Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-02-22
Atnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau Lietuvoje
Galingas, visiškai elektrinis ir dar greičiau įkraunamas miesto visureigis, į kurį įdiegta naujausia informacijos ir pramogų sistema bei daugiau vairuotojui patogių technologijų. Toks yra į Lietuvą jau atvykęs atnaujintas „Jaguar I-Pace“ elektromobilis.
„I-Pace“ inžinieriai siekė sukurti geidžiamiausią elektromobilį. Nuo pat debiuto 2018 metais jis pelnė daugiau nei 80 pasaulinių apdovanojimų, įskaitant ir 2019-ųjų „Pasaulio metų automobilio“ titulą. „Jaguar“ elektromobilis atvyko dar labiau patobulintas, kad išlaikytų savo klasės etalono statusą“, – sako „Jaguar Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė. Greičiau įkraunamas
Turėdamas du elektrinius variklius, atskirai varančius abi ašis, „Jaguar I-Pace“ pasiekia įspūdingą 400 AG pajėgumą ir 696 Nm sukimo momentą. Energija elektros varikliams tiekiama iš 90 kWh talpos aukštos įtampos akumuliatoriaus, suteikiant galimybę nuvažiuoti iki 470 km (pagal WLTP metodologiją), o nuo 0 iki 100 km/val. greičio įsibėgėti vos per 4,8 sek.
Dabar „I-Pace“ standartinė įranga komplektuojama su 11 kW integruotu įkrovikliu, tinkamu greičiau įkrauti namų sąlygomis trifaziais elektros lizdais. Prijungus elektromobilį prie 11 kW galios namų įkroviklio „Wallbox“, per valandą galima bateriją įkrauti tiek, kad būtų nuvažiuojama iki 53 kilometrų, o įkrauti visiškai tuščią akumuliatorių pakaks 8,6 valandos.
Vienfaziais 7 kW „Wallbox“ įkrovikliais per valandą galima įkrauti tiek, kad būtų nuvažiuojami 35 kilometrai, o visiškai įkrauti akumuliatorių pakaks 12,75 valandos. Greitojo įkrovimo stotelėse 50 kW galingumo įkroviklis per 15 minučių įkraus tiek, kad energijos pakaks 63, o 100 kW įranga – 127 kilometrams.
Nuolat augantis skaitmeninis komfortas
„I-Pace“ interjero centre – nauja informacinė ir pramogų sistema „Pivi Pro“. Pagal išmaniųjų telefonų valdymo principus veikiančią sistemą patogu ir lengva naudoti, o atskiras maitinimo šaltinis ir galingas procesorius užtikrina, jog įsijungs ir svarbios funkcijos, pavyzdžiui, aktyvuos navigaciją nedelsdama, vos vairuotojas įlips į elektromobilį.
Intuityvi „Pivi Pro“ meniu struktūra leidžia greitai naršyti, dažniausiai naudojamas funkcijas aktyvinti tik vienu paspaudimu. Norint įvesti tikslą į pertvarkytą navigacijos sistemą, pakanka dvigubai mažiau žingsnių, o žemėlapį priartinti ir stumdyti galima lygiai taip pat, kaip išmaniuoju telefonu.
Vairuotojui visi duomenys pateikiami 12,3 colių įstrižainės HD raiškos skaitmeniniame prietaisų skydelyje bei 10 ir 5 colių jutikliniuose modernios grafikos ekranuose. Prietaisų skydelyje dar aiškiau informuojama apie baterijos būklę, o optimizuotas numatomo atstumo apskaičiavimo algoritmas atsižvelgia į vairavimo stilių ir tiksliau įvertina būsimą kelionę.
„Pivi Pro“ standartiškai turi „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ funkcionalumus ir leidžia vienu metu per „Bluetooth“ ryšį prijungti du telefonus. Sistemos ryšį užtikrina naujausia integruotų dviejų SIM kortelių technologija, naudojanti du LTE ryšio modemus.
Dėl belaidžio programinės įrangos atnaujinimo „I-Pace“ galės būti nuosekliai tobulinamas ir toliau: siųsti „Pivi Pro“, akumuliatoriaus valdymo ir įkrovimo programų bei navigacijos sistemos žemėlapių naujinius.
Navigacijos sistema naudoja savarankiško mokymosi algoritmus, taip optimizuodama maršrutų parinkimą. Dar labiau paprastindama vairuotojo gyvenimą, „Pivi Pro“ gali pati parinkti numatytam maršrutui įkrovos stoteles, ilgesnėje kelionėje – optimalų įkrovimų kiekį, kad būtų sugaišta kuo mažiau laiko, taip pat parodyti numanomą baterijos energijos lygį kiekvienoje stotelėje.
Prieš kelionę – švaresnis salono oras
Vairuotojui padeda ir daugiau technologijų, tarp jų – nauja 3D erdvinė kamera bei skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis „ClearSight“, užtikrinantis gerą matomumą, net jei automobilio gale sėdi trys žmonės arba 656 litrų talpos bagažinė prikrauta iki pat stogo.
„ClearSight“ naudoja plataus kampo galinę kamerą, perduodančią vaizdą į didelės raiškos berėmio stiklo veidrodėlį. Beveik nematoma integruota kamera veikia bet kokiomis sąlygomis, net ir esant silpnam apšvietimui, o nuo kritulių ją saugo speciali hidrofobinė danga. Mažyčiu jungikliu vairuotojas sklandžiai perjungs standartines ir skaitmenines veidrodėlio funkcijas.
„Jaguar“ taip pat patobulino efektyviai energiją naudojančią „I-Pace“ keturių zonų klimato kontrolės sistemą. Elektromobilio salono oras jonizuojamas „Nanoe“ technologija, kuri šalina alergenus ir nemalonius kvapus.
Sistemos filtras sulaiko itin smulkias daleles. Vienas iš naujų šios sistemos privalumų – galimybė prieš prasidedant kelionei nustatyti savaiminį išankstinį alergenų bei smulkių dalelių išvalymą iš salono.
Gamintojai taip pat išplėtė „I-Pace“ dažymo spalvų bei ratlankių pasirinkimą, o melomanai galės užsisakyti patobulintą 16 garsiakalbių „Meridian 3D Surround Sound System“ garso sistemą.
Atnaujintą „Jaguar I-Pace“ jau galima išbandyti ir užsakyti Vilniuje esančiame „Jaguar“ salone.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas