Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-09-09
„Berner Rally Elektrėnai 2024“ šeštąjį kartą nugalėjo Vaidotas Žala
Savaitgalį Elektrėnų, Trakų ir Kaišiadorių apylinkėse jubiliejinį 10-ą kartą vyko Lietuvos ralio čempionato etapas. Vaidotas Žala, ekipaže važiavęs su Ivo Pūkiu čia laimėjo jau šeštą kartą.
Dešimtąjį kartą vykstančios lenktynės į Elektrėnus sutraukė rekordinį dalyvių kiekį: iš viso per kalvotą regioną išraizgytais vieškeliais bandė skrieti net 102 ekipažai. Organizatoriai surinko keturis ilgus ir sudėtingus greičio ruožus, kuriuos dalyviams teko kartoti po du kartus. Penktadienį, po trasų susirašymo ne vienas vairuotojas ir šturmanas pakėlę antakius linksėjo, kad tai – vieni įdomiausių ir sudėtingiausių greičio ruožų čempionate. Vieni neslėpė, kad jų bijojo, kiti – važiuodami per iškilmingo atidarymo arką nekantravo išbandyti savo jėgas juose. Iš viso, kartu su finaliniu, devintuoju greičio ruožu Elektrėnų gatvėmis dalyviams teko įveikti kiek daugiau nei 250 km, iš kurių 105 – sportiniu režimu. Greičiausi „Berner Rally Elektrėnai“ buvo Vaidotas Žala ir Ivo Pūkis, važiavę su „Škoda Fabia RS Rally2“ automobiliu. Visą lenktynių distanciją jie įveikė per 55 min ir 49.64 sek. Iš karto už jo – kova dėl Lietuvos ralio čempionų titulų. 24-iomis sekundėmis nuo Vaido atsiliko Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas, važiavęs „Škoda Fabia R5“ automobiliu. Antroji vieta jiems svarbi: Žala dėl avarijų pirmuose etapuose iš kovos dėl čempiono titulo iškrito, šiam ekipažui svarbu laikyti visus už savęs, nes jie – čempionato lyderiai. Artimiausias varžovas Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu šiame ralyje liko treti, nuo lyderių atsilikę 1:05.09. Ketvirti – Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčiu, penketuką užbaigė Nedas Radišauskas su Justu Vičiūnu. Visas penketukas važiavo „Rally 2“ kategorijos „Škoda Fabia“ automobiliais, ir varžėsi LARČ2 kategorijoje. Tokiu automobiliu asfaltinį greičio ruožą mieste Elektrėnų mero G. Ratkevičiaus taurei laimėti greičiausiai pravažiavo lenkų Arono Domžalos ir Szymono Gospodarczyk ekipažas. Tarp dviem ratais varomų automobilių greičiausi savo pačių nuostabai buvo gana silpnu BMW tiesiog skrieję Emilis Kucka su Artūru Laukiu, visą distanciją įveikę per 1 val. ir 58 sek. Už tai jie pasiėmė pereinamąją taurę. Galingesnius dviem ratais varomus automobilius vairavę varžovai finišo nepasiekė. Martynas Samsonas patyrė gedimą, o estas M. Tammoja vertėsi. Kucka laimėjo LARČ9 įskaitą. Už jo čia liko tokiais pačiais automobiliais važiavę Markas Buteikis ir Klaudas Bučinskas. LARČ1 įskaitoje laimėjo Linas Vaškys su Laurynu Paškevičiumi, važiavę „Škoda Fabia SRT Proto 02“ automobiliu. Bendroje įskaitoje jie 8-ti. Antras – Deividas Gezevičius. LARČ3 įskaitoje triumfavo svečiai iš Lenkijos su „Rally 3“ kategorijos automobiliais. Laimėjo T. Abramovski, antroje vietoje – A. Rzeznik, trečioje – lietuvių Petro Šaučiūno ir Žilvino Juršio ekipažas. LARČ4 klasėje laimėjo greičiausias „Junior“, jaunių atstovas, dar neturintis teisės vairuoti. Aras Kvedaras su Karoliu Gedgaudu lėkė „Peugeot 208“ automobiliu. Antras – M. Bartkuvėnas, trečias – J. Brokorius, abu lenktyniavę „Ford Fiesta Rally4“ automobiliais. LARČ5 įskaitoje, kurioje dalyviai važiuoja su N5 technika greičiausias buvo „Volkswagen Polo“ vairavęs Giedrius Firantas, kuriam stenogramą šį etapą skaitė Matą Valiulį pakeitęs Aras Kalėda. Antroje pozicijoje – broliai Buivydai su „Ford Fiesta“, trečias – P. Beniušis su „Citroen C3“. LARČ6 kategorijoje, nepaisant gerokai aplamdyto kėbulo pergalę pasiekė Vaidotas Paškevičius su Kamile Kazickaite. Antroje vietoje M. Vėgėlė, treti – šeimyninis Čapkauskų ekipažas. Visas trejetukas važiavo „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliais. LARČ7 įskaitą, kurioje kolektyvias lenktyniauja BMW automobiliais, laimėjo J. Aukštuolis, antroje – T. Balaišis, trečioje – E. Griškus. LARČ8 įskaitoje triumfavo latvis R. Trūps su „Honda Civic Type-R“, antroje vietoje liko M. Dainys su „Volkswagen Polo“. Istorinių automobilių įskaitoje nei vienas ekipažas nepasiekė finišo. Elektrėnuose žiūrovai taip pat galėjo stebėti ne vien automobilius, bet ir per tramplynus itin įspūdingai šokinėjančius bagius, kurių čia startavo net 9. SSV klasėje laimėjo A. Juodvalkis, antroje vietoje – E. Malinovskis, trečias – I. Udra. Lietuvos ralio čempionato sezone „Berner Rally Elektrėnai“ buvo 5-asis, priešpaskutinis etapas. Tuo tarpi finalines savo lenktynes čia važiavo Lietuvos ralio sprinto čempionato dalyviai. Jiems reikėjo įveikti visus žvyrinius greičio ruožus, tiesa, tik po 1 kartą, kai A lyga juos kartojo po du kartus. Sprinto bendroje įskaitoje pergalę iškovojo Adomas Petrovas su Audriumi Šošu, važiavę „Ford Fiesta N5“ automobiliu. Jie pusšimčio kilometrų distanciją įveikė per 30 min, 21.73 sek. Antroje vietoje – D. Sukackas su BMW, trečioje – G. Stalerūnas, taip pat su BMW. Petrovas su Šošu laimėjo Open įskaitą, Sukackas – 2WD. SGC-2 klasėje pergalę šventė „Opel Astra“ važiavęs M. Drumžlys, SGC3 – su BMW lėkęs M. Gurkšnys. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas