Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-10-01
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį
Naujasis „Jaguar“ elektromobilis I-PACE startavo Londone, tuneliu kirto Lamanšo sąsiaurį ir finišavo Briuselyje varomas vis dar tos pačios angliškos elektros energijos – 396 kilometrus I-PACE įveikė vienu pasikrovimu ir energijos dar liko atsargai.
Lamanšo tuneliu automobilius paprastai gabena traukinys, tačiau elektromobilis Folkstono terminale netapo traukinio keleiviu ir 50 kilometrų ilgio trasą įveikė ne pagrindiniu, bet aptarnavimo tuneliu. Briuselio centre I-PACE baterijoje dar buvo likę 8 proc. energijos. „Žinome, kad mūsų klientai nepripažįsta kompromisų, todėl skelbiamas ir realus atstumas, kurį galima įveikti vienu akumuliatoriaus pasikrovimu turi būti toks pats. Kelionė iš Londono į Briuselį parodė, kad I-PACE puikiausiai tinka ilgoms kelionėms“, – sakė automobilį vairavęs „Jaguar“ automobilių integracijos vadovas Stephenas Boulteris. Pasak jo, kelionėje teko patirti temperatūros svyravimų ir didelių spūsčių artėjant prie Briuselio. Problemas sprendė išmani „Jaguar“ energijos efektyvumo sistema. Ji dar prieš kelionę gali pašildyti ar atvėsinti akumuliatorių iki optimalios temperatūros, tinkama temperatūra nustatoma ir salone, tačiau tam naudojama energija iš elektros tinklo. Automobilio navigacijos sistema įvertina vietovės topografiją ir vairavimo stilių ir ne tik nustato energijos sąnaudas, bet ir pasiūlo taupesnį maršrutą. Jei numatomas kelionės tikslas negali būti pasiektas be papildomo krovimo, sistema suranda galimus elektros energijos papildymo taškus pakeliui. Beje, 100 kW galios greitosios krovimo stotelės 100 kilometrų reikalingą energijos kiekį gali papildyti vos per 15 minučių. I-PACE montuojama 90 kWh ličio-jonų baterija automobiliui užtikrina puikią dinamiką – iki 100 km/h automobilis įsibėgėja vos per 4,5 sekundės. Tuo tarpu vienu pakrovimu pasiekiamas atstumas pagal WLTP ciklą siekia 470 kilometrų, o akumuliatorių kraunant namuose (7kW galios šaltinis) 80 proc. papildymui užtenka 10 valandų.
„Jaguar“ prietaisų skydelyje galima matyti, kurios papildomos sistemos naudoja elektros energijos ir kiek jos galima sutaupyti atjungus, pavyzdžiui, klimato kontrolę. Beje, išmani vėdinimo sistema pati nustato, kiek automobilyje yra žmonių ir atitinkamai paskirsto oro srautus bei energiją. Be to, „Jaguar“ sukūrė specialią programėlę, kuri leidžia apsiprasti su elektromobilio naudotojo vaidmeniu jo dar net neįsigijus. - Kelionėje į Briuselį sunaudotos elektros energijos kiekį viena vėjo jėgainė pagamina per dvi minutes, per tą laiką jos mentės atlieka 41 apsisukimą. - Jei kartą per mėnesį panašią kelionę atliktumėte ne paprastu automobiliu, o panašiu į I-PACE elektromobiliu, jūs: a) Per metus anglies dvideginio į atmosferą išmestumėte 476 kilogramais mažiau; b) Degalams sutaupytumėte maždaug 1120 eurų per metus.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas