Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-04-29
Elegantiškas, efektyvus, evoliucinis: naujas „Audi A3 Limousine“

Elegantiškas, efektyvus, evoliucinis: naujas „Audi A3 Limousine“
 
Antroji visame pasaulyje itin populiaraus „Audi“ modelio „A3 Limousine“ karta – jau čia. Kompaktinis keturių durelių sedanas yra skaitmeninis ir visiškai junglus – nuo multimedijos iki vairuotojo pagalbinių sistemų. Po elegantišku kėbulu esančios naujos pavaros ir atnaujinta pakaba užtikrina ypatingą vairavimo patirtį, kuri yra tiek pat efektyvi, kiek ir dinamiška. 

Naujas „A3 Limousine“ atrodo sportiškai ir elegantiškai. Palyginti su pirmtaku, jis yra 4 centimetrais ilgesnis (4,50 m), o atstumas tarp ašių liko nepakitęs. Plotis padidėjo 2 centimetrais iki 1,82 m, taip pat jis yra 1 centimetru aukštesnis (1,43 m). Šie pokyčiai padidino saloną – dabar priekyje aukštis dėl žemiau sumontuotos vairuotojo sėdynės yra 2 centimetrais didesnis, taip pat padidėjo salono plotis. 425 l talpinančios bagažinės dydis liko nepakitęs.

Galingas ir elegantiškas eksterjeras

Priekyje dominuoja korio rašto vientisos grotelės, iš šonų sujungtos su įspūdingais priekiniais žibintais . Geriausi gamos modeliai turi „Matrix LED“ technologiją su skaitmeninėmis dienos šviesomis. Jos sudarytos iš penkiolikos LED segmentų, kurie gali būti aktyvuoti atskirai ir skirtingoms A3 sedano versijoms suteikti išskirtinę išvaizdą. Sedano šoninė kėbulo linija tęsiasi iki pat galinio buferio, taip pabrėžiant modelio ilgį – 15 centimetrų didesnį nei „Sportback“ – ir suteikia elegantišką išvaizdą.

Dinamiškas kėbulas

Geresnę aerodinamiką lėmė aukštesnė, palyginti su pirmtaku, galinė dalis, taip pat didesnis difuzorius. Tai užtikrino, kad naujo A3 sedano su 2.0 TDI 110 kW (150 AG) varikliu aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia Cd 0,25, o tai yra 0,04 Cd daugiau nei pirmtake. Aerodinamiką pagerino ir grotelėse esančios reguliuojamos oro įsiurbimo angos su dviejų padėčių elektrinėmis sklendėmis, kurios pagal poreikį reguliuoja patenkančio oro srauto kiekį.  


Orientuotas ir skaitmeninis prietaisų skydelis

Visas „A3 Limousine“ prietaisų skydelis yra orientuotas į vairuotoją. Tai apima tiek salono dizainą, tiek ir ekranus su valdymo elementais, todėl centrinė dalis su 10,1 colio įstrižainės MMI liečiamuoju ekranu yra šiek tiek pakreipta į vairuotoją. Net ir baziniame modelyje priešais vairuotoją esantis prietaisų skydelis yra skaitmeninis, kuris „Audi virtual cockpit plus“ versijoje siekia 12,3 colio įstrižainę. Papildomai galima užsisakyti ir projekcinį ekraną.

Itin junglus: nuo multimedijos sistemos iki pagalbos vairuotojui

Geriausia „A3 Limousine“ multimedijos gamoje yra „MMI Navigation plus“ sistema, naudojanti trečios kartos „MIB 3“ modulinę platformą. „MIB 3“ pasižymi dešimt kartų didesne nei pirmtako sparta ir automobilyje užtikrina „LTE Advance“ ryšį. „MMI Navigation plus“ siūlo daug standartinių „Audi connect“ paslaugų, apimančių informaciją apie eismą realiu laiku, naujienas, taip pat tokią papildomą informaciją kaip vietų vaizdai, darbo laikas ir vartotojų atsiliepimai apie dominančius objektus.

Be to, siūlomos ir „Car-to-X“ paslaugos, kurios naudoja „Audi“ parko debesijos duomenis. Jos praneša apie pavojingas vietas arba greičio apribojimus, taip pat padeda rasti laisvas stovėjimo vietas pakelėje. Išlipus iš automobilio, „myAudi“ programa toliau tęsia navigaciją išmaniajame telefone, taip leidžiant vienu kartu pasiekti reikiamą tikslą. 

Taip pat „A3 Limousine“ yra susietas su telefonu per „Audi smartphone“ aplinką, kuri MMI sistemoje „iOS“ ir „Android“ telefonus integruoja naudojant „Apple Car Play“ ir „Android Auto“ sąsajas. Be to, „A3 Limousine“ galima atrakinti ir užrakinti, naudojant „Android“ telefoną su „Audi connect key“ programa. Nustatymuose galima pasirinkti iki šešių skirtingų profilių, kurie apima sėdynių, klimato kontrolės ir multimedijos sistemos nustatymus.


Didelis junglumas užtikrina ir itin efektyviai veikiančias vairuotojo pagalbines sistemas. „Audi pre sense front“ sistemoje už priekinio veidrodėlio sumontuota vaizdo kamera veikia kartu su priekiniu radaru, apsaugant nuo eismo įvykių ar sumažinant jų pasekmes. Prisitaikantis greičio palaikymas, esantis didesnės klasės automobiliuose, palaiko važiavimo atstumą ir kryptį. Efektyvumo asistentas praneša kada verta atleisti akceleratorių, tam naudodamas ir navigacijos sistemos duomenis. Netrukus po modelio debiuto bus siūlomos ir tokios itin mieste praverčiančios sistemos kaip perspėjimas apie pavojų išlipant, pagalba važiuojant sankryžose ir aplinkinio vaizdo kameros. 

Debiutas su trimis varikliais: pavaros 

Pradžioje naują „A3 Limousine“ bus galima rinktis su vienu iš dviejų TFSI varikliu arba TDI motoru. Visus juos jungia viena savybė – didelis efektyvumas. „35 TFSI“ – 1,5 litro tiesioginio įpurškimo motoras – pasiekia 110 kW (150 AG) ir galimas dvejose versijose – su naujai sukurta šešių greičių mechanine transmisija arba septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže. 

Be cilindrų atjungimo technologijos, varikliai su „S tronic“ dviejų sankabų transmisija naudoja 48 voltų dalinę hibridinę sistemą. Lėtėjimo metu ji regeneruoja energiją, kuri vėliau iki 50 Nm padidina variklio sukimo momentą jam pajudant ar bėgėjantis esant mažiems sūkiams, taip pat leidžia „A3“ sedanui dažnai riedėti išjungtu varikliu. Ši sistema įprastame režime degalų sąnaudas sumažina iki 0,4 l/100 km. 2.0 TDI 110 kW (150 AG) motoras taip pat komplektuojamas su septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže, kurioje pavaros perjungiamos naudojant „shift-by-wire“ technologiją.

Komfortiškas ir dinamiškas viename: pakaba

Naujo „A3 Limousine“ pakaba sureguliuota užtikrinti sportiškas ir subalansuotas savybes, ir yra dar tiksliau suderinta nei pirmtake. Tikslų veikimą ir greitą reakciją lėmė centrinė dinaminė valdymo sistema, užtikrinanti optimalią visų pakabos komponentų, nuo kurių priklauso amortizacinės savybės, sąveiką. Kaip alternatyva standartinei pakabai galima sportiška pakaba su reguliuojamais amortizatoriais. Ši siūlo itin platų veikimo diapazoną nuo itin komfortiško važiavimo iki labai tikslaus valdymo. Taip pat dinaminė „Audi drive select“ sistema vairuotojui leidžia pasirinkti skirtingus „A3 Limousine“ pakabos nustatymus.
 
Susiję straipsniai
„Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? „Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? 
Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elektrinis „Tesla Model X 100D“? Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elekt 
 „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „Cayenne Turbo GT“ „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „ 
Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ – gamyba Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ 
„Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgula dalimi „Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgu 
E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia 
Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ 
40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis automobilis 40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis au 
Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klausimų Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klau 
Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modelio versijas Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modeli 
„Tesla Model S Plaid“ jau virto lenktyniniu automobiliu ir pademonstravo neįtikėtiną greitį „Tesla Model S Plaid“ jau virto lenktyniniu automobiliu ir pademonst 
„Fiat 500e” – 2021 metų kabrioletas, skelbia įtakingasis „What Car?“ žurnalas „Fiat 500e” – 2021 metų kabrioletas, skelbia įtakingasis „What Car?“ 
Tesla Model S Plaid jau keliauja pas pirkėjus - ar toks vairas jums dar atrodo kaip gera idėja? Tesla Model S Plaid jau keliauja pas pirkėjus - ar toks vairas jums  
Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios technologijos privalumus Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios tech 
Rudenį pasirodys naujasis „BMW 4 Gran Coupe“ Rudenį pasirodys naujasis „BMW 4 Gran Coupe“ 
Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai? Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai? 
Tarp rudenį pasirodysiančių BMW elektrinių modelių – pirmasis M serijos elektromobilis Tarp rudenį pasirodysiančių BMW elektrinių modelių – pirmasis M seri 
Po E.Musko paminėjimo UFC narve, kovotojas gavo Tesla Model Y - kompanijos gerbėjams tas nepatiko Po E.Musko paminėjimo UFC narve, kovotojas gavo Tesla Model Y - komp 
„Volkswagen“ pristatė naują sportiškų elektromobilių ženklą, pirmasis modelis – „ID.4 GTX“     „Volkswagen“ pristatė naują sportiškų elektromobilių ženklą, pirmasi 
„Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobiliu „Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobil 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt