Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-08-03
Neįtikėtina mintis: apkrautuose greitkeliuose sunkvežimiai galės važiuoti kaip troleibusai

Neįtikėtina mintis: apkrautuose greitkeliuose sunkvežimiai galės važiuoti kaip troleibusai
Technologijų kompanijos „Continental“ padalinys „Continental Engineering Services“ ir „Siemens Mobility“ kartu kurs ir gamins sunkvežimiams skirtus srovės imtuvus, dar kitaip žinomus kaip pantografus. Taip bus siekiama labiausiai apkrautuose greitkelių ruožuose naudoti elektros tinklą sunkvežimiams ir žymiai sumažinti CO2 emisijas, sakoma pranešime žiniasklaidai.
 
Šiose atkarpose su elektros laidais sunkvežimiai, turintys elektros pavarą (hibridiniai, vandeniliniai ar naudojantys akumuliatorius), galės važiuoti naudodami virš kelio nutiestos elektros linijos tiekiamą energiją, taip pat įkrauti akumuliatorius.
 
„Keliuose pritaikysime elektrinių traukinių principą, o srovės imtuvai bus kuriami ir gaminami laikantis automobilinių standartų. Šis mūsų kompanijų bendradarbiavimas yra didelis žingsnis link klimatui poveikio nedarančio krovinių pervežimo“, – sako dr. Christoph Falk-Gierlinger, „Continental Engineering Services“ vykdomasis direktorius.
 
„Siemens Mobility“ sukurta „eHighway“ technologija jau yra naudojama, tad dabar svarbiausia sukurti sunkvežimiams pritaikytų elektros imtuvų įrangą, kurią galėtų naudoti gamintojai.
 
„Pervežimai keliais daro itin didelę įtaką klimato kaitai, – sako Michaelis Peteris, „Siemens Mobility“ generalinis direktorius. – Vien tik Vokietijoje pervežimai sudaro trečdalį visų transporto CO2 emisijų, todėl gamintojai ieško skirtingų sprendimų kaip jas mažinti. Mes sukūrėme „eHighway“ technologiją, kuri tinka skirtingas pavaros koncepcijas turintiems sunkvežimiams ir leidžia važinėti efektyviai ir be emisijų. Tai gali tapti kertiniu sprendimu, susijusiu su aplinkosauga krovinių pervežimo sektoriuje“.
 
Siekiant šių tikslų, bus elektrifikuojamos ne visos atkarpos – Federalinė Vokietijos Transporto ministerija rekomenduoja, kad iki 2030 metų kontaktinis elektros tinklas būtų įrengtas virš 4000 kilometrų greitkelių, kadangi Vokietijos greitkeliuose iš 13 000 kilometrų pagrindinių tolimojo pervežimo magistralių, maždaug du trečdaliai degalų sunaudojama labiausiai apkrautose 4000 kilometrų atkarpose.
 
Virš jų įrengus elektros tinklą, kuris sunkvežimiams su elektros pavara tiektų energiją, bus galima greitai pasiekti itin efektyvaus emisijų sumažinimo. Šis principas pritaikytas vadovaujantis traukinių maršrutais, iš kurių tik maždaug 60 procentų yra elektrifikuoti. Tačiau dėl itin intensyviai naudojamų atkarpų, daugiau kaip 90 proc. visų traukinių Vokietijoje važinėja elektra.
 
Pasak Transporto ministerijos atliktos studijos, labiausiai apkrautų Vokietijos kelių atkarpų elektrifikavimas kasmet leis sutaupyti nuo 10 iki 12 mln. tonų CO2 emisijų, jei elektra bus išgaunama iš atsinaujinančių šaltinių.
 
Šiuo metu Vokietijoje technologija bandoma trijose viešojo naudojimo keliuose: A5 greitkelyje tarp Frankfurto oro uosto ir Darmštato, A1 greitkelyje tarp Reinfeldo ir Liubeko, ir federaliniame B462 greitkelyje tarp Kuppenheimo ir Gaggenau, vėliau ją ketinama pristatyti ir kitose Europos šalyse.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt