Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-12-01
Buvęs elektromobilių rinkos lyderis planuoja sugrįžimą - paskelbtas ambicingas planas 2030-iems

Buvęs elektromobilių rinkos lyderis planuoja sugrįžimą - paskelbtas ambicingas planas 2030-iems
„Tesla“ yra elektromobilių rinkos lyderis ir daugeliui turbūt sunku prisiminti, kas juo buvo anksčiau. Tačiau dabar ankstesnio populiariausio elektromobilio gamintojas planuoja sugrįžimą - paskelbtas planas „Ambition 2030“.
 
„Nissan Leaf“ dabar atrodo kaip kompaktiškas ekonomiškas elektromobilis - vienas iš daugelio. Tačiau dar visai neseniai tai buvo perkamiausias elektromobilis pasaulyje. Po to nutiko „Tesla“ ir apie „Nissan“ elektromobilių pasaulyje girdime retai.
 
Tai gali pasikeisti - kompanijos planas „Ambition 2030“ skelbia įdomius tikslus. Jau 2026 metais „Nissan“ nori, kad 75 % kompanijos pardavimų Europoje sudarytų elektrifikuoti automobiliai - įkraunami hibridai ir elektromobiliai. Japonijoje tas skaičius tuo metu turėtų siekti 55 %, Kinijoje - 40 %. Iki 2030-ųjų „Nissan“ ketina pristatyti 15 naujų elektromobilių modelių ir kelis konceptinius automobilius matote šio straipsnio iliustracijose.
 
 
„Chill-Out“
©Gamintojo nuotrauka

Žinoma, tokie tikslai nepasiekiami savaime. „Nissan“ į elektrifikaciją investuos 2 trilijonus jenų - 15,6 milijonus eurų. Didelė investicijų dalis yra nukreipta į baterijų gamybą - 2026-aisias kompanija nori pasiekti 52 GWh baterijų gamybos apimtis, 2030-iais - 130 GWh.
 
Savaime aišku, pagrindinė paskata persiorientuoti į elektromobilius yra nauji griežti reikalavimai ir pasikeitę pirkėjų poreikiai. Tačiau „Nissan“ pabrėžia ir būtinybę spręsti aštrėjančią klimato krizę. Iki 2030-ųjų „Nissan“ planuoja 40 % sumažinti su gamyba susijusias emisijas.
 

 
„Hang-Out“
©Gamintojo nuotrauka

Įdomu, kad „Nissan“ planuoja jau 2024 metais paleisti kietojo būvio baterijų gamybą. Tai - tikriausiai ambicingiausia šio plano dalis. Kietojo būvio baterijos pasižymi didesniu energijos tankiu, trumpesniu įkrovimo laiku, ilgaamžiškumu. „Nissan“ planuoja, kad jau 2028 metais į gatves išriedės automobiliai su kietojo būvio baterijomis.
 
Savaime aišku, „Ambition 2030“ pavadintas planas yra labai ambicingas. Kita vertus, sunku pasakyti, ar „Nissan“ nevėluoja. „Leaf“ ir dabar yra populiarus elektromobilis, bet atrodo, kad „Nissan“ reikės technologinio šuolio, kad sugrįžtų į elektromobilių rinkos viršūnes.

 
„Surf-Out“
©Gamintojo nuotrauka

Tarp „Nissan“ parodytų koncepcijų yra keli įdomūs modeliai. „Surf-Out“ yra kompaktiškas, trumpas pikapas su centrine vairuotojo pozicija. Sprendžiant iš jo išvaizdos, jis bus skirtas aktyvaus laisvalaikio mėgėjams. „Hang-Out“ demontruoja autonomines ambicijas - jame nėra vairo.
 
Tuo tarpu „Max-Out“ bus greitas sportinis automobilis su nuimamu stogu. Taigi, „Nissan“ galvoja ir apie entuziastus.

 
„Max-Out“
©Gamintojo nuotrauka

„Nissan“, beje, planuoja, kad ateityje elektromobiliai stipriai pigs. Aišku, tai - lengva prognozė, turint omenyje, kaip greitai krenta technologijų kaina. Tačiau kai kuriose JAV dalyse po elektromobilių populiarinimui skiriamos paramos „Leaf“ ir taip yra pats pigiausias arba vienas iš pigiausių automobilių.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas vos 151 km įveikiantis Model 3 Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas v 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt