Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2025-03-09
FORD automobilių gedimai: kaip atpažinti, kada laikas keisti tam tikras dalis?![]() Šiuolaikiniai FORD automobiliai, nors ir pasižymi patikimumu, kaip ir bet kuri technika, laikui bėgant susiduria su natūraliu dalių nusidėvėjimu. Laiku atpažinti pirmuosius gedimų požymius ir pakeisti susidėvėjusias dalis gali padėti išvengti didesnių išlaidų remontui ateityje. Šiame straipsnyje apžvelgsime dažniausiai pasitaikančius FORD modelių gedimus ir aptarsime, kaip juos identifikuoti.
„Focus" modelio tipiniai gedimai „Focus" modelio savininkai dažniausiai susiduria su pavarų dėžės problemomis, ypač automatinės pavarų dėžės „PowerShift" versijose. Pastebėję trūkčiojimą važiuojant, sunkų įsibėgėjimą ar neįprastus garsus keičiant pavaras, turėtumėte nedelsiant pasitikrinti transmisiją. „Stebime, kad po 80-100 tūkst. kilometrų daugeliui Focus savininkų tenka spręsti pavarų dėžės problemas. Dažnai tai prasideda nuo vos pastebimų simptomų, kuriuos vairuotojai ignoruoja, kol problema tampa rimta," – pastebi ilgametis automobilių serviso technikas. „Mondeo" ir „S-Max" silpnosios vietos Šiuose modeliuose dažnai pasitaiko turbokompresorių gedimų. Pirmieji požymiai – sumažėjusi galia, padidėjusios degalų sąnaudos ir specifinis švilpiantis garsas variklio skyriuje. Kita problema – purkštukų gedimas dyzeliniuose variantuose, kurį išduoda netolygus variklio darbas tuščiąja eiga. „Turbokompresorių problemos dažniausiai prasideda nuo alyvos nutekėjimų. Jei pastebite mėlynus dūmus iš išmetimo sistemos arba staigų galios sumažėjimą, geriau nelaukite – laiku pakeistos Ford dalys kainuos ženkliai mažiau nei viso turbokompresoriaus keitimas," – aiškina Vilniaus serviso atstovas. „Fiesta" ir „EcoSport" dažniausiai pasitaikantys gedimai Šių kompaktiškų modelių savininkai dažnai susiduria su sankabos nusidėvėjimu, ypač intensyviai mieste eksploatuojamuose automobiliuose. Sunku perjungti pavaras, vibracijos ar čiaudėjimas – signalai, kad sankaba artėja prie savo tarnavimo laiko pabaigos. Taip pat verta atkreipti dėmesį į elektros sistemos veikimą – neretai „Fiesta" savininkai susiduria su generatoriaus ir starterio problemomis, kurias išduoda sunkiai užvedamas automobilis ar mirksinčios prietaisų skydelio lemputės. „Kuga" ir „Edge" krosoverių silpnosios vietos Šių modelių savininkai turėtų atkreipti dėmesį į pakabos sistemos būklę. Amortizatoriai, svirčių gumos ir stabilizatoriaus traukės – dalys, kurios dažniausiai nusidėvi važinėjant prastesnės kokybės keliais. „Bildesys važiuojant per nelygumus, automobilio „plaukimas" posūkiuose ar nevienodas padangų dilimas – aiškūs signalai, kad reikia tikrinti pakabos būklę," – pabrėžia ekspertas. Ford Transit ir komerciniai automobiliai Komercinių automobilių savininkai dažnai susiduria su išmetimo sistemos gedimais – katalitinis neutralizatorius ir DPF filtras (dyzeliniuose modeliuose) reikalauja ypatingo dėmesio. „Check Engine" lemputė, padidėjusios degalų sąnaudos ar sumažėjusi galia dažnai signalizuoja apie šių sistemų problemas. Kaip išvengti didesnių gedimų? Reguliarus automobilio techninės būklės tikrinimas ir laiku keičiamos nusidėvėjusios dalys – geriausias būdas išvengti rimtesnių gedimų ir didesnių remonto išlaidų. Ekspertai rekomenduoja: ● Neignoruoti net ir mažiausių pokyčių automobilio darbe ● Laikytis gamintojo nurodytų techninės priežiūros intervalų
● Rinktis kokybiškus alyvas ir filtrus
● Periodiškai tikrinti skysčių lygius
„Profilaktika visada kainuoja mažiau nei remontas," – ši automechanikų mantra ypač aktuali FORD automobilių savininkams, norintiems išlaikyti savo transporto priemonę geros techninės būklės ilgus metus. Atsakingas požiūris į automobilio priežiūrą ir laiku pakeistos susidėvėjusios dalys leis ne tik sutaupyti, bet ir užtikrins saugų bei patikimą FORD automobilių eksploatavimą. |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas