Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2015-10-23
„Audi“ atnaujino du galingus flagmanus

„Audi“ atnaujino du galingus flagmanus
Yra žmonių, kuriems vis negana galios, kad ir kokiu jėgų antplūdžiu trykštų automobilis. Tokie ką tik įsigytą įprasto asortimento automobilį ar net padidintos galios modifikaciją tuoj pat varo į specializuotą tiuningo ateljė, kad forsuotų variklį ir išspaustų dar keletą papildomų „arklių“.

Siekdami patenkinti viršplaninės galios poreikį turinčių vairuotojų lūkesčius, „Audi“ gamintojai sukūrė išskirtinę padidintos galios forsuotų automobilių šeimyną, kurios atstovų modelio žyma papildyta „performance“ indeksu. Šiuo metu į rinką išleidžiami du šios šeimynos atstovai: „Audi RS 6 Avant performance“* universalas ir „Audi RS 7 Sportback performance“* penkiaduris kupė. Abu modelius varo iki 750 Nm sukimo momentą išvystantis ir 3,7 sek įsibėgėjimą užtikrinantis 445 kW (605 AG) galios V8 biturbo 4.0 TFSI benzininis variklis, kurį bendrovė paprastai montuoja į superautomobilių klasės atstovus.


Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę „Audi“ inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus. Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam kilometrui kelio. Tai vieni geriausių rodiklių šioje klasėje.

Naujieji „Audi RS 6 Avant performance“ ir „Audi RS 7 Sportback performance“ ne veltui įgijo papildomą indeksą. Įjungus trumpalaikį forsažo režimą, variklio sukimo momentas padidėja iki 750 Nm. Jo dėka abu naujosios šeimynos atstovai 100 km/val. greitį pasiekia per 3,7 sek., t.y., 0,2 sek. greičiau, nei įprasti RS modeliai. O iš vietos 200 km/val. greitį automobilis pasiekia jau po 12,1 sek, arba 1,4 sek. trumpiau, nei įprasti RS modeliai.



Maksimalus greitis - 250 km/val., tačiau, užsisakius papildomą dinaminį paketą, automobilis gali lėkti ir 305 km/val. greičiu. Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę „Audi“ ir dukterinės įmonės „quattro GmbH“ inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus.

Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam km kelio. Tai vieni iš geriausių rodiklių šioje klasėje.

Išskirtinius energinio efektyvumo rodiklius užtikrina išmanūs variklio valdymo algoritmai ir ypač galingų automobilių segmente retai diegiama COD automatinio cilindrų atjungimo sistema, kurios dėka esant nedidelėms apkrovoms veikia tik 4 cilindrai iš 8.


Variklio judesį paskirsto specialiai šiems modeliams modifikuota standartinė „Audi tiptronic“ 8 laipsnių pavarų dėžė. Pavaros perjungiamos įprasta svirtimi arba šalia oda atraukto sportinio daugiafunkcinio RS vairaračio esančiomis svirtelėmis. Įjungus rankinį pavarų perjungimo režimą, šiuo metu pasirinkta pavara ir apsukų diapazonai rodomi borto kompiuterio ekrane arba vairuotojo akių lygyje esančiame papildomame ekranėlyje.
 
Ratams judesį perduoda „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis, 40% variklio sukimo momento tenka priekiniams ir 60% - galiniams ratams. Sukibimą su keliu nuolat stebi ir esant reikalui suveikia selektyvinio judesio paskirstymo sistema, neleidžianti ratams praslysti. Papildomai važiuoklėje gali būti sumontuotas sportinis diferencialas.

Abejuose „Audi“ modeliuose yra adaptyvinė ratų pakaba su aktyviais reguliuojamo standumo amortizatoriais. Ji reguliuoja automobilio aukštį (greitai važiuojant yra galimybė pažeminti kėbulą 20 mm) ir amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų (fiksuotas nustatymas) arba automatiškai, t.y., priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.


Papildomai galima sumontuoti padidinto sportiškumo RS pakabą plus su DRC sistema. Dar viena papildoma galimybė – adaptyvinis dinaminis vairo stiprintuvas, automatiškai parenkantis stiprinimo laipsnį priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.

Daugybė sportinių ir komforto funkcijų „pasiskolinta“ iš „Audi R8“ superautomobilio. Čia ir panašų valdymo priemonių rinkinį turintis daugiafunkcinis vairaratis, ir automobilio parametrų suderinimas vienu mygtuko paspaudimu, ir grynai lenktyninės borto kompiuterio funkcijos.
 
Abu naujieji performance modeliai komplektuojami 21 colio lengvo lydinio ratlankiais. „RS 6 Avant performance“ „apautas“ 285/30, o „RS 7 Sportback performance“ - 275/30 dydžio padangomis. Visi iš vidaus ventiliuojami stabdžių diskai yra svorį taupančios banguotos formos. Papildomai galima užsisakyti dar lengvesnius keraminius stabdžių diskus. ECS elektroninio stabilumo pakete yra specialus sportinis režimas ir atjungimo lenktynėms funkcija.


Naujųjų „RS performance“ modelių išorė išsiskiria pakeistos formos bamperiu su didesnėmis oro įsiurbimo kiaurymėmis, masyviu galiniu bamperiu su difuzoriumi, korinės struktūros oro įsiurbimo kiaurymių grotelėmis ir pabrėžtinai akcentuotais slenksčių antdėklais.

Naujųjų „Audi RS 6 Avant performance“ ir „Audi RS 7 Sportback performance“ salono dekoratyviniai ir spalviniai sprendimai puikiai suderinti su kėbulo spalva. Įspūdingos odinės sportinės sėdynės papuoštos kontrastingų spalvų siūlėmis. Papildomai galima užsisakyti RS apdailos paketą.

„Audi RS 6 Avant performance“ Vokietijoje kainuos 117000 eurų, o „Audi RS 7 Sportback performance“ dar kiek daugiau - 121,700 eurų.

Tikimasi, kad į pardavimo salonus abu modeliai atriedės jau lapkričio pradžioje.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi RS 6
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt