Markės
1168 iš 1765
Nissan Leaf, (ZE1) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.017% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin technologiškas
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
  • Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2021-10-25
2021 Nissan Leaf Acenta 40kwh
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera kaina ir gera komplektqvija, patikimas
Nepatogiis sedynes
Labai geras, bet ne tobulas, automobilis. Paprastas valdymas ir patikimumo pojutis vaziuojant. Nuvaziavus tik 16000km siuo automobiliu, pastebėjau: Iveikiamas atstumas vienu ikrovimu anot gamintojo yra 270km, teoriskai galima nuvaziuot ir 300km iskraunat 100proc, bet nemanau kad kas vazines siuo automobiliu iki 0 proc zymos. Praktiskai Iveikiamas atstumas tarp krovimu yra mazesnis. Saugodamas baterija dazniausiai kraunu nuo 20proc iki 80proc, taigi naudoju 60proc baterijos. Normaliu rezimu galima iveikti 160km nekraunant baterijos iki 100proc. Manau kad butu galima ir 80 proc krov cikla naudoti, manau kad nebutu labai pakenkta baterijai pvz nuo 10 iki 90proc.( Apie 215 km esant geroms oro salygoms) ,tolimesnems keliones galima krauti iki 100proc. Bet... iveikiamas atstumas prikrauso nuo vaziavimo stiliaus ir mazeja krentant oro temperaturai, del naudojamo salono sildymo ir prastenio energijos perdavimo esant zemai aplinkos temperaturai. Ziema nuo 90 proc iki 10 proc manau realu 150 km ir maziau. Tolimoms kelionems nera tinkamas(imanoma turint daug laiko ir gerai planuojant), bet kasdieniam vazinejimui labai geras automobilis daugeliui zmoniu nes mazai kas kasdien nuvaziuoja virs 150km. Salone daug plastiko, bet tas visai netrukdo, patinka issore ir vidus sio automobilio. Surinkimo kokybe galetu buti geresne, pastebejau kad panele sumontuota truputi kreivai. Durys galetu uzsidaryti lengviau. Papildomi purvasaugiai kuriuos uzsakiau manau kad yra nereikalingi, tarp ju ir kebulo renkasi purvas ir mazi akmenukai. Ir didziausias mano atveju minusas, labai nepatogios sedynes, esu apie 1.9m ugio ir jauciu kaip kojos paskausta sedint, del astriu ir kietu krastu. Siaip erdves gana nemazai. Man virs galvos iki lubu dar geras sprindis, tad teoriskai galetu ir aukstenis zmogus važiuoti siuo automobiliu, bet as to nerekomenduoju. Vietos automobilyje yra pakankamai mano reikmems, vezimelis bagazineje su pora krepsiu is parduituves ir dvi vaikiskos kedutes gale. Pliusai: Patikimas mazai prieziuros reikalaujantis automobilis. Salone jautiesi kaip iprastame automobilyje (spydometras, valytuvu svirtis, o ne vien lieciamas ekranas per kuri viskas valdoma kaip Tesla model 3). Galimybe vaziuoti naudojant biena pedala. Minusai: netobula surinkimo kokybe, nepatogios sedynes man ir manau aukstesniems nei 1.80 m znonems. Servisas kas 30k km arba kasmet Pabaigai, labai geras tylus, dinamiskas, pigus eksploatuoti automobilis geriausiai tinkamas kasdieniam vazinejimui (i darba, mokykla bureli ar parduotuve) ne toks geras ilgoms kelionems, sedynes ir surinkimo kokybe galetu butu geresne, patikimas, nereikalaujantis daug prieziuros automobilis, turintis pakankamai vietos nedideliai seimai. Automobilio sildyma ir krovima galima valdyti programele, taciau noretusi daugiau funkciju. Stiprus 8 (10baleje systemoje).
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini   Pixo  
  Maži  MicraMicraMicraMicra
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė 200 SX200 SX200 SX   
 100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
  Visureigiai  Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
  Komerciniai   NV200
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt