Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-12-17
Atnaujinti „RS 5 Coupé“ ir „RS 5 Sportback“

Atnaujinti „RS 5 Coupé“ ir „RS 5 Sportback“
 
„Audi“ pristatė atnaujintus „RS 5 Coupé“ ir „RS 5 Sportback“ modelius, kurie dabar išsiskiria dar progresyvesniu dizainu. Abiejų modelių sistemų valdymas paremtas nauja „MMI touch“ technologija su dideliu centriniu liečiamuoju ekranu, o dviejų turbinų V6 variklis, pasiekiantis 331 kW (450 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, užtikrina įspūdingas važiavimo savybes. 
 
„Atnaujinti „RS 5 Coupé“ ir „RS 5 Sportback“ modeliai žymi mūsų sėkmingų 25-erių metų jubiliejų ir modelių gamos atnaujinimą, – sako Oliveris Hoffmannas, „Audi Sport GmbH“ vykdomasis direktorius. – O dėl nuolatinės visų varančiųjų ratų „quattro“ pavaros jie užima ypatingą vietą savo segmente.“
 
Modernizuotas: išorės dizainas

Atnaujintas abiejų „RS 5“ modelių išorės dizainas pastebimas iš pirmo žvilgsnio. Vientisos grotelės tapo platesnės ir plokštesnės, o šiuolaikiška išvaizda dabar atkartoja didesnių „RS 6“ ir „RS 7“ modelių dizainą. Virš grotelių esančios oro paėmimo angos yra užuomina į klasikinį 1984-ųjų „Audi Sport quattro“. Dar įspūdingesnius „RS 5“ bruožus suteikia 40 mm platesnės ratų arkos. Pasirenkami „matrix LED“ priekiniai žibintai su lazerinėmis „Audi“ šviesomis turi tamsius apvadus, kurie akimirksniu pabrėžia kitokią nei bazinio „A5“ modelio išvaizdą.

 
Efektinga išvaizda: salonas

Atnaujintų „RS 5“ modelių salone dominuoja horizontalios linijos ir tamsios spalvos. Jau bazinėje komplektacijoje sportinės „RS“ sėdynės aptrauktos „Alcantara“ audiniu ir oda, pasirenkamai galimi „Nappa“ odos apmušalai. Papildomai galima užsisakyti raudonos arba pilkos spalvos „RS“ dizaino paketus. Tokie valdymo elementai kaip vairas ir pavarų svirtis, taip pat atramos keliams yra aptraukti „Alcantara“ audiniu su kontrastinėmis raudonomis arba pilkomis siūlėmis.  
 
Paliesti, o ne pasukti: nauja valdymo koncepcija

Naujos abiejų „RS 5“ modelių valdymo sistemos pagrindas yra 10,1 colio „MMI touch“ liečiamasis ekranas. Didelis ir atskirai sumontuotas ekranas su garsiniu paspaudimo atsaku yra šiek tiek pasuktas į vairuotoją. Jei papildomai yra pasirenkama „MMI navigation plus“ multimedijos sistema, specialiame „RS“ ekrane vairuotojui rodoma tokia informacija kaip pavaros temperatūra, išilginės ir skersinės pagreičio jėgos, „quattro“ sportinio diferencialo veikimas, padangų slėgis ir jų temperatūra.  
 
Pasirenkamame „Audi virtual cockpit plus“ ekrane (12,3 colių įstrižainė) vairuotojas gali nustatyti skirtingą atvaizdavimą – vienas tokių yra ypatingas „RS“ ekranas, kuriame rodoma besisukanti greičio skalė su perspėjimu apie pavaros perjungimą. Kai vairuotojas ant vairo esančiu „RS“ režimų perjungikliu pasirenka vieną iš dviejų naujų individualių „RS“ režimų, pradedamas rodyti ypatingas „RS“ ekranas, kuriame pateikiami tokie duomenys kaip, pavyzdžiui, maksimalus g pagreitis. Pasirenkamas projekcinis ekranas taip pat turi išskirtinę „RS“ grafiką. 

 
Jėga, dinamika ir stabilumas: pavara

Ypatingai didelė traukos jėga ir didelė galia, apjungtos su efektyvumu: dviejų turbinų V6 „2.9 TFSI“ variklis yra „RS 5“ modelių širdis ir pasiekia 331 kW (450 AG), o įspūdingas 600 Nm sukimo momentas užtikrinamas vos nuo 1900 aps./min. Abu „RS 5“ modeliai iki 100 km/h įsibėgėja per 3,9 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 280 km/h greitį.  
 
Greitai pavaras perjungianti aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėžė variklio galią perduoda „quattro“ nuolatinei visų ratų pavarai. Abiem „RS“ modeliam „quattro“ pavara, nepriklausomai nuo oro sąlygų, užtikrina itin svarbų papildomą sukibimą, dinamiką ir stabilumą. O su pasirenkamu galinės ašies sportiniu diferencialu, kuris tarp ratų aktyviai skirsto sukimo momentą, valdymas tampa dar sportiškesnis.

 
Didelis tikslumas: pakaba

Abu „RS 5“ modeliai turi standartinę standžią „RS sport“ pakabą, pasirenkamai galima „RS sport plus“ pakaba su hidrauline DRC (Dynamic Ride Control) svyravimų stabilizavimo kontrole. Papildomai prie „comfort“, „auto“ ir „dynamic“ režimų, standartinė „Audi drive select“ dinaminė valdymo sistema turi du naujus „RS1“ ir „RS2“ režimus. Kai tik vairuotojas abu režimus nustato pagal savo pageidavimus ir juos išsaugo, režimus galima aktyvuoti ant vairo esančiu „RS MODE“ valdikliu, nesinaudojant „MMI touch response“ sistema. Ši sistema leidžia keisti tokių svarbių techninių elementų kaip variklio, transmisijos, amortizacijos, vairavimo, dinaminio valdymo, sportinio diferencialo ir variklio garso nustatymus.
 
Sportiška prabanga: įranga

Aukščiausiai gamoje esanti „MMI navigation plus“ multimedijos sistema turi itin daug funkcijų ir naudoja naują, trečios kartos modulinę multimedijos platformą „MIB 3“. „Audi connect“ gama papildomai prie navigacijos siūlo ir daug internetinių paslaugų, taip pat automobilyje yra daugiau kaip 30 vairuotojo pagalbinių sistemų. Papildoma įranga gali būti tiek užsakyta atskirai, tiek ir kartu su „Drive“ ir „Park“ paketais.
 
Daugiau apie Audi RS 5, 2017 - dabar
Susiję straipsniai
Naujas „Audi RS 5 Sportback“: puiki išvaizda ir maksimali galia Naujas „Audi RS 5 Sportback“: puiki išvaizda ir maksimali galia 
Automobilių reklama – ant futbolininkų ir krepšininkų marškinėlių Automobilių reklama – ant futbolininkų ir krepšininkų marškinėlių 
„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė „Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido din 
„Ford“ pristatė naują Europoje pagamintą elektromobilį „Ford“ pristatė naują Europoje pagamintą elektromobilį  
BMW išleis naujos kartos 5 seriją – pasirodys ir elektrinis „BMW i5“ sedanas bei universalas BMW išleis naujos kartos 5 seriją – pasirodys ir elektrinis „BMW i5“ 
Ilgai trunkantis automobilių pristatymas – iššūkis ir netgi nuostoliai verslui Ilgai trunkantis automobilių pristatymas – iššūkis ir netgi nuostoli 
Minėdama „Land Rover“ 75-metį „Lego“ sukūrė klasikinio „Defender“ rinkinį Minėdama „Land Rover“ 75-metį „Lego“ sukūrė klasikinio „Defender“ ri 
BMW išleis vandeniliu varomą visureigį – „BMW iX5 Hydrogen“ BMW išleis vandeniliu varomą visureigį – „BMW iX5 Hydrogen“ 
Mazda MX-30 hibridas sugriežtintuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią įvertinimą Mazda MX-30 hibridas sugriežtintuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose  
„Mercedes-Benz“ atnaujino savo miesto visureigius GLE ir GLE Coupé „Mercedes-Benz“ atnaujino savo miesto visureigius GLE ir GLE Coupé 
Audi ištraukia kozirius – šiaurėje išbando į serijinę gamybą orientuotą Q6 e-tron prototipą Audi ištraukia kozirius – šiaurėje išbando į serijinę gamybą orientu 
Pasaulinė koncepcinio „ID.2all“ premjera: „Volkswagen“ elektromobilis už mažiau nei 25 tūkst. eurų Pasaulinė koncepcinio „ID.2all“ premjera: „Volkswagen“ elektromobili 
BMW pristatys sportiškas „BMW X5“ ir „BMW X6“ modelių versijas su 625 AG varikliais BMW pristatys sportiškas „BMW X5“ ir „BMW X6“ modelių versijas su 62 
Automobilių gamintojai lenktynėse: išbandytos technologijos iš trasų persikelia į gatves Automobilių gamintojai lenktynėse: išbandytos technologijos iš trasų 
Naujasis „Renault Espace“: didžiulis panoraminis stoglangis Naujasis „Renault Espace“: didžiulis panoraminis stoglangis 
Ar vandenilio naudojimas transporte taps kasdienybe? Ar vandenilio naudojimas transporte taps kasdienybe? 
Iki 600 km elektra – naujieji „Audi Q8 e-tron“ ir „Audi Q8 Sportback e-tron“ jau Lietuvoje Iki 600 km elektra – naujieji „Audi Q8 e-tron“ ir „Audi Q8 Sportback 
„Extreme“: komplektacija, skirta nuotykių ieškantiems „Dacia“ klientams „Extreme“: komplektacija, skirta nuotykių ieškantiems „Dacia“ klient 
Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmeninis Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmenin 
„Honda“ atnaujino „Jazz“: daugiau galios ir nauja sportinė versija „Honda“ atnaujino „Jazz“: daugiau galios ir nauja sportinė versija 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt