Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-02-23
„Daihatsu Rocky“ nuveš bet kur
![]() Asfaltui padengiant vis daugiau kelių, didelių visureigių pranašumai nyksta. Greitkelyje kur kas maloniau keliauti šiuolaikiniu krosoveriu ar universalu nei klasikiniu bekelės galiūnu kaip „Toyota Land Cruiser“. Juolab kad jų kaina gerokai didesnė nei to paties krosoverio ar universalo – net ir dvidešimties metų visureigis kainuos kelis tūkstančius eurų, o turbūt dar tokią pačią sumą reikės iškart sukišti į jo remontą.
Tačiau ne visi pravažumu pasižymintys automobiliai yra labai brangūs – kompromisus su kasdieniu komfortu jie siūlo kitose vietose. Automobilis tikrai nėra tas, kuriuo būtų smagu keliauti greitkelyje, tačiau kaina – 1 200 Eur – leidžia jį paversti antru automobiliu, kuris naudojamas tik laisvalaikiu. Sunku būtų įsivaizduoti geresnį automobilį kelionėms į bekelės varžybas ar ralius – tiek vasarą, tiek žiemą (su sąlyga, kad užmontuotos geros padangos) tokiam „Daihatsu“ nekils problemų nuvažiuoti į bet kurį šalies tašką. Keturi varantys ratai, blokuojami tiltai, patikimas dyzelinis variklis, didelė prošvaisa – ko daugiau reikia norint pasismaginti? Nebent vadinamosios „gervės“ – prietaiso, leidžiančio dar drąsiau jaustis bekelėje, kur tik yra medžių ar kitų tvirtų objektų. „Daihatsu Rocky“ (dar žinomas „Feroza“ ir „Sportrak“ vardais) buvo gamintas 1989-1998 metais. Jis buvo parduodamas visame pasaulyje ir pamėgtas už kompaktiškumą bei didžiulį pravažumą. Prieš porą dešimtmečių buvę populiarumo viršūnėje, dabar tokie visureigiai – turintys dvejas duris, itin aukštą prošvaisą ir keturis varančius ratus – praktiškai išnyko, tik „Suzuki“ ir „Jeep“ dar gamina kažką panašaus. Nedideli džipai yra itin vertinami bekelės gerbėjų, nes jie pasižymi didesniu pravažumu už didžiuosius „Toyota Land Cruiser“ ar „Land Rover Discovery“. Jų prošvaisa gali būti tokia pati, tačiau ilga ratų bazė važiuojant per dideles duobes ar akmenis kiša koją – čia tokių mažylių kaip „Rocky“ privalumai pasireiškia visu gražumu. Beje, šioje vietoje žiba ir tokie automobiliai kaip „LADA Niva“. |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas