Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-12-16
Galios burtažodis: „Ford Performance“
Naujasis „Ford“ padalinys gamins tik sportiškiausius modelius, pradės nuo naujo „Focus RS“. „Ford“ žengia į galios žaidimų aikštelę suvienijusi savo specializuotus padalinius SVT, „Team RS“ ir „Ford Racing“ į globaliai veiksiančią galingiausių automobilių kūrimo laboratoriją „Ford Performance“, kuri iki 2020 metų į pasaulį ketina paleisti net 12 naujų modelių. Puolimą „Ford Performance“ pradės jau sausį vyksiančiame Detroito automobilių salone, kur ketinama paskelbti apie „Ford Mustang Shelby GT350R“, naują super-pikapą „Ford F-150 Raptor“ ir itin slaptą „Ford GT“. Maža to, Detroite ketinama pirmą kartą pristatyti visiškai naują „Ford Focus RS“, kurį koncernas planuoja parduoti visose rinkose.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Ford Focus
„Ford Performance“ būstinė įsikurs Šarlotės mieste JAV, tačiau inžinerijos centrų padalinys turės visuose svarbiausiuose koncernui regionuose. „Ford Performance“ rūpinsis visa „Ford“ sportinių modifikacijų gama – nuo „Fiesta ST“ ir „Focus ST“ iki „Ford GT“. „Ford Focus RS“ - ekstremalus 304 AG galios hečbekas – negaminamas nuo 2009 metų, todėl nenuostabu, kad įvairiausių gandų apie kultinį statusą turintį modelį prisikaupė nedidelis baseinas ir dar šiek tiek. Šią savaitę dalį gandų išsklaidė „Ford“ viceprezidentas Rajas Nairas, patvirtinęs, kad „Focus RS“ tikrai bus, kad jis bus parduodamas visur, ne tik Europoje, kad jis bus automobilis „vairuotojui be kompromisų ir išskirtinis lenktynių trasoje“. Techninių charakteristikų „Ford“ kol kas neatskleidžia, tačiau rinkoje jau kuris laikas sklinda informacija, kad naujojo RS jėgainė bus 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „EcoBoost“ turbininis variklis, jau montuojamas į „Ford Mustang“. Pastarajame šis variklis generuoja 310 AG, tačiau gali būti, kad „Focus RS“ reikmėms variklio galia bus padidinta iki 325 ar net 350 AG. Net ir turėdamas tiek galios, „Focus RS“ gali ir toliau likti varomas priekiniais ratais, nors rinkoje daugėja gandų, kad „Ford“ inžinieriai svarsto keturių varomų ratų variantą. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas