Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-05-09
BMW iX3 – revoliucija elektromobilių segmente

BMW iX3 – revoliucija elektromobilių segmente
Tarptautinėje Pekino automobilių parodoje pristatytas naujasis BMW iX3. Kaip sako bavarai, tai SAV (sports activity vehicle), o visas likęs pasaulis juos vadina SUV (sports utility vehicle). Tačiau kad ir kaip bebūtų, tai yra pirmasis šio gamintojo elektra varomas kompaktinis krosoveris. Ir jis turėtų neblogai sudrebinti visą elektromobilių rinką. Tiesa, kol kas pristatyta tik koncepcija, tačiau net neabejojama, kad jau greitai ji virs serijinės gamybos automobiliu.

Koks šiandien yra elektromobilis? Tiksliau, daugelis jų? Greiti bėgėjantis iki 100 km/val., tačiau mažai nuvažiuojantys viena įkrova ir todėl nelabai praktiški. Bei nedideli, labiau tinkami miestui, o ne kelionėms už jo. 

Arba labai brangūs, turintys dideles baterijas ir galintys nuvežti toli – kaip „Tesla“ ar „Jaguar“. O dabar prie jų prisijungia ir BMW. Tačiau bavarų kūrinys yra mažesnis krosoveris nei „Tesla Model X“ ar „Jaguar I-Pace“, tad turėtų ir kainuoti mažiau – tikrai ne 100 tūkstančių. Ir būti prieinamas kur kas didesnei pirkėjų masei.

Elektromobilis nereiškia, kad reikia atsisakyti esminių įmonės vertybių – tai BMW jau įrodė su i3, kuris yra mažytis miesto vijurkas ir atrodo nelabai patraukliai, tačiau iki 100 km/val. bėgėjasi per maždaug 7 sekundes. O tai rezultatas, kuriuo būtų patenkinti 99 procentų automobilių vairuotojai. Tad ir kurdami iX3 bavarai pasistengė nepamiršti „fun to drive“ kriterijaus.

iX3 montuojamas elektrinis variklis, kuris pasiekia 270 AG – tai daugiau nei „BMW X3 xDrive30i“ ar „xDrive30d“. Daugiau „arklių“ turi tik X3 M40i – galingiausias gamos modelis. Kiti parametrai dar neatskleidžiami.

Kita gera naujiena – net 70 kWh talpos baterija. Ji, remiantis naująja realaus važiavimo WLTP (Worldwide Harmonised Light-Vehicle Test Procedure) testavimo metodika, leis BMW iX3 įveikti apie 400 kilometrų viena įkrova. O tai Lietuvoje – jau pakankamas atstumas. Galų gale, šis elektromobilis galės būti kraunamas net 150 kW galia – tai leis tokią talpią bateriją papildyti vos per 30 minučių. Tiesa, toks greitas įkrovimas Lietuvoje kol kas neįmanomas ir vargu ar tokiu artimiausiais metais taps.

Teigiama, kad BMW serijinę naujojo iX3 gamybą pradės dar šiemet kartu su „Brilliance Automotive“ Kinijos mieste Šenjange. Kinijoje pagamintas BMW? Taip, tačiau jis bus skirtas tik vietos rinkai ir į Europą nekeliaus. Bent jau kol kas. Nors BMW apie tai dar nekalba, būtų didelė staigmena, jeigu elektrinis krosoveris liktų tik Kinijos rinkai – Europa, galima neabejoti, šį naujojo segmento pionierių graibstytų tarsi karštas bandeles.
 
Susiję straipsniai
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas vos 151 km įveikiantis Model 3 Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas v 
Visi „Volkswagen“ elektromobiliai galės gelbėti kitus išsikrovusius elektromobilius! Visi „Volkswagen“ elektromobiliai galės gelbėti kitus išsikrovusius  
Kiek kilometrų tarp įkrovimų „Tesla Model 3“ įveikia -30°C šaltyje? Kiek kilometrų tarp įkrovimų „Tesla Model 3“ įveikia -30°C šaltyje? 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt