. turėtų pasirodyti visiškai naujas hečbekas, pakeisiantis dabartinę „Giulietta“, bei nauja sportiško kupė 4C versija. Be to, italai daug vilčių deda į didelį prabangų sedaną, konkuruosiantį su E klasės „Mercedes-Benz“ bei BMW 5, o už „Stelvio“ mažesnis krosoveris turėtų padaryti naujausius „Alfa Romeo“ modelius prieinamus ir žemesnių pajamų atstovams. „Alfa Romeo“ atstovai ne kartą užsiminė ir apie du „specialius“ automobilius, kurie taip pat turėtų pasirodyti iki kito dešimtmečio. Tačiau apie juos – jokių išsamesnių žinių ir galima tik spėlioti, kad vienas jų galėtų būti naujos kartos 8C. Viešai paskelbta tik tai, kad visi aukščiau išvardyti modeliai turėtų pasirodyti per artimiausius dvejus metus, bet žinant italų vėlavimą kuriant „Giulia“, galima prognozes nukelti bent metams į priekį. |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas