Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-04-23
Buvęs „Tesla“ inžinierius: kodėl 1800 AG pasikinkęs "Lucid Air" bus kur kas geresnis už "Model S"

Buvęs „Tesla“ inžinierius: kodėl 1800 AG pasikinkęs
 
Prieš pradėdami ginčytis atsiminkite, kad būtent šis vyras sukūrė „Tesla Model S“ elektromobilį, tad tai nėra dar vienas eilinis veikėjas, teigiantis visiems jau pabodusią frazę – „aš padarysiu geresnį elektromobilį nei Tesla“. Peteris Rawlinsonas žino ką kalba.
 
„Tesla“ tapo elektromobilių sinonimu ir visos naujos kompanijos bei elektromobilius kuriantys žmonės iškart taikosi į šį gamintoją.
 
Viešai teigia, kad pagamins geresnį elektromobilį nei „Tesla“, tačiau realiai niekam to taip ir nepavyko padaryti. Aišku, vien kalbėjimas, kad padarysi geriau nei „Tesla“ – jau atkreipia visuomenės dėmesį, o tuo pačiu ir potencialių investuotojų. Kai kada tai ir yra pagrindinis artimiausias tikslas.
 
Visgi, Peteris Rawlinsonas nėra eilinis personažas su plačia gerkle. Jis yra Kinijos ir JAV bendros „Lucid Motors“ kompanijos generalinis direktorius ir tuo pačiu techninis direktorius.
Jis gerai žinomas ir dėl to, kad buvo vyriausias „WhiteStar“ projekto inžinierius, kurio galutinis rezultatas yra vienas populiariausių elektromobilių pasaulyje – „Tesla Model S“.
 
Naujausiame „Motortrend“ interviu Peteris Rawlinsonas teigia, kad „Lucid Air“ elektromobilis bus geresnis už „Model S“. Kur kas geresnis.
 
Yra priežasčių tikėti, kad Peteris Rawlinsonas žino ką kalba. Juk jis sugebėjo sukonstruoti „Model S“ elektromobilį, tad patirties šioje srityje turi milžinišką bagažą.
 
Pasak Rawlinsono, „Lucid Air“ bus trimis varikliais aprūpintas ir 1800 „arklius“ pasikinkęs žvėris. Dabartinis baterijų paketas leidžia pasiekti 1100AG ir ant kiekvienos ašies turime po elektros variklį.
 
„Model S“, kaip ir „Model 3“ bei „Y“ elektromobiliai turi indukcinius ir nuolatinio magneto variklius, o „Lucid Air“, kaip ir „Porsche Taycan“, ant abiejų ašių naudoja sinchroninius elektros variklius.
 
Anot Rawlinsono, tai leidžia sumažinti nuostolius. O jei negana ir to, tai inžinierius patvirtino, jog jų elektromobilis turi „galios bloką, kurio galios tankis siekia 16,7 kW/l“.
 
Rawlinsonas teigia, kad tokio rezultato dar nėra pasiekęs nei vienas elektromobilių gamintojas, net ir „Tesla“. „Lucid Motors“ jau įrodė, kad „Lucid Air“ vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 644 km.
 
„Lucid Air“ naudoja MOSFET keitiklį, kurį inžinierius įvardija, kaip moderniausią įrenginį rinkoje, o elektromobilio elektros sistema veikia 900V įtampoje, kas leis elektromobilį įkrauti labai greitai.
 
Aukšta įtampa gali kelti susirūpinimą dėl saugumo. Ypač patiems pirmiesiems „Lucid Air“ pirkėjams, tad šiuo klausimu kompanijai reikės pasistengti visus įtikinti, kad sistema yra 100 proc. saugi.

Bjaurioji elektromobilių pramonės pusė
 
Ironiška, bet Peteris Rawlinsonas ir vėl susiduria su didžiuliu spaudimu. Tik kai dirbo „Tesla“ kompanijoje, jam teko turėti reikalų su „senaisiais benzininio variklio gerbėjais“, o dirbant „Lucid Motors“ situacija yra panaši, tik kritikos lavina ateina iš „Tesla“ gerbėjų.
 
„Patiriu deja vu jausmą ir atrodo, kad istorija kartojasi. Lucid atakuojama Tesla gerbėjų. Dabar Tesla fanai elgiasi, kaip tie senieji benzino gerbėjai. Retorika labai panaši“, - tvirtina Peteris Rawlinsonas.
 
Ir reikia pripažinti, kad šiuo klausimu Peteris Rawlinsonas yra visiškai teisus. Tiek Lietuvoje ir ypatingai dideles elektromobilių gerbėjų bendruomenes turinčiose šalyse pastebimi toli gražu ne patys šilčiausi santykiai tarp skirtingų elektromobilių gerbėjų stovyklų. Ir kai užsidegė „Porsche Taycan“ – aršiausi „Tesla“ fanai iš to juokėsi ir tyčiojosi.
 
Gaila, kad Peteris Rawlinsonas, „Lucid Motors“ įkūrėjas ir žmogus padėjęs „Tesla“ kompanijai tapti tokia, kokia yra šiandien – susiduria su bjauriausia elektromobilių pasaulio dalimi.
 
Na, bet visos kalbos ir „Tesla“ gerbėjų atakos gali labai greitai baigtis, kai pasaulį išvys naujieji „Lucid Air“ elektromobiliai. Planuojama, kad pirmieji modeliai Europą turėtų pasiekti kitų metų rudenį ir jų kaina prasidės nuo 75 000 eurų. Štai tada ir matysime kas yra kas.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
„1000 pasaulio stebuklų“ herojai leidosi į kelionę: „Turkija per graži gulėti prie baseino“ „1000 pasaulio stebuklų“ herojai leidosi į kelionę: „Turkija per gra 
„Volkswagen“ pristatė septynvietį elektrinį „ID.Buzz“ mikroautobusą „Volkswagen“ pristatė septynvietį elektrinį „ID.Buzz“ mikroautobusą 
Naujos technologijos ir dar daugiau komforto: „Volkswagen“ pristato naująjį „Touareg“ Naujos technologijos ir dar daugiau komforto: „Volkswagen“ pristato  
Beveik 70 metų partnerystės: Land Rover Defender 130 tarnaus D.Britanijos Raudonajame Kryžiuje Beveik 70 metų partnerystės: Land Rover Defender 130 tarnaus D.Brita 
„Honda“ pristatė du naujus visureigius: prekybą pradės dar šiais metais „Honda“ pristatė du naujus visureigius: prekybą pradės dar šiais met 
„Land Rover“ pristatė naująsias „Defender“ versijas „Land Rover“ pristatė naująsias „Defender“ versijas 
Pristatytas pirmasis visiškai elektrinis „Maybach“ modelis Pristatytas pirmasis visiškai elektrinis „Maybach“ modelis 
75 metų jubiliejaus proga „Porsche“ pristatys naujausią kabrioletą – „718 Spyder RS“ 75 metų jubiliejaus proga „Porsche“ pristatys naujausią kabrioletą – 
Ar naujas automobilis gali tapti investicija? Ar naujas automobilis gali tapti investicija? 
Pristatytas riboto leidimo klasikinis „Land Rover Defender Works V8 Islay Edition“ Pristatytas riboto leidimo klasikinis „Land Rover Defender Works V8  
Lietuvoje debiutuoja pirmasis BMW M serijos automobilis su elektrifikuota pavara – „BMW XM“ Lietuvoje debiutuoja pirmasis BMW M serijos automobilis su elektrifi 
Paaiškino, kokie automobiliai atrodo gerai ir kaip tai įvertinama objektyviai Paaiškino, kokie automobiliai atrodo gerai ir kaip tai įvertinama ob 
PVM lengvata ir „premium“ klasės automobiliai – suderinama ar teks palaukti? PVM lengvata ir „premium“ klasės automobiliai – suderinama ar teks p 
Visureigių viršūnėje – su 707 AG: beprotybė ar praktiškas sprendimas visiems gyvenimo atvejams? Visureigių viršūnėje – su 707 AG: beprotybė ar praktiškas sprendimas 
Paskutinė galimybė įsigyti tokį „Bentley“, kurio jau niekada nebus Paskutinė galimybė įsigyti tokį „Bentley“, kurio jau niekada nebus 
Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų autom 
„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė „Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido din 
Minėdama „Land Rover“ 75-metį „Lego“ sukūrė klasikinio „Defender“ rinkinį Minėdama „Land Rover“ 75-metį „Lego“ sukūrė klasikinio „Defender“ ri 
BMW išleis vandeniliu varomą visureigį – „BMW iX5 Hydrogen“ BMW išleis vandeniliu varomą visureigį – „BMW iX5 Hydrogen“ 
Mazda MX-30 hibridas sugriežtintuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią įvertinimą Mazda MX-30 hibridas sugriežtintuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt